30 Aral─▒k 2016 Cuma

ROACCUTANE G├ťNL├ť─×├ťM ✌ { 3. AY }


đ┐ĐÇđŞđ▓đÁĐé! Selam gen├žlik,yeni ve devam etmekte olan  etkilerimle yine ba┼čba┼čay─▒z  ­čÖő 

17 Aral─▒k 2016 Cumartesi

├ç├Âpe đžollananlar -38 Ó«ť

Merhaba­čĺžYorgun,├╝z├╝c├╝,y─▒prat─▒c─▒l─▒ bol pisikolojili ge├žen g├╝nlerden sonra yaz─▒ yazma yetimi tekrar kazanmaya ba┼člamam olas─▒yd─▒, zorlansamda yeniden d├Ânme zorunlulu─ču hissettim kendimde sanki blo─čum hobim de─čilde para kazand─▒─č─▒m i┼čimmi┼čcesinee.Bir┼čeylere ├╝z├╝ld├╝─č├╝m zaman bir┼čeyler yazma iste─čim biraz ge├ž geliyor,yay─▒nlad─▒klar─▒m haz─▒rda olanlar olabiliyor,ama baz─▒ ─▒nsanlar varki nedense d├╝nyadaki bu kadar trajed─▒ye ac─▒ya ra─čmen majyaj─▒n─▒ g├╝le oynaya yap─▒p,yaparkende videolarda g├Âstermeye devam ediyor ne ilgin├ž dimi! Neyse yorum yapmayaca─č─▒m daha fazla herkesin kendi vicdani kendi kalbi! bitenleri sonunda yazabiliyorum,biraz ge├ž bitirdim 2 ay boyunca cilt bak─▒m─▒na dair hap i├žmekten ba┼čka bir┼čey yapm─▒yoru,durumum malum.Kozmetik deseniz zaten ortada.

12 Aral─▒k 2016 Pazartesi

NUXE ONARICI DUDAK KREM─░ ­čĺő


đ┐ĐÇđŞđ▓đÁĐé! Merha├ča ! Daha ├Ânce kuru ya─č─▒n─▒ kulland─▒─č─▒m markan─▒n ┼čimdide  pop├╝lerite olan bu minnak minno┼č dudak ├╝r├╝n├╝n├╝ almaya karar verdim.Bakal─▒m be─čenmi┼čmiyim ? .­čĺü­čĺČ

6 Aral─▒k 2016 Sal─▒

THE BALM \ T─░M℮ BߌęLM ÔäéⓄNÔäéEALER

đ┐ĐÇđŞđ▓đÁĐé! Merha├ča ! Nyx markas─▒n─▒n  hd kapat─▒c─▒s─▒ndan sonra
 en g├╝zel kusurlar─▒ kapatan yap─▒s─▒yla duru┼čuyla g├Ânl├╝m├╝ feth eden bir ├╝r├╝n oldu kendisi.

30 Kas─▒m 2016 ├çar┼čamba

ROACCUTANE G├ťNL├ť─×├ťM ✌ { 2. AY }

Yeni bir ila├ž macerama daha hadi bir merhaba diyelim ­čÖî
Bu ayki etkileri ola─čan├╝st├╝ derecede ve daha bir hissedilirdi.S─▒rt,bacak a─čr─▒lar─▒mla birlikte ayak topu─čumdaki a─čr─▒larda eklendi oohh tam bir kombo oldu ­čśĺ2 hafta kadar a─čr─▒ ┼čiddetli olaraktan devam etti sonra hafifledi amma ya┼čayan bilir.

25 Kas─▒m 2016 Cuma

AVON CLEAR SK─░N S─░YAH MASKE -



Maskelere doymayan bizlerden Selam ! Genel olarak maskelere 
bi merakl─▒y─▒z zaten, yine ilgimi ├žeken maskelerden birisini anlat─▒yor olaca─č─▒m sizlere..

19 Kas─▒m 2016 Cumartesi

AKNETRENT & KULLANDI─×IM C─░LT BAKIM ├ťR├ťNLER─░ !



