20 Haziran 2016 Pazartesi

S♥n Zamanların Alışverişleri ♥


Selamlar sabahlar;yepyeni bir yazıdan mütevellit,güpgüzel sıcacık ama bunaltıcı günlerden tekrar merhaba.Bu alışverişim aslında anneler günü öncesi ve anneler gününde yaptıklarım olarak ikiye ayrılıyor..hadi başlayalım ♥




Benri makyaj çubukları;özellikle göz içime simsiyah sürme çekmeyi sevdiğimden dolayı,vede eve gelince nekadarda gözlerimi yağ fazlı temizleyicilerlede çıkarmaya çalıştıysam haliyle iç kısımdaki karartı çıkmıyor,o nedenle mutlaka bunun ince kısmınada temizleyicimden biraz damlatıyorum ve o şekilde temizliyorum.Aynı zamanda eyelıner hatalarım olduğu zaman vs..işlevsel bir araç gereç :) İndirimsiz 4,5 tl . 

Eve kozmetik diye biryer var,duymