25 Mart 2016 Cuma

AVON | MICELLAR CLEANSING WATER |



G├╝nayd─▒n !! Sizlere bug├╝n Avonun nutra effects serisinin
 temizleme suyunu nas─▒l kulland─▒─č─▒m─▒,sevdimmi sevmedim mi ,hadi okumaya *-*




 ♦ Tavsiye ve yorum ├╝zerine ald─▒─č─▒m bir ├╝r├╝nd├╝ ama o kadar pi┼čman ettiki beni :/ ─░lk s├╝rd├╝─č├╝m zaman bir sertlik vard─▒ yap─▒s─▒nda ha┼čalayan cinsten,e─čer b─▒oderman─▒n garn─▒er─▒n sular─▒n─▒ kulland─▒ysan─▒z beni daha iyi anlayacaks─▒n─▒z. Bioderman─▒n yan─▒ndan ge├žemez zaten ! Bakt─▒m yap─▒s─▒ sert boyun b├Âlgeme kullanmaya ba┼člad─▒m pamu─ča al─▒p herg├╝n siliyordum,iyi ho┼č be┼č. Neyse ge├ženlerde,makyaj─▒m─▒ s├╝tle sildim daha sonra hadi dedim ├╝zerinide bu suyu kullanarak temizleme i┼člemimi bitireyim.S├╝rmez olayd─▒m bir s├╝rd├╝m k─▒zar─▒kl─▒k kabarma ! resmen alerji yapt─▒ y├╝z├╝mde allahtan herg├╝n falan kullanmam─▒┼č─▒m kullansaym─▒┼č─▒m kal─▒c─▒ hasara sebep olabilirmi┼čim :/ Cidden diyorum b├╝t├╝n cilt tiplerinide ge├žtim yakla┼č─▒lacak gibi de─čil,uzak durun. 

 ♦ Kokusu yok,boynumdaki ve dekolte b├Âlgemdeki etkisinden bahsedeyim, kir varsa al─▒p g├Ât├╝r├╝yor o anlamda ├žok ├žok g├╝zel sevdim. Ama art─▒k y├╝z b├Âlgemde olmasa bile di─čer b├Âlgelerede ├žok elim gitmiyor kullanmaya.9 mu 10mu ne b├Âyle ucuz da bir fiyata alm─▒┼čt─▒m,tipik avon fiyatlar─▒ i┼čte ama neden bukadar k├Ât├╝ bir etki oldu hi├ž fikrim yok insan azc─▒k i├žeri─čini d├╝zg├╝n yapar ! Bir hafta oldu k─▒zar─▒kl─▒k ve sivilceli durumum ge├žmedi,ve o g├╝n i├žinde y├╝z├╝m yanm─▒┼čt─▒ kabarm─▒┼čt─▒ belli b├Âlgeleri ertesi g├╝n tekrar kabar─▒kl─▒k oldu ve ┼či┼čkin ac─▒ veren sulu bir sivilce olu┼čtu. Dikkat edin al─▒rken binbe┼čy├╝z kere d├╝┼č├╝n├╝n. Ha ben hassas de─čilim ne s├╝rsem sorun olmaz diyorsan─▒z al─▒n deneyin,ben anlatt─▒m benden g├╝nah gitti gerisi size kalm─▒┼č.Hadi bana eyvallah !! 



┌¬█ĺevgilerimle 

7 yorum:

  1. Emegine saglii canim guzel bir psylasim olmus ☺ hemen takibe aldim. Benim bloguma da beklerim

    Yan─▒tlaSil
  2. ├çok te┼čekkurler <3 hemen bak─▒yorum can─▒kom .Sevgiler

    Yan─▒tlaSil
  3. Ne k├Ât├╝ bir ├╝r├╝nm├╝┼č ge├žmi┼č olsun:((

    Yan─▒tlaSil
  4. Alerji yapmas─▒k├Ât├╝ olmu┼č bana da yap─▒yor baz─▒ ├╝r├╝nler

    Yan─▒tlaSil
  5. S├╝sl├╝ : Yaz─▒k oldu merak─▒ma yen─▒k d├╝┼čt├╝─č├╝m i├žin y─▒ne kend─▒me k─▒zd─▒m s├╝sl├╝c├╝m:/

    Kelebek: oldu kine oldu kelebekcim :/ Herhalde avonda ben─▒ en ┼čoka, de─či┼čik reaks─▒yona u─čratan urunlerden b─▒rtanes─▒yd─▒ .

    Yan─▒tlaSil
  6. Her cilde uymuyor baz─▒ ├╝r├╝nler k├Ât├╝ bir tecr├╝be olmu┼č malesef :(

    Yan─▒tlaSil
  7. Kesinlikle ├Âyle!belki ba┼čkas─▒ severek kullan─▒yordur ama yap─▒s─▒ itibariyle sert geldi bana.:+/

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü