25 Mart 2016 Cuma

AVON | MICELLAR CLEANSING WATER |



Günaydın !! Sizlere bugün Avonun nutra effects serisinin
 temizleme suyunu nasıl kullandığımı,sevdimmi sevmedim mi ,hadi okumaya *-*




 ♦ Tavsiye ve yorum üzerine aldığım bir üründü ama o kadar pişman ettiki beni :/ İlk sürdüğüm zaman bir sertlik vardı yapısında haşalayan cinsten,eğer bıodermanın garnıerın sularını kullandıysanız beni daha iyi anlayacaksınız. Biodermanın yanından geçemez zaten ! Baktım yapısı sert boyun bölgeme kullanmaya başladım pamuğa alıp hergün siliyordum,iyi hoş beş. Neyse geçenlerde,makyajımı sütle sildim daha sonra hadi dedim üzerinide bu suyu kullanarak temizleme işlemimi bitireyim.Sürmez olaydım bir sürdüm kızarıklık kabarma ! resmen alerji yaptı yüzümde allahtan hergün falan kullanmamışım kullansaymışım kalıcı hasara sebep olabilirmişim :/ Cidden diyorum bütün cilt tiplerinide geçtim yaklaşılacak gibi değil,uzak durun. 

 ♦ Kokusu yok,boynumdaki ve dekolte bölgemdeki etkisinden bahsedeyim, kir varsa alıp götürüyor o anlamda çok çok güzel sevdim. Ama artık yüz bölgemde olmasa bile diğer bölgelerede çok elim gitmiyor kullanmaya.9 mu 10mu ne böyle ucuz da bir fiyata almıştım,tipik avon fiyatları işte ama neden bukadar kötü bir etki oldu hiç fikrim yok insan azcık içeriğini düzgün yapar ! Bir hafta oldu kızarıklık ve sivilceli durumum geçmedi,ve o gün içinde yüzüm yanmıştı kabarmıştı belli bölgeleri ertesi gün tekrar kabarıklık oldu ve şişkin acı veren sulu bir sivilce oluştu. Dikkat edin alırken binbeşyüz kere düşünün. Ha ben hassas değilim ne sürsem sorun olmaz diyorsanız alın deneyin,ben anlattım benden günah gitti gerisi size kalmış.Hadi bana eyvallah !! 



ڪےevgilerimle 

7 yorum:

kizkismi dedi ki...

Emegine saglii canim guzel bir psylasim olmus ☺ hemen takibe aldim. Benim bloguma da beklerim

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Çok teşekkurler <3 hemen bakıyorum canıkom .Sevgiler

♕Süslü Püslü ♕ dedi ki...

Ne kötü bir ürünmüş geçmiş olsun:((

Kelebek Etkisi dedi ki...

Alerji yapmasıkötü olmuş bana da yapıyor bazı ürünler

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Süslü : Yazık oldu merakıma yenık düştüğüm için yıne kendıme kızdım süslücüm:/

Kelebek: oldu kine oldu kelebekcim :/ Herhalde avonda benı en şoka, değişik reaksıyona uğratan urunlerden bırtanesıydı .

Nil ModaDusleri dedi ki...

Her cilde uymuyor bazı ürünler kötü bir tecrübe olmuş malesef :(

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Kesinlikle öyle!belki başkası severek kullanıyordur ama yapısı itibariyle sert geldi bana.:+/