1 Mayıs 2016 Pazar

SPLAT ♥ EXTRME WHITE !



Günaydın;Mayıs ayının ilk yazısı bir diş macunundan gelsin hadi (:Huyum değildir diş macunu yazısı yazmak ama bu marka'nın macunlarını severek kullanmaya başlayınca sizede tanıtayım sevgimin nedenini hadi bir yazıya dökeyim istedüm a dostlarım..





İçersinde böyle mincik mincik peeling vari partiküller var, ama dişleri çizmiyor korkulcak durum yok yani.Sanki onlar dişleri fırçaladıktan birsüre sonra eriyorlar.Birkaç hafta sonra minik lekelerin azaldığını silindiğini gördüm,çokca sevdim ben bu diş macunu oyüzden sırasıyla denemeye karar verdim en son alışverimden birinde yine aldım,ondanda çok memnunum.Artık onuda bitenlerimde görebilirsiniz.Bütün splat çeşitlerini bloğa yazarmışım :)) 

Mercimek kadarcığı bile ağızda dağılıp aman aman bir köpürme sağlamadan çok güzel bir şekilde diş fırçalama işlevini yerine getiriyor. Mesela diğer diş macunlarından bana göre en farklı kılan özelliği;hani fırçalama işlevi biter suyla çalkalayıp tükürmeye geçiş evresi olurya :p Birr iki üçç blki dort kere çalkalarsınız , inanın bu çok kolay bir şekilde kendini arındırıyor 2 çalkama yetiyor bana diğerleri gibi yoğun bir şekilde ağızda kalmıyor. Çok köpüren macunlar iyi değilmiş ayrıca bende yeni duydum, tam kararında herşeyiyle hafif kokusuyla, hafif tadıyla gönlümü feth edenlerden oldu.

75 ml fiyatına göre çok pahalı ama benim gibi gratis indirimlerini takip edip yakalarsanız tadından yiyemessiniz.Dişlerimdede herhangi bir hassasiyet oluşturmadı,kanama yapmadı.Gönül rahatlığıyla çeşitlerinden birini indirimlerde alıp denemenizi isterim.Sizin tavsiye edeceğniz bir çeşidi varsa paylaşabilirsiniz,mesela en son chili olanının çok övüldüğünü okudum onuda alıp deneyebiliriz birlikte.


Hepinizi öpeledim,buaralar güneşli havlar hepimize 
iyi gelmiş olsa gerek soğuk kasvetli gri havalardan bu sefer bende çok sıkılmıştım.

ڪےevgilerimle


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