đ┤đżđ▒ĐÇđżđÁ ĐâĐéĐÇđż !
G├╝nayd─▒n! ‏‏༪­čÖî
Bu tedavi s─▒ras─▒nda neler kulland─▒─č─▒m─▒ a┼čama a┼čama belirterek anlatmak istedim,her cilde her ├╝r├╝n gitmeyebilir,sizin her ihtimale kar┼č─▒ doktorunuza tan─▒┼čarak alman─▒zda herzaman i├žin fayda var.├ľyleyse ba┼čl─▒yoruuum..

11 Kas─▒m 2016 Cuma

''Splat,Yves Rocher,Cecile '' ALI┼×VER─░┼×LEER...



đ┐ĐÇđŞđ▓đÁĐé! Merhaba! Son d├Ânemlerdeki yapm─▒┼č oldu─čum al─▒┼čveri┼člerimi hemencecik sizlerlede payla┼čay─▒m didim.Asl─▒na bakarsan─▒z tek t├╝k al─▒p kullan─▒yorum hemen,hat─▒rlad─▒klar─▒m─▒ hemen yak─▒n─▒mda olanlar─▒ toplay─▒p fotograflar─▒n─▒ ├žekiyorum.Genelde ak┼čam karanl─▒kta eve gelince,ertesi sabahta i┼če gidince haliylede kal─▒yor,g├╝n ─▒┼č─▒─č─▒n─▒ ar─▒yor insan ├žekmek i├žin.

9 Kas─▒m 2016 ├çar┼čamba

GOSH SMOKEY EYES PALETTE || 03 PLUM



đ┐ĐÇđŞđ▓đÁĐé! Merha├ča ! ┼×─▒k ablalaj─▒nam─▒ yoksa renklerinin 
g├╝zelli─činemi kand─▒m bilemiyorum ;)

3 Kas─▒m 2016 Per┼čembe

ORIFLAME FOOT CREAM ლ


Yepyeni bir g├╝nden tekrar Merhaba! Ayak bak─▒m─▒na ├Ânem verenlerin bulu┼čtu─ču mecra diye ba┼člayal─▒m.Daha oncede or─▒flame urunler─▒n─▒n ayak el bak─▒m─▒ urunler─▒n─▒ sevd─▒g─▒m─▒ soylemi┼čtim,bakal─▒m bu ├╝r├╝n├╝ sevdim mi*:)

31 Ekim 2016 Pazartesi

ROACCUTANE G├ťNL├ť─×├ťM ✌ { iLK 1 AY }



Selamlar,bu a─č─▒r b─▒r okadarda tehl─▒keleri olan ilaca niye ba┼člad─▒m?nas─▒l ba┼člad─▒m ? sebebi neydi ki? Hepsini yazaco─čumm.Eminimki benim cildim gibi olan aman ya ba┼člamasamda olur belki ge├žer diyenleriniz ├žoktur. Fotografta g├Âz kurulu─ču i├žin verilen refresh g├Âz damlalar─▒m eksik onuda bu ┼čekilde dip not d├╝┼čeyim dedim.

29 Ekim 2016 Cumartesi

├ç├Âpe đžollananlar -37 Ó«ť



Merhaba! ├ç├Âpe gidenlerim ├žo─čal─▒nca dahada gecikmek istemedim 
ve hemen yazmaya koyuluverdim.Bu ay daha cok c─▒lt uzer─▒ne ├žal─▒┼čt─▒m :-p

27 Ekim 2016 Per┼čembe

LA ROCHE-POSAY * EFFACLAR DUO [+]



Selamlar! Yaz─▒lmay─▒ bekleyenlerden biriside buydu,epey zaman oldu.yan─▒ kafadan 5 ay falan olmu┼čtur o aralar kullan─▒p bitirmi┼čtim,memnun kald─▒m m─▒ sizce?

26 Ekim 2016 ├çar┼čamba

TOPICREM ✽ YATI┼×TIRICI TEM─░ZLEME SUYU ✽



Merhaba ! Top─▒k bir yaz─▒yla kar┼č─▒n─▒zday─▒m :) Y├╝z ve g├Âz i├žin olan
 bu suyun etkileri nas─▒lm─▒┼č hadi bir bakal─▒m.

