12 Mart 2016 Cumartesi

KADINLAR GÜNÜ ALIŞVERİŞİM ♥ { Yves Rocher, Body Shop ,Naskita , Avon }



Günaydın; Bir kadınlar günü daha geldi geçti, hemen düzenleyip yayınlayamadım ancak şimdi
 fırsat buluyorum.Çeşitli yerlerden karışık bir alışveriş yaptım bakalım neler neler var, 
''umuyorum ki hemcinslerimize verilen değer dahada artar yada azcıkta olsa değer verilir''.


Yüz bakım yağları buaralar çok revaçta, ilk keşvimi kıehls'la yapmıştım,fakat yeterli performansı görmediğim için tam boyunuda alma lüksünde bulunmadım.Sonra Nuxe markasının ki vardı elımde ama bendeki simli oldugu için yüze sürmem saçma olabilir diyerekten kaçındım, Lorealınkınıde neredeyse herkese gönderildiği için alasım gelmedi,yanı heryerde görmekten kustum sanırım ki elim gitmedi . Bende arada bir belki yüzüme kullanırım diyerekten ama daha çok boyun bölgemin nemli kalmasını sağlamak adına Planet spa markasının yağını hazır katolog ındırımıde var dıyerekten alıverdim. (İlk izlenim olarak;alırken beklentimi yüksek tutmamıştım zaten ama emilmesi hızlı değil boyun bölgeme sürdüğümden bir süre sonra dokunduğumda vıcık vıcık elıme gelmesine gıcık oldum diyebilirim) Kil maskelerini avondan almaya başladım bundan bir önceki siyah maskeydi,bu sefer argan yağı içeren bir kil mask aldım,ilk izlenim olarak şunu soylemeliyim ki gerçekten yumuşacık asla cildi germeyen harika bir maske ! Sanıryorum ki Avon en çok maskelerde başarılı :) toplamda iki ürüne 20 tl ödedim, tanıdık olunca biraz indirimli alıyorum ben avondan falan birşey aldığım zaman, ama genel itibariyle tek tük ellerınden geldiği gibi yapıyorlar. 


Watsonsa sırf bu Pure beauty markasının CC kremini almak için girdim bir türlü % 40 a %50 ye girmeyen marka :/ %30 vardı , artık şeytan ''aaah 3 un 5 ın hesabını yapmada al artık be şunu'' didi :) Bende aldım :D 20 tl , Daha sonra maskelerde bayağı bir iniş vardı , a didim bayadır tekli tüklü maske almıyordum fazla maske göz çıkarmaz ki hem didim veea, sevgili ilkee adlı blogda başka bir çeşidinin yazısını yazmıştı ,bende severek kullandığını okuyunca başka bir çeşidini alayım dedim, brown Rice adlı pirinç içeren aydınlatıcı vaadı olan bir maske çeşidini aldım.Bakalım bende memnun kalacakmıyım (: 3 Tl !


Nıvea good bay Selülit;Aslında sıkılaştırıcı arayışındaydım,bacak ve karın bölgem için herzaman duştan sonra yada sabahları masaj yaparak vazgeçemediğim bu tarz kremler sürme alışkanlığım var. Arkadaşımın tavsiyesi üzerine selulıt ve sıkılaştırıcı etkili olanını aldım diğerini alacaktım ama o kullanıp memnun kaldığı için bunda karar kıldım.% 50 de 25 tl ye falan geldi . 
Splat Black Wood ;Splatın diş macununu almaya hızla devam ediyorum, diğer alışverişlerimin birinde almıştım bundada baya inmişti hadi dedim yedekliyeyim.Temizlik,beyazlatma,vaadleri arasında yer alıyor,hadi bağalım, göricizzz bebeğim <3 
Neutrogena El Kremi; En son çıkan esneklik veren,kuruyan elleri kolojen desteği ile nemini geri vereceğini söyleyen bir krem.Bu markayı sevdiğimi biliyorsunuz,tırnaklar için olanını alıyordum hep bu seferde new !!olanını denemek istediğim için etkılerıne zamanla bakıciz.
Garnıer Sauna Etkili Kil Maskesi;Normal kil maskesi gerginleştirirken bunda öyle bir his hissetmiyorsunuz,2 kullanımlık gibi görünsede ben 4 kez kullanırım bu ürünü, daha detaylı yazısını artık çöpe gidenlerimde okuyabılırsınız.5 Tl .. 


