12 Mayıs 2016 Perşembe

FResHLOOK { ColorBlends } Sterling GraY !


Günaydııın!Yine güzel bir lens yazımla birlikteyiz.En sonki lens yazımda da bahsetmiş olduğum gri lensimi iftaharla sunuyorum.Lens çeşitlerine bakmak isterseniz çeşit çeşit lenslerin ve uygun fiyatlarıyla hızlı sürede gelen lensoptik 'sitesine bir uğrayın diyorum..


Benim tam olarak çapımla göz numaramla örtüşmüyor ama yinede garip durmuyor,yada görememe sorunu yaşamadım hiç, aşağıda göreceksiniz zaten.Yukarıdaki tarihten giriyorum konuya,haliyle yakın bir tarih görünce anlayamadım aradım sordum valla onlarda başlangıç tarıhı olduğunu söylediler üstelemedim yorumu size,netten lens alanlara bırakıyorum. 





Evet yakından belirgin ve yapay duruyor olsada biraz 1 metre kadar mesefaden yine kimse anlamıyor öyle söyliyelim.Çok yumuşak ve hiçbirşekilde bulanıklık sorunu yaşamadığım bir lens oldu kendileri.Gri yazsada ben buna hep mavi diyorum çünkü mavi göz renklerini sevmiyor olmama rağmen bunu kendime çok yakıştırdım ve çokta severek kullanıyorum.
En güzelide bu lens taktığımda çok makyaj yapmıyor oluşum çünkü yapınca abartı kaçabiliyor :D Şimdi anlıyorum mavi veya çok belirgin yeşil gözlülerin neden koyu renk gözlü olmak istediklerini, gerçekten çok farlı simsiyah sürmeleri kaldırmıyor çünkü bu tarz renkler. Belli bir yaş üstünü evet belki ama genç yaş aralığı cıkss. Yinede istemezdim bu rengin sürekli bende olmasını kendi göz rengimi oldukça beğeniyorum rahatça makyaj yapabildiğim içinde mutluyum :D İnternetten baktım bi alt tonu koyu olanlarda çok daha yapay ve bariz durmuş,mercek kısımları çok kahverengi kiremitimsi olanlarda var. Oyüzden almadan önce bunlarıda baz alarak düşünün ve öyle alın .Herkesde farklı durabiliyor çünkü.


Şimdilik görüşmek dileğiyle yeni bir lens yazısına dek 
mutlu kalın sevgiyle kalın!

ڪےevgilerimle !

18 yorum:

  1. Dogala yakin duran nadir lenslerden güle güle kullan yakismis :)

    YanıtlaSil
  2. Bir dönem freshlookun tüm renklerini kullanmıştım, gerçekten çok başarılı bir marka :)

    YanıtlaSil
  3. Deneyen B: Teşekkürler canım <3 Birde şimdi aır optıx ın grisine bakıyım diyorum sence o nasıl olur :d

    Yeliz: Tasarım harikası gibi valla hehe :D

    YanıtlaSil
  4. Güle güle kullan vaaow dedim çok güzelmiş :))

    YanıtlaSil
  5. Çokkca teşekkürler canım benım,(: :* sevgiler

    YanıtlaSil
  6. Kesinlikle bu renk sana çok yakismis, demek makyaj da gerektirmiyor ne güzel. Bazen bikiyorum makyaj dan .Bosh and Laumb diye lens markası var harelileri çok doğal.

    YanıtlaSil
  7. Bir önceki yorumum gelmiştir inşallah. Bu arada lens markasını tam net yAzıp yazmadigimi bilemiyorum

    YanıtlaSil
  8. Gelmiş gelmiş adsız olarak ama nilgünüm olsun:) Çok mersi,sen yakıştırdıysan <3 aır optıx denıcem begenmessem tekrar bu markanın grisine bakıcam , senın dediğinede bakıyım bi,gerçi hareli lensleri yapay buluyorum ben ama görsellere bakayım bi.mucuk!!

    YanıtlaSil
  9. Yaa bu lensin aynısı bende de var 💋💋💋

    YanıtlaSil
  10. Güzel duruyor ama tekrar almam kuşum ben.

    YanıtlaSil
  11. Kendi göz rengin ne acaba . Gözden göze duruş farkı olabiliyor çünkü

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Koyu yeşil ela arası göz rengim. Diğer lens görsellerinede bak doğal lenssiz halini çekip koymuştum.

      Sil
  12. Yakıyorsun canım.Harikaa görünüyor 🎈😊

    YanıtlaSil
  13. Ben sterling gray rengini yeni sipariş ettim gözüm köyü yeşil kağve rengi gibi duruyor sizce bu lens nasıl durur...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Zaten almışsınız artık güzel günlerde kullanın,bendeki gibi durabilir muhtemelen benimde koyu yeşil göz rengim.

      Sil
  14. Ben de bugün aldım ve çok beğendim. Ilk kez lens kullanıyorum gayet güzel sterling gray...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok sevindim güzel günlerde kullanın, yakışana çok güzel duruyor lens tam ölçüsündeyse göz çapı <3

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