23 Ekim 2016 Pazar

OR─░FLAME OPTIMALS BODY {S─▒k─▒la┼čt─▒r─▒c─▒ Vucut Losyonu }


đ┐ĐÇđŞđ▓đÁĐé! KaK /\eđ╗a ?
Herkese selam ! herkes iyimi? herzamanki gibi uzunca bir aralardan sonra yen─▒den yazmam gereken,─▒nsanlar─▒ b─▒lg─▒lend─▒rmem gereken bir dolu yaz─▒ oldu─čunu farkedince hemen dedim ki yazmal─▒y─▒m! Kpps'di  i┼čti g├╝├žt├╝ derken, ├╝st├╝ne birde rus├ža kursu derken blog i┼či yatt─▒ be g├╝l├╝m.!┼×imdide a├Âf s─▒navlar─▒ yolda fakat 4 yaln─▒┼č 1 do─čruyu g├Ât├╝re g├Ât├╝re yolda iyice zorla┼čt─▒rd─▒lar s─▒navlar─▒ ! Nas─▒l ge├žicez bu ┼čekilde merakla bekliyorum. Bu arada bir ara,en ├žok blog yay─▒nlar─▒n─▒ ├╝lke olarak takip eden rusyayd─▒,son bir ka├ž ayd─▒r d├╝┼čt├╝.Tabi yay─▒nlara ara verince millet de hakl─▒ :) Neyse ben hemen h─▒z kesmeden devam ediyore..

30 Eyl├╝l 2016 Cuma

Sevdi─čin Sanat├ž─▒lara Oy Vermek ve K─▒rm─▒z─▒ Hal─▒da olma ┼čans─▒ yakalamak i├žin son g├╝n Pazar g├╝n├╝!

Bu y─▒l 43.’s├╝ d├╝zenlenecek olan Pantene Alt─▒n Kelebek ├ľd├╝lleri’nde televizyon ve m├╝zik d├╝nyas─▒n─▒n y─▒ld─▒zlar─▒ sizin verece─činiz oylarla parl─▒yor. Oylamaya kat─▒larak sevdi─či sanat├ž─▒lar─▒ ├Âd├╝le bir ad─▒m daha yakla┼čt─▒rd─▒ktan sonra g├╝├žl├╝ ve sa─čl─▒kl─▒ g├Âr├╝nen sa├žlar─▒yla foto─čraf─▒n─▒ payla┼čan 10 ki┼či, ayr─▒ca geceye kat─▒larak benzersiz deneyimler ya┼čama f─▒rsat─▒ yakal─▒yor.
Bu y─▒l 43.'s├╝ ger├žekle┼čecek T├╝rkiye’nin en prestijli ├Âd├╝l t├Âreni “Pantene Alt─▒n Kelebek ├ľd├╝lleri” i├žin oylamada son hafta! Sevdi─či sanat├ž─▒lar─▒ oylar─▒yla destekleyenler aras─▒ndan se├žilecek 10 ki┼či ayr─▒ca geceye Pantene’le haz─▒rlanacak, k─▒rm─▒z─▒ hal─▒da sevdi─či sanat├ž─▒larla tan─▒┼čma f─▒rsat─▒ kazanacak.
T├╝rkiye’nin sevilen y─▒ld─▒zlar─▒n─▒ bir araya getiren “Pantene Alt─▒n Kelebek” ├Âd├╝l t├Âreni heyecan─▒na kat─▒lmak ├žok kolay. En sevdi─či sanat├ž─▒lara oy verdikten sonra g├╝├žl├╝ ve sa─čl─▒kl─▒ g├Âr├╝nen sa├žlar─▒yla foto─čraf─▒n─▒ payla┼čan kat─▒l─▒mc─▒lar, ├Âd├╝l gecesinde benzersiz deneyimler ya┼čama ┼čans─▒ yakalayacak. Se├žilecek 10 ki┼či geceye Pantene’le haz─▒rlanacak, alan─▒nda uzman ki┼čilerden tavsiyeler alarak k─▒rm─▒z─▒ hal─▒da parlayan sa├žlar─▒yla y├╝r├╝yecek.
Oylamaya kat─▒lmak ve gecenin y─▒ld─▒z─▒ olmaya hak kazanmak i├žin: http://www.pantenealtinkelebekodulleri.com/
Sosyal medyada  #PanteneAltinKelebek etiketini ve Pantene T├╝rkiye Instagram ve Youtube sayfalar─▒n─▒ takipte kal─▒n!



Bir boomads advertorial i├žeri─čidir.

