29 Ekim 2016 Cumartesi

Çöpe Чollananlar -37 ஜ



Merhaba! Çöpe gidenlerim çoğalınca dahada gecikmek istemedim 
ve hemen yazmaya koyuluverdim.Bu ay daha cok cılt uzerıne çalıştım :-p

Dalin Şampuan:Genelde 1000 ml lık alıyorum hep bebek şampuanları banyomun olmazsa olmazlarından diyebilirim.Uzun sürede gidiyor,ara ara kullandığım için bereketli oluyor.Şimdilerde yine yenisini aldım fiyatı 15 tl falan oluyor genelde.Siz ve bebeğiniz için düşünüyorsanız bence bu boyu en ideali. Kimisi gözü için kullanıyor kimisi makyaj fırçaları için :) Göz için faydalı bulmadığımı söylemek isterim artık yeterli gelmiyor en azından.Bunun için göz şampuanları var zaten tto nun falan onları eczanelerden temin edebilirsiniz diye düşünmekteyim.

Nivea Baby Saç Ve Vucüt Şampuanı :Nedense bu şampuanı hiç beğenmiyorum,fazla kuru geliyor,içinde yumuşacık yapacak bir etken maddesi yok sanırsam. Ama abim kullandığı için çoğunlukla o gayet memnun.Seboreık dermatit denen bir saç rahatsızlıgı oldugu için ve zaman zaman nükse ettiği için bu şampuanın saçlarını rahatlattığını söylüyor.

Renu Lens Solüsyonu:Yanı bir bıoture kadar iyi değildi ama fenada değildi diyebilirim,bıo turue bulamassam mecbur tekrar alabilirim.

Sebamed Balsam Deo:Koku çeşitleri 3 yada 4 du ama içlerinde en beğendiğim kokusu bu olduğu için mıgros 1 alana 1 bedava indiriminden almıştım. Kokusuda verdiği etkiside,teri önlemeside güzeldi ,hemde zararlı kımyasallarıda az olduğundan ötürü,satın almamdaki en büyük etkendi.Sadece biraz yangın tüpü misaliydi,sıkınca kayboluveriyordum :) 



Seranem Vucüt Bakım Şampuanı: Kokusuz,yumuşacık bir etki bırakan duş jeli. Tam tarif edemeyeceğim bir değişik kendine has kokusu var.Ama asla parfümsü kokmuyor,bu biraz güzel birazda itici bir durum.En azından paraben ve koruyucu türevler yok diyip konuyu kapatmak istiyorum.


Fresh'n soft Aseton: Diğer kullandığım asetonlar kadar iyi çıkardı diyemem,özellikle simli ve 2 kat sürdüğüm koyu renk ojelerimde zorlandı kendileri.Ama açık renk ojelerde gayet iyi.

Batiste Kuru Şampuan:Detalıca yazmıştım zaten,( Batiste ) tekrar alırmıyım aynı renk ve modelini almam en azından ama kısaca begendım diyebilirim.Beyazlık bırakıyor diğerleri gibi tabiyi.

Avon Göz Makyaj Temizleyici:İlk aldığımda çok sevmiştim,bunuda severek kullandım bu 2.alışım çünkü. Bu ambalaj biraz bozuktu yanlız,kapağı açtıkça tıpasıyla birlikte çıkıyordu,bu azcık sinirlerimi bozsada yinede sonuna kadar kullanıp bitirdim.Tekrar almam, bir üçüncü olmaz heralde(:


Splat Whıte Plus Diş Macunu: Kahve,çay tüketen,dişleri sarartabilecek her türlü içeceklerin oluşturduğu etkileri azaltmak dişleri bir nebze beyazlatmak için üretilen bu diş macununu herzamanki gibi bütün serilerini beğenerek kullandığım gibi yine çok sevdim.Ufak lekelerde çok etkili ama aşırı sararmış olan dişlere tabiki bir etkisi olamaz.Ama renk açmada başarılı 10 üzerinden 7 veriyorum.

Neutrogena Visibly Renew El Kremi: Hayatımda kullandığım 2. iğrenç kokulu el kremi diyebilirim.Birinciyi hiç unutamıyorum rossmanın ilk çıkarttığı aloveralı el kremiydi,sonradan düzelttiler tabiki kokusunu. Buda ikinciydi işte.Zar zor kullandım,ne nemini ne emilimini hiçbirşeyini beğenmedim.Değişik bir his bırakıyor ellerde yahu,keşke almasaydım dediğim el kremi oldu kendisi,ki bu markanın tırnakları güçlendiren formulunu alırdım hep haydi dedim değişiklik olsun,demeseymişim daha iyiymiş.

