1 Mart 2016 Salı

LOREAL SKIN PERFECTION | Nemlendirici |


Selamlar; Bugunde sizlere bitmek üzere olan ilk çıktıgından beri 
serumuyla kremiyle ismiyle meşur olan ün yapan bu kremcikten bahsedeceğim.


Vaadler hayaller hayatlar :P

20 yaşdan itibaren 30'unuza kadar olan kişiler kullanabiliyor.

İÇİNDEKİLER !

  •  İlk kullanımda güzel kadifemsi bir hissiyat sağladı,diğer kullanımlardada aynı şöyle 1 ayda falan gayet beğendim.Fakat daha sonrasında diğer bazı kremlerde yaşadığım sorun gibi bundada minik minik sivilce olayını gördüm.Ne zaman kullansam birşey çıkıyordu.Bende kullanmayı kestim ve direk boyun bölgeme kullandım.
  • Nemlendirdiğim sıralarda krem orta yoğunlukta olduğu halde yüzüme nem vermesi açısından yeterli gelmiyordu.
  • Kokusu bebeklerin ıslak mendillerinin kokusu gibi aynı güzel ve hafif .
  • Evet yumuşak bir cilt sağlıyor ama pürüzsüz ışıldayan tarzda bir cilt sağlıyormu? hayır ! en azından bende sağlamadı.Tavsiye üzerine almıştım normalde elimin gideceği bir nemlendici değildi kendileri fakat bendeki etkileri olumsuz yönde oldu diyebilirim.
  • Tüm cilt tipleri kullanabilir evet yapısında ne çok yağ var nede az, sadece kuru ciltlere yeterli gelmeyecektir nem vermiyor çünkü direk yumuşaklık sağlıyor,aklınızda olsun.Evde serum,yağ falan varsa bunun hemen ardından üzerine birkaç damla uygulayabilirsiniz.

60 kadının kişisel değerlendirmesini bilemem ama benim 
kişisel değerlendirmem bu şekilde, siz kullandınız mı*memnun kaldınız mı 
yada kalmadığınız olumsuz yönleri varmıydı,paylaşabilirsiniz.


ڪےevgilerimle 

4 yorum:

  1. Çok severek kullandım ben . Epey faydasını görmüştüm biraz şans işi ^^

    YanıtlaSil
  2. oy kermıtım ya,bende sen gibi seveydım ne iyi olurdu ama olmadı gari^^

    YanıtlaSil
  3. Bu ürünün bende serumu var:) serumundan memnunum elimdeki gündüz kremi bitsin seri halinde kullanmayı düşünüyorum:)
    Yazı için ellerinize sağlık !

    Sundaybunday.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. İnşallah*bendeki gibi bir sorun çıkarmaz=)gule gule kullan canım sende, %50 ındırım var watsonsdan al yedekle istersen.
    Sevgiler, Afiyet bal olsun yarasın !! :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