19 Eyl├╝l 2016 Pazartesi

Ôä│akyaj S├╝ngerleri Dosyas─▒ ⋆



Merhaba!bug├╝nde sizlere makyaj s├╝ngerlerimden en ├žok hangisini sevdim
 hangisinden memnun kal─▒p kalmad─▒─č─▒mdan bahsediyor olaca─č─▒m..

15 Eyl├╝l 2016 Per┼čembe

├ç├Âpe đžollananlar -36 Ó«ť


Merhaba ! uzun bitenler yaz─▒lar─▒n─▒n ard─▒ndan tekrar kar┼č─▒n─▒zday─▒m.Mod on y├╝ksek olunca insan─▒n yazd─▒k├ža yazas─▒ geliyor.Asl─▒nda biraz bugun kendimi iyi hissetmiyordum ama s─▒cak s─▒cak yazmak bana iyi geliyor bekletmeden taslak olu┼čturmadan. Hatalar─▒m oluyordur belki yaz─▒larda okuyorum yine g├Âz ge├žiriyorum fakat yinede atlad─▒─č─▒m ┼čeyler oluyorsa affola.Bu k─▒sa g├╝nl├╝─č├╝m├╝n ard─▒ndan hadi ge├želim art─▒k neler azalm─▒┼č ve bitmi┼č. 

13 Eyl├╝l 2016 Sal─▒

─░Yi BAYRAMLAR ❥ Kar─▒┼č─▒k ─░ndirim Al─▒┼čveri┼či..{ Sleek,Sebamed,Cl─▒nuque,maybell─▒ne blaa blaa }

Merhaba! ─░ndirimin dibine gene vurduk galiba Ńâä ├ç├╝nk├╝  nereye girdiysem t─▒kl─▒m t─▒k─▒┼čt─▒,
kasalar alm─▒┼č ba┼č─▒n─▒ gidiyor bekle bekle s─▒ra gelmeyen saatler g├╝nler ohoo.Y─▒l ba┼č─▒na kadar idare etsin bizi bu al─▒┼čveri┼čler k─▒zlar,aman diyim kendinize gelin.Ben yinede ihtiyaca y├Ânelik yapmaya ├žal─▒┼čt─▒m al─▒┼čveri┼čimi fakat arada ka├žamaklar 
oldu tabi olmad─▒ demem yanl─▒┼č olur.Hayde ge├želim al─▒┼čveri┼čime do─čru;

10 Eyl├╝l 2016 Cumartesi

THE BODY SHOP | Vitam─▒ne E'' Eyes Cube | G├Âz Kremi


Selam! Eylul ay─▒n─▒n en g├╝zel haftalar─▒na girmi┼č bulurken kendimi,
hadi dedim miskinli─či b─▒rak azc─▒k yaz─▒ yaz (= Yine sizlere ├žok merak edilen
 bu g├Âz kremi hakk─▒nda yazaca─č─▒m.G├Âz ├ževresindeki sorunlar bitmek bilmezken bakal─▒m bunu be─čenmi┼čmiyim,de hadi okumayaa ..

20 A─čustos 2016 Cumartesi

REJUVENAT─░NG EYE ROLL ON! { Canland─▒r─▒c─▒ G├Âz Alt─▒ Kremi }


Selamlar; Bugunde sizlere canland─▒r─▒c─▒ g├╝n├╝n her an─▒nda ihtiya├ž duyabilece─činiz ayn─▒ zamanda kullan─▒p ba┼čka ba┼čka etki ve yararlar─▒n─▒ g├Ârd├╝─č├╝m bir ├╝r├╝nden bahsediyor olaca─č─▒m.

26 Temmuz 2016 Sal─▒

Revlon ColorBurst Matte Balm {sultry} & Wet ─░n Wild {spiked w─▒th rum} MUAD─░L-DUPE-KAR┼×ILA┼×TIRMA !!



Selamlar! bayad─▒r yazas─▒m gelmedi─činden ├Ât├╝r├╝d├╝r kendimi iyice salmaya ba┼člad─▒─č─▒m d├Ânemler i├žindeydim,s─▒caklar cabas─▒,son olaylarda multi cabas─▒yken,iyicene koyverdim kendimi.Neyse ki en sonunda vicdana geldim,hadi ba┼člayal─▒m.