Tiaras For Men Parfume: Erkek kokusu ama benım bayılarak kullandığım bir kokudur kendisi,ne yazıkkı heryerde satılmıyor o bakımdan bulmakta zor oluyor.Bu şişeye benzer bir çeşit daha var fakat koku ve isimleri çok farklı.Tavsiye ederim eşe dosta da olur bence çokta kalıcı hoş bir koku.

Dawıd Walker b4 Anna sui : Müdavimi olduğum bir koku<3 sürekli bitiyor bende alıyorum.Hatta birkaç kişininde beni çevirip sorduğu bir kokudur kendileri,tenimde çok kalıcı çünkü.

Effaclar Duo : Bir alt postta detaylıcanaa yazısını yazmıştım,oradan okumanızda fayda var.

The Gıant Catrıce Maskara : Çok çok beğendiğim bir maskaraydı kendileri,yazısını bile yazamadım fakat zaten hediye bir ürün olduğu içinde yazmamam daha isabet olmuştur:) Hem tektek ayırıp hemde kirpiklerimi çok gösteren mükemml bir maskaraydı ! Keşke kendiside satılsa fakat ne yazıkki satışta yok.



Fresh Soft İntim : Güzeldi,ıslaklık derecesi olsun verdiği temizlik hissi bakımından ve rahatlatması bakımından sevdim.Tekrar denk gelirsem alabilirim.

Fresh Soft Makyaj Temizleme Mendili: Daha öncede farklı renklerini kullandım fakat beğenmedim,hem gözüme göre fazla sert bir yapısı var hemde makyajı iyi temizlemiyor.Çok çabuk kurudu içindeki mendillerde sonlara gelmeye başlayınca.

Isana 70'lı Dısk Pamuk : Hem uygun fiyatlı hemde makyajımı çıkarmamda yumuşak bir çıkarış sağladığından dolayıda favorilerimden.Rossmanlardan ulaşabilirsiniz.

Garnıer Sauna Etkili Mask:On numara bir ürün! Yağı kiri söker alır .Kamu spotu gibi oldu ama gerçekten harikalar yaratıyor.Şimdilerde roaccutane kullandığımdan ötürü bir süre çekmecemde saklı kalacak kendisi ama size yağlı ve karma ciltlere şiddetle öneriyorum.

Avene Krem: Mini yüz kremi testırım,toplam 2 tüp vardı.Yağlı cıltler ıcın matlaştırı jel kıvamlı bir krem kendisi. Bayada gün boyuda mat tutuyor cildinizi, makyajda yapsanız ılgınç biçimde yağ oluşumunu engelliyor.Tavsiye edebilirim.Sivilce oldu ama bu üründen olmuşmudur işte o konuda yeterli gözlem yapamamış olabilirim.

Loreal  Skın Perfectıon: Detaylı yazısı için (loreal göz kremi

Emily Black Göz Kalemi: Eskiden formullerı daha ıyı olan emıly kalemlerı son zamanlarda ıyıce bozu bence yapıları kalıcıkları ıtıbarıyle çok farklılaştıktıklarını soyleyebilirim.

Mıssha Tester: koreceden anlamadığımdan ötürü birşey yazamadım valla :) Ama jel gibi su gıbı garip bir kıvamı olan bu emılsıyon tarzı urunun kokusuna bayıldım! kore urunlerının kokuları falan hep güzel oluyor nedense.Boyun bölgeme kullandım gitti,severek süründüm artık herneyse bu,muhtemelen serumdu.

Flormar Fondoten Süngeri : Süngerler başlıklı yazımda yazmıştım,kısaca yınede soylemek gerekirse;parça pincik olan ucu ve tamamı artık pütür pütür pembe parçacıklar halınde kopup suratıma her uygulamada gelınce dedımki veda vakti tatlım!!. Sert oluşuda ayrıca bir eksi,tabıkı tekrar alınmayacak.


Bu ayki birikmiş olan çöpe gidenler yazımda bukadarlıktı,
sizlerinde aralarından sevip yada sevmedikleriniz varsa paylaşın,paylaştıkça çoğalalım.

ڪےevgilerimle

3 yorum:

Kelebek Etkisi dedi ki...

Ben Dalin şampuanla fırçalarımıda yıkıyorum çok güzel temizliyor:))

Sena Dursun dedi ki...

Gelsın yenıler

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Kelebek etkisi-*Bende antıbakterıyel protexlen temizliyorum,çok nadiren bebek şampuanı,ama büyle anti falan yazan hijyenik ürünler daha üstün geliyor:)

Sena-*Gelecek bakalım da hala kutuları duruyor(içlerini açtım kullanıyorum bile) (: fotograflanacak öyle,çok üşengecim yılın üşeniri ilan ettim kendimi resmen :D