Gosh Far Paleti ;Sırf 2 numaralı rengın hatırına aldım desem yeridir, magaza ışıklarının altındanmıdır yoksa herkes farı mıncıklamıştı ondanmıdır nedir orada daha bir güzel gözükmüştü gözüme,eve geldim oradaki renkten eser yok:/ ama genede istediğim tonlara sahip güzel bir far paleti.İyiki almışım diyorum, halbu ki hiç aklımda yoktu böyle bir farlanmaca, mat bir palet arıyordum ve flormarın paletını alacaktım ama buna kaydım.17,5 tl . Kalite oranı nedir ne değildir hiç fikrim yok gosh dan daha önce hiçbir ürün almamıştım, inş sağlam kalitede çıkar, en azından hayvanlar üzerinde test yapmayan ve danımarka ya ait bir marka olduğunun bilincindeyim. 
Hask Coconut Oil;Markanın diğer ürünlerini henüz denemedim fakat bu yağlarını her indirimde gördükçe alıyorum,çok ınmemişti ama cuzi bir fiyatı vardı 5 tl gibi bir fiyata düşmüştü. Fazla çeşidi yok malesef tam boylarıda yok, sesleniyorum yetkılılerıne artık tam boyu çıksın şu yağların ! =D 
Wet In Wıld Spıked Wıth Rum; Denemeden aldım fakat rengıne duruşuna herşeyine bayıldım ! ıyıkı almışım,ındırımı beklemedım nedense,=||zaten uygun fıyatlı sayılırlar. ama ındırım olursa ın the fleş rengini almayı istiyorum,bence kesin anneler gününde güzel indirimler yaparlar.
Yves Rocher Base Coat; Son birkaç aydır tırnaklarıma fazla ojede sürmesem sürsemde soyulmalar çabucak kırılmalar meydana geldi :/ hal böyle oluncada oje altıma baz olacak hem tırnağımı koruyacak hem besleyecek bir ürün istiyordum, severek takipte bulunduğum Deneyen bayan tavsiyesiyle aldım ,  şuan için aramız güzel kırılmalarım soyulmalarımı engelleyip geçirirse ne mutlu bana.
The Body Shop Eyes Cube ; Göz kremlerim bitme sinyalleri verince benide bir heyecan sardı, naparım ne ederim dedim.Hazır %30 ındırımde  varken kaçırmamam lazımdı. 46 tl  normal fıyatı 31 yada 35 tl de benım aldıgım fıyat. Gayet hesaplı oldu,guzel olumlu yorumlar okudum bu krem hakkındada umarım bende severek kullanırım,nem vermesi iyi olsun yeter.


Güzeller güzeli, Nascita markasına ait olan fırçalar tabiki,olmassa olmazdı, nereden aldığımı ınstagramda uzun uzadıya ayrıntılı olarak anlatmıştım,ankarada olanlar bakabilir. Kontur fırçası ve birde karıştıma fırçası aldım. Şuan çok severek kullanıyorum, zaten bir ara sevdiğim fırçalarımı olmazsa olmazlarımı daha detaylı bir şekılde yazısını yazarak hazırlayacağım. Bu fırçalara ve diğerlerine bir şans verip kesinlikle bakmalısınız.Piyasada bulabileceğiniz gelmiş geçmiş en uygun ve kaliteli fırçalar diyebilirim,hemen bakın diyorum çünkü rağbet görmeye devam ederse fiyatıda artacaktır :] Arz*talep olayı İktisattan hatırlayın hani :))


ڪےevgilerimle 

11 yorum:

Shiva dedi ki...

Aldıklarını güle güle kullan kokoşcum :)
elimdeki onlarca bb cc ve fondotenleri bitirirsem bir gun pure beauty yi ben de denemek istiyorum artık.. ama biraz simli durucakmış gibime geliyor yinede özellikle yazın yüze ışık vurdugunda?
splatı ben de çok seviyorum ancak bu siyah olanından hiç memnun değilim daha dogrusu kokusu beni çok rahatsız ettiği için anneme pasladım umarım sen seversin ^.^

İnci D. dedi ki...

Güle güle kullanın :)

EYLEVANT dedi ki...

Cok güzel seyler almissin canim güle güle kullan! :)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Shıva:Teşekkürler shıvacım benım eksık olma opuyorum!! Bende bayabi ürün bıttıgı ıcın pahalı olanları kullanmayayım dıye kaçış yolu seçtim ve ozellıkle cc yı aldım uygun fıyatlı dıye :D Kısaca bahsedeyim; dışarıda hiç bir arkadaşım demedi sımlı duruyor dıye bende bakmadım aynaya ama odamda ışık yada güneş vurduğunda aydınlık ve doğal bır gorunum var hiç oyle sımlı sımlı gelin gibi durmuyor,bence güzel sağlıklı bır ışıltı zaten simsiz bir ürün,sadece kabındakı gibi yanı pembe kabı varya püre beauty nın aynı ışıltı ıcındede var ablaja bak ürüne bak hesabı:)) Sıyah dış macunu olarak bu ıkıncı kullanışım hiç daha bakmadım nasıl dıye ama,mıdem bulanmasın dişlerımde diğer splat gibi hafif beyazlatsın yeter dıyorum eğer ki o ozellıklerı görürsem severım,zaten sırayla denemeyi düşünüyorum :)) Kız amma çenem açıldı haa :P (:


Incı: Tişkürler <*:)


Eylevant: Sağol canımıniçü :* <3

Aysel Vrl dedi ki...

Güzel ürünler almışsın cnm :) özellikle Nıvea good bay Selülit kullanan biri olarak umarım sende memnun kalırsın.

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Teşekkürler şekercim :) Sıkılaşıyım yeter başka bir şey istemem,bu olmassa şu krautshfjf la başlayan garip isimli fena halde yakan ürünü alacağım :D

Nil ModaDusleri dedi ki...

Güzel günlerde kullan :)

nilgün aydın dedi ki...

Güle güle kullan canım. Ayrıca o güzel yorumun için çok teşekkür ederim... Kızımın da en favori bloggerısın bu arada haaa. Seni 1. sırada seviyormuş. Kızımın gönlünü çalmışsın:)

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Nil:Çook teşekkürler :)

Nilgün:Tişkürler ederim nilgüncüm <3 Aa ne demek sen güzel yorumlara laiksin,içimden geldiği gibi yazıyorum zaten :) Geçen geldi yanıma zaten niloşcuk, yeaa yerim ben onu,çok sevindimm <3 çalarım 2 dakkada hehe selam söyle uğrasın arada :)) Muahh !! :*

sihirli mavi dedi ki...

Güle güle kullan tatlım, Nascita fırçalara bir bakayım ben de :))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Teşekkürler abloşcum, bak kesınlıkle özellıkle ınstgra tarıf ettıgım yerde dahada uygun oradan rahatça temın edebilirsin :*