11 Temmuz 2016 Pazartesi

┼×EKER G─░B─░ ├čAYRAM ALI┼×VER─░┼×─░ H─░KAYES─░ ..✯❤✯


G├╝nayd─▒n;Bayram al─▒┼čveri┼čimi en sona b─▒rakm─▒┼čt─▒m,zaten ilk g├╝nlerinde yaz─▒s─▒n─▒ yazmam imkans─▒zd─▒,kozmetik olarak ├žok bir┼čey alm─▒yaca─č─▒m─▒ bildi─čim i├žin ├žokta kast─▒rmad─▒m yani kendimi.Merak ettiklerimi birde ihtiya├ž halinde olan ┼čeyleri al─▒verdim gitti,e hadi bakalop..

8 Temmuz 2016 Cuma

├ç├Âpe đžollananlar -35 Ó«ť


Bir ge├žmi┼č (haziran)bitenler ├ž├Âp ├ž├Âp styla yaz─▒ma daha merhaba diyelim,biraz geriden geliyor olsamda telafisi bazen m├╝mk├╝n oladabiliyor olamayadabiliyor:) Malum s─▒caklar bast─▒rd─▒,bir yandan s─▒navlar bitti derken rahatl─▒k rehavetimsi durum geldi oturdu i├žime biryere.Azc─▒k s─▒k─▒ya gelip yaz─▒ bile yazamad─▒m kitap bile okuyamad─▒m,i┼č bir yandan ├Âzel hayat bir yandan anlad─▒n─▒z siz onu,insan bir iki ┼čeye odaklay─▒nca kendini di─čer ┼čeylerden mahrum kal─▒yor haliyle.Neyse gene uzatt─▒m,hemen ge├žiyorum bitenlerime.

29 Haziran 2016 ├çar┼čamba

Golden Rose Pearly Gloss -06-


Merhaba! bugunki yaz─▒mda kahve tonlar─▒na ait,
 bence her ten rengine her makyaja yak─▒┼čabilicek bir l─▒pglossdan bahsediyor olaca─č─▒m.

20 Haziran 2016 Pazartesi

S♥n Zamanlar─▒n Al─▒┼čveri┼čleri ♥


Selamlar sabahlar;yepyeni bir yaz─▒dan m├╝tevellit,g├╝pg├╝zel s─▒cac─▒k ama bunalt─▒c─▒ g├╝nlerden tekrar merhaba.Bu al─▒┼čveri┼čim asl─▒nda anneler g├╝n├╝ ├Âncesi ve anneler g├╝n├╝nde yapt─▒klar─▒m olarak ikiye ayr─▒l─▒yor..hadi ba┼člayal─▒m ♥

9 Haziran 2016 Per┼čembe

TTO G├ľZ ┼×AMPUANI !


S─▒cakla|so─čuk aras─▒nda ramak dokuyan havalardan 
herkese Merhaba !:) bugunk├╝ yaz─▒mda g├Âzlerine ├Ânem veren her bireyin okumas─▒,kullanmas─▒ gereken bir yaz─▒ yazd─▒m.

24 May─▒s 2016 Sal─▒

├ç├Âpe đžollananlar -34 Ó«ť



Selamlar! May─▒s ay─▒nda ├ž├Âpe giden bitenlerle kar┼č─▒n─▒zday─▒m.
Hala kozmetik eritme ├žabas─▒nday─▒m , k─▒smetse di─čer aya sakl─▒yorum onlar─▒ (:

18 May─▒s 2016 ├çar┼čamba

GOLDEN ROSE VELVET MATTE -09-


Silamm ballar  
Golden rose masmat ve golden rose 55 numaral─▒ 
dudak kalemiyle tam bir uyumu yakalad─▒lar diyebilirim.

12 May─▒s 2016 Per┼čembe

FResHLOOK { ColorBlends } Sterling GraY !


G├╝nayd─▒─▒─▒n!Yine g├╝zel bir lens yaz─▒mla birlikteyiz.En sonki lens yaz─▒mda da bahsetmi┼č oldu─čum gri lensimi iftaharla sunuyorum.Lens ├že┼čitlerine bakmak isterseniz ├že┼čit ├že┼čit lenslerin ve uygun fiyatlar─▒yla h─▒zl─▒ s├╝rede gelen lensoptik 'sitesine bir u─čray─▒n diyorum..

