24 Mayıs 2016 Salı

Çöpe Чollananlar -34 ஜ



Selamlar! Mayıs ayında çöpe giden bitenlerle karşınızdayım.
Hala kozmetik eritme çabasındayım , kısmetse diğer aya saklıyorum onları (:



Blendax Şampuan ; Saçlarımı yapıştıran,temizlemesini orta halli bulduğum malesef çok severek kullanamadığımız şampuan oldu kendileri.Kullanamadığım dedim çünkü annemle kullandık,oda fena değil dedi.Tekrar alınmaması umudyla..

Mustela Bebek Şampuanı ; Mustelayla etkinlik vesilesi yoluyla tanıştık,benim saçlarla çok anlaşamadı açıkcası,çok güzel temizledi ama diplerini falan kazık gibi yaptı hafif bir yumuşaklık vermesini bekledim dalindeki gibi falan ama veremediği içinde yollarımızı ayırdık.Fakat abim çok sevdi,onda seboreık dermatit olduğunda dolayı her tip şampuan iyi gelmiyor,bunu sevdiğini söyledi.Eğer sizinde bu tarz bir sorununuz var ise bilginiz olsun,şampuana bir şans verebilirsiniz.

Alterra Hassas Saç Derilerine Özel Şampuan;Rossmanlarda satılan organik kimyasalı az en nadide markalardan birisi olan alterra'nın şampuanına şans vermek istedim.Ml olarak düşük fiyat olarak yüksek olsada etkisini çok sevdim.Köpürmesi bile diğer şampuanlara göre farklı,aman aman baloncuklar çıkmıyor ama temizlemesiyle,hafif kayısı kokusuyla herşeyiyle çok beğenerek kullanıp bitirdim.8 tl civarında bazen 5,99 oluyor indirime giriyor,ozamanda tercih edebilirsiniz.

Elidor Şampuan; Hiç sevemediğim ama merakla alıp bir an önce kullandığım biricik sinir bozan şampuanım:D Elidoru normaldede sevmem kullanmamda ama dedim yeni çıkmış hadi şans vereyim.Demez olsaydım,köpürmesi iyi temizlik hisside iyi ama :/ Saç diplerimi kurutup,ertesi gün birden kepek gibi pul pul dökülmesine neden olmasaydı anlaşabilirdik ama malesef olamadık! 


Apaks pamuklar; bim marketlerde rahatça bulabileceğiniz pamuksuz kaldığınızda sizi jet hızıyla kurtaracak nadir güzel pamuklardandır.

Hask keratin Saç Kremi; Rahat 3-4 banyo gitmiştir.Kokusu big babıl sakız kokusu gibi şekerimsi.Kendinizi özel hissettirecek bir koku değil yani,sırf bu yüzden tekrar almam.Saçlarımda ertesi gün bile kokusu kaldı orası ayrı,güzelcecikte yumuşatıp açılmasındada yardımcı oldu ama kokudan dolayı tekrar almam.Tavsiye ederim ama bir deneyin,gratislerde bulabilirsiniz.

Watsons Brown Rice; Pirinç özlü diyince direk atlayarak aldım,aydınlatıcı özelliğini okuyuncada çok geçmeden kullandım.Kalanını cilde yedirerek tamamlayın yazıyordu,genelde yıkarım korkutugm için ama şükürki birşey çıkmadı olmadı,evet daha fresh bir görünüm oldu aydınlattı gerçektende,hafif de bir gerginlik oldu.Tabi tek kullanımlık olduğu için daha fazla birşey denmiyor,anlık da olsa seviyorum bu tarz maskeleri.

Stop Ever ;Adet ağrıları için ısıtıcı ped olarak geçiyor.Stop ever markasının birçok bu tarz tedaviye yönelik ürünleri var,çevremde çoğu alan kullanan kişiler memnun.Özellikle migren ve sırt ağrısı yaşayanlar için olan ürünlerinden. Bende bazen evde bazen iş yerimde yakalanıyorum bu kızsal duruma.Ağrı olmassa olmaz ağrı kesici şart! Denemek için aldım,içinden 2 adet çıkıyor. En son birini evde denedim,gerçekten koyduğunuz yeri çok kaynar olmasada su torbası varmışcasına ısıtıyor rahatlatıyor.(nasıl kullanacağınız arka kısmında detaylı bir şekide yazıyor) Bir müşteri ısıtmıyor demişti ama alırken, sanırım arızalı çıkma durumu yaşanabiliyor o tarz durumlarda iade edin bence öbür eşini açmadan.Ben sevdim indirimde 2 Tl ye almıştım sık sık giriyor takip edin.Stop ever ürünlerini Rossman gratis watsons tarzı yerlerde sıkça görüyorum.

Otacı Saç Bakım Testerı;Şeker şeker kokan,saçlarımı çok iyi olmasada yumuşatan tek kullanımlık minnoş deneme ürünü,hadi 2 kullanımlık diyelim :) Tam boyunu almazdım heralde,gliss maskelerinden sonra onu bununla aldatamam. 

Garnier Sauna Etkili Kil Maskesi ; İşte benimm aşkım !! yılın ürünü olmaya aday bence,o kadar hoşuma gittiki etkisi,öncesi, sonrası.. 3 dakika içinde yüzünüzdeki bütün yağı resmen sömürüyor ! Yeşil bir rengi var,sürer sürmez hafif bir sauna etkisi dediği o sıcaklığı hissediyorsunuz.Daha sonra 3 dakka desede ben bazen 5-10 bekletmişimdir,zararı olmadı ama ciddi anlamda çok sevdim . Hem cildimdeki özellikle T bölgemdeki yağın tamamen yok olmasını hemde yıkadıktan sonraki o yumuşaklığa bayıldım.Bu anneler gününde hiçbirşekilde bir indirim olmadı ve ilk aldığım fiyata görede 2 tl zamnlandığı için almak istemedim.Sanırm ilk inmiş gördüğüm zaman 2 paket alacağım.Zaten iki adet çıkıyor ama ben 4 kez rahat kullandım.Yoğun bir yapısı var.Balçık gibi kolay dağılmıyor ama çokta zorlamıyor.Yağlı*Karma cilt tipindeyseniz kısa sürede sonuç veren bu ürünü seveceğinizden eminim.

Otacı Makyaj Temizleme Suyu; Dudak cilt Okey! Ama göz Aut ! :) Yapısında bir sertlik var,aynı garnıerınkinde olduğu gibi,ilk izlenim olarak sevmedim tam boyun almam.



Benim bu aylık bitenlerim bu şekildeydi umarım keyifle okumuşsunuzdur.

ڪےevgilerimle


5 yorum:

  1. EVET OTACI GÖZ TEMİZLİĞİNDE OUT.

    YanıtlaSil
  2. Garnier Sauna etkili maskeleri ben de aldim ama henüz kullanmamistim, yazini okuyunca aklima düstü ilk firsatta denemek istedim, ellerine saglik

    YanıtlaSil
  3. Ilnur-
    Hemde ne aut,:)

    Deneyen b-
    Karmaysan yağlıysa cildin bayılırsın,sanki yağ emici kağıt mendiller gibi, daha başarılı hatta.Bende alıcam ama bekliyorum daha zamanı var. Beğenmene sevindim ,ne demek canım afiyet bal olsun :))

    YanıtlaSil
  4. İnsan bitirdikçe hafifliyor,en azından bana öyle oluyor:)Bitenlerin yerine gelecek yenilerini güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  5. Aynı şekılde banada bir rahatlık geliyor bittikçe (= oy çook Sağol canım benim, <3 =*

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