16 Nisan 2016 Cumartesi

OTACI GÜL SUYU ❀


Günaydın; Bugünde sizlere,mis kokulu gülsuyu'nun etinden sütünden
 nasıl yararlanıyorum bundan bahsedeceğim..




Gül suyuna rosense markasıyla başlamıştım daha sonra otacının diğer uygun olan markasıyla devam ettim bildiğiniz gibi en azından benim bilip gördüğüm 2 çeşidi daha var. Diğer iki kullandığım gül suları çok gül gül koktukları ve doğal gibi gelmediği için yine otacının yukarıda görünen %100 doğal ve katkı maddesi içermeyen gülsuyundan denemeye başladım,ve bu sanıyorum 2.3. kutum. Ben gratisten aldığım seyahat için özel olan sprey şişelerine koyuyorum,ve bilirsiniz ki fıss fıss !! :) Bende diğerleride dahil çok sık kullandığımda sivilce oluşturup cildimi yağlandırıyordu. Yine bundada aynı şeyi hissettim ama diğerlerine oranla daha daha az.Kokusu minimum yani gül suyu olduğu anlaşılmaz o derece az.İçilebilir derecede saf, tadınada baktım sizin anlayacağınız :-D 

Kısacası ara ara nemlendiriciden önce,makyajımdan önce yüzüm yumuşasın diyerekten,bazen öylesine serinlemek için.boyun ve yüz bölgeme sıkıyorum.Olmassa olmazlarıma girmiş olsa bile sürekli almaya devam edermiyim bilemiyorum.Yüzümde bir değişiklik göremediğimi düşünüyorum çünkü,belki ileride görücem faydasını etkisini bilmiyorum ama şimdiki düşüncem bu yönde olduğundan ötürü durum budur. Ama kesinlikle kuru ciltlerin cilt bakım rutinlerinde bulundurması gerekiyor ! Yumuşacık bir etki bırakmasından dolayı krem öncesi sıkıp üzerine de nemlendirici kreminizi uyguladığınızda neme doymuş bir ciltle karşılaşmak mükemmel olmazmı kiii,bence güzel bir his.Uygulayın görün beni daha iyi anlayacaksınız. 


ڪےevgilerimle <''>


2 yorum:

  1. Annemde yıllardır gül suyu kullanır yüzüne başka hiç bir şey sürmez ve harika bir cilde sahip:) bende tonik yerine gül suyuna geçtim. Faydalı bir yazı olmuş,sevgiler!

    YanıtlaSil
  2. Özellıkle duştan cıkar cıkmaz ıslak yüzüme pıslatıyorum cokdaha ıyı geliyor :) Maşallah annene sende benzemıssındır kesın ama ona genetık olarak birde (: çok teşekkürler sevgiler öpucukler :-*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