4 May─▒s 2016 ├çar┼čamba

├ç├Âpe đžollananlar -33 Ó«ť



G├╝nayd─▒n ! bu ay az ├╝r├╝n├╝m bitsede yine bahar yorgunlu─čumudur nedir,
bir t├╝rl├╝ yazamad─▒m neyseki ┼čuan vicdanen rahat─▒m,iyi okumalar.

1 May─▒s 2016 Pazar

SPLAT ♥ EXTRME WHITE !



G├╝nayd─▒n;May─▒s ay─▒n─▒n ilk yaz─▒s─▒ bir di┼č macunundan gelsin hadi (:Huyum de─čildir di┼č macunu yaz─▒s─▒ yazmak ama bu marka'n─▒n macunlar─▒n─▒ severek kullanmaya ba┼člay─▒nca sizede tan─▒tay─▒m sevgimin nedenini hadi bir yaz─▒ya d├Âkeyim isted├╝m a dostlar─▒m..

27 Nisan 2016 ├çar┼čamba

CATRICE PURE SHINE LIP BALM !


G├╝nayd─▒n! Pembelerden bir bukle ismindeki ├žal─▒┼čmama ho┼čgeldiniz g├╝zelceler:) 
 ''Conta─▒ns carmine'' ad─▒ndaki bu g├╝zellikle sizleri,d├╝┼č├╝ncelere ve yorumlara b─▒rak─▒yorum ..

23 Nisan 2016 Cumartesi

RiMMEL BROW THIS WAY / Renkli Ka┼č Maskaras─▒ \


Yeniden Merhaba! Pratikli─čine inanarak alm─▒┼č oldu─čum bir ├╝r├╝nden bahsedece─čim bugunde sizlere.─░ndirimden yararlan─▒p ald─▒─č─▒m bu maskaran─▒n 3 ├že┼čit rengi var.Bendeki rengi orta koyulukta olan medium Brown rengi. Birisi sar─▒┼č─▒nlar i├žin ka┼člar─▒ a├ž─▒k kahverengi olanlar i├žin di─čeri;kumral ├žok koyu olmayan ka┼člar i├žin,3.rengide koyu ka┼člar, siyah ka┼člara ├Âzel. Ben deneyerek ald─▒─č─▒m i├žin sizede ┼čunu al─▒n diyemiyorum belki koyusu belki a├ž─▒─č─▒ bile uyabilir tercih meselesi.A├ž─▒kta uyabilirdi ama ben daha belirgin ka┼člar─▒ sevdi─čimden ├Ât├╝r├╝ orta koyulukta olan─▒n─▒ tercih ettim,bakal─▒m nas─▒l durmu┼č.;)

19 Nisan 2016 Sal─▒

AIR OPTIX COLORS CONTACT LENSES [ Green ]



Renkli lens sevdam─▒za kald─▒─č─▒m─▒z yerden devam ediyoruz.Bir ├Âncekinde #solot─▒ca diye arat─▒rsan─▒z bulab─▒l─▒rs─▒n─▒z. Bu seferde yine sevdi─čim bir markan─▒n lensini alay─▒m dedim bak─▒n bakal─▒m nas─▒l durmu┼č *;)

16 Nisan 2016 Cumartesi

OTACI G├ťL SUYU ❀


G├╝nayd─▒n; Bug├╝nde sizlere,mis kokulu g├╝lsuyu'nun etinden s├╝t├╝nden
 nas─▒l yararlan─▒yorum bundan bahsedece─čim..

8 Nisan 2016 Cuma

☆Oje Tasar─▒m─▒ {48} ☆ | Flormar up To 7 Days Sh─▒ne 004 Soul Kiss |



T├╝nayd─▒n;G├╝pg├╝zel s─▒cac─▒k birg├╝ne daha ba┼člad─▒k bakal─▒m,a├ž─▒k somon renklerden 
olu┼čan i├žine  goldenrose'n─▒n en sevdi─čim serisinin mor simlerinden t─▒rnaklar─▒ma serpi┼čtirdi─čim bir tasar─▒ma daha ho┼čgeldiniz.

4 Nisan 2016 Pazartesi

─░pana Luxe Perfection Beyazlat─▒c─▒ Di┼č Macunu yorumlar─▒m

Do─čru makyaj, dolgun kirpikler, bak─▒ml─▒ bir cilt, hacimli saçlar… En önemlisi de beyaz di┼člerle sa─čl─▒kl─▒, güzel bir gülümseme! Bu yüzden di┼č bak─▒m─▒na ve beyaz olmas─▒na oldukça özen gösteriyorum. Sürekli yeni ürünleri deneyimlemeyi de seviyorum. Burada raflarda gözüme çarpan ve Amerika’n─▒n en büyük di┼č macunu markas─▒ olan Crest asl─▒nda Procter and Gamble’─▒n Türkiye’de sundu─ču ─░pana markas─▒yla tamamen ayn─▒ içeriklere sahipmi┼č. Dünyada ilk defa beyazlat─▒c─▒ bantlar─▒ üreten bir marka oldu─ču için 3 boyutlu Beyazl─▒k ailesi oldukça ilgimi çekti. Son zamanlarda market al─▒┼čveri┼čine gitti─čim her ma─čazada ve televizyonlarda s─▒kl─▒kla ─░pana’n─▒n yeni ürünü olan Perfection’a denk gelince ve özellikle 3 günde %100’e kadar lekesiz iddas─▒n─▒ duyunca denemek istedim ve hemen ald─▒m.

─░pana’n─▒n en h─▒zl─▒ ve en güçlü beyazlat─▒c─▒ di┼č macunu ünvan─▒na sahip bu di┼č macunu ile deneyimlerimi sizlerle payla┼čmak istedim. Di┼č hekimimin de daha beyaz bir di┼č için önerdi─či ─░pana 3D White Perfection ile güvenle, bembeyaz gülebiliyorum.

Perfection di┼č macunu 3 Boyutlu Beyazl─▒k ailesinin en ileri ve etkili beyazlat─▒c─▒ di┼č macunu teknolojisini içeriyor. Böylece di┼č minesine zarar vermeden sadece 3 günde di┼č yüzeyindeki lekeleri %100’e kadar etkin biçimde ç─▒kar─▒p ve bembeyaz bir gülümsemeye sahip olmam─▒z─▒ sa─čl─▒yor.

Performans─▒na gerçekten çok ┼ča┼č─▒rd─▒m. Etkisi inan─▒lmaz! ─░lk kullan─▒mdan itibaren bile di┼č yüzeyindeki lekeleri ç─▒karma etkisini farkediyorsunuz. Keskin nane tad─▒yla ferahl─▒─č─▒ sa─čl─▒yor, böylece uzun süre ferah bir nefese de sahip oluyorsunuz. Beyazlatma etkisi bu kadar iyiyken di┼č mineme hiç bir zarar vermedi─čini bilmek de çok güzel.

Procter and Gamble’─▒n tüm dünyada pazara sundu─ču en geli┼čmi┼č beyazlat─▒c─▒ di┼č macunu olan 3 Boyutlu Beyazl─▒k Luxe Perfection ─░pana ile Türkiye’de de raflarda yerini ald─▒. Denedi─činizde bana hak vereceksiniz:) Kullanmadan kesinlikle inanmazd─▒m, deneyince etkisini gördüm ve mükemmel sonuç ald─▒m.

Tam bir bak─▒m sa─člamak için ayn─▒ ailenin Oral-B 3D White Luxe a─č─▒z bak─▒m suyunu da kullan─▒yorum. O da di┼č macunu ve f─▒rças─▒n─▒n ula┼čamad─▒─č─▒ alanlardaki lekeleri bile ç─▒kararak uzun süre, keskin bir ferahl─▒k sa─čl─▒yor.

Unutmadan küçük bir not ekleyeyim; P&G ve ─░pana ürün performans─▒na o kadar güveniyor ki, memnun kalmazsan─▒z paran─▒z─▒n 2 kat─▒n─▒ iade ediyor. Bu nedenle beyazlat─▒c─▒ etkisini kendiniz de görün diye bence gerçekten denemeniz gereken bir ürün.

Ürünü sat─▒n almak isterseniz t─▒klay─▒n─▒z!

P.S. Bana bu bilgiler yetmedi, a─č─▒z ve di┼č sa─čl─▒─č─▒ üzerine daha çok ┼čey merak ediyorum diyenleri a┼ča─č─▒daki siteye alal─▒m.  
http://www.agizbakimuzmani.com/

#ipanaperfection  #gülü┼čünügöster

─░çerik Kaynak: http://kokoshgirl.com/
Video Kaynak: https://www.youtube.com/watch?v=B7MDJzarokU

 

Bir boomads advertorial i├žeri─čidir.

3 Nisan 2016 Pazar

FLORMAR ALWAYS IN SHAPE ..HIGHLIGHTER •┘á┘á·˙



G├╝nayd─▒n! Par─▒ldayan g├╝ne┼čli paspar─▒l bir g├╝nden daha merhabalar diyorum,
bug├╝nk├╝ arkada┼č─▒m─▒zda flormar─▒n en son ├╝retime sunmu┼č oldu─ču bu uygun fiyatl─▒ g├╝zellik..

30 Mart 2016 ├çar┼čamba

├ç├Âpe đžollananlar -32 Ó«ť


G ├╝ n a y d ─▒ n: Mart ay─▒n─▒n bitenlerinide ├žok ge├že kalmadan yazmak istedim.
Umar─▒m aralar─▒nda merak etti─činiz benim anlatm─▒┼č oldu─čum ├╝r├╝nlerde vard─▒r,keyifli okumalar.

25 Mart 2016 Cuma

AVON | MICELLAR CLEANSING WATER |



G├╝nayd─▒n !! Sizlere bug├╝n Avonun nutra effects serisinin
 temizleme suyunu nas─▒l kulland─▒─č─▒m─▒,sevdimmi sevmedim mi ,hadi okumaya *-*

16 Mart 2016 ├çar┼čamba

TOPICREM GENTLE SCRUB FACE&BODY { Y├╝z - V├╝cut Peelingi }


Merhaba ! Hafif,incecik tanecikli kum gibi ama soyulma g├Ârevini 
en iyi yerine getiren bir peeling aray─▒┼č─▒ndaysan─▒z bu yaz─▒ tam sizlik olacak.

12 Mart 2016 Cumartesi

KADINLAR G├ťN├ť ALI┼×VER─░┼×─░M ♥ { Yves Rocher, Body Shop ,Naskita , Avon }



G├╝nayd─▒n; Bir kad─▒nlar g├╝n├╝ daha geldi ge├žti, hemen d├╝zenleyip yay─▒nlayamad─▒m ancak ┼čimdi
 f─▒rsat buluyorum.├çe┼čitli yerlerden kar─▒┼č─▒k bir al─▒┼čveri┼č yapt─▒m bakal─▒m neler neler var, 
''umuyorum ki hemcinslerimize verilen de─čer dahada artar yada azc─▒kta olsa de─čer verilir''.

7 Mart 2016 Pazartesi

AV├ëNE EAU THERMALE SPF |50| '' G├ťNE┼× KORUYUCU ''


G├╝nayd─▒n!; bug├╝nde haz─▒r yaz─▒ms─▒ g├╝ne┼čli havalar hafiften y├╝z├╝n├╝ g├Âsterirken,avene'nin g├╝ne┼č kreminden bahsedeyim.

4 Mart 2016 Cuma

SEVG─░L─░LER G├ťN├ť ALI┼×VER─░┼×─░M♥ { Bath&Body Works,Watsons,Rossman,Gratis,Flormar }


G├╝nayd─▒n^^Ge├žmi┼č Sevgililer g├╝n├╝nde heralde en ├žokta biz bekarlar m─▒ al─▒┼čveri┼č yapt─▒k nedir, :) Bana,her ne kadar bug├╝ne ├Âzel indirimler yap─▒lmas─▒ sa├žma gelsede,tabiki yine kendimizi tutamad─▒k ve yukar─▒daki ├žok g├╝ld├╝─č├╝m gifteki k─▒z gibi bir hale d├╝┼čt├╝k gibime geliyor Hayde ba┼člayal─▒m ├Âyleyse..

3 Mart 2016 Per┼čembe

├ç├Âpe đžollananlar -31 Ó«ť



G├╝nayd─▒n; Sonunda geldik $ubat ay─▒n─▒n bitenlerine,bir ay daha bitirdik !
Asl─▒nda martta de─čil ┼čubatta yay─▒nlanacakt─▒ yaz─▒ ama,farketmeden marta girdim ben haliyle biraz ertelenmi┼č gibi oldu ama tam gaz devam,(: Bu ay istedi─čim,ama├žlad─▒─č─▒m kadar bitiremesemde az gibi g├Âz├╝ksede yinede baya baya olmu┼č bitmi┼č ma┼čallah misaliyim :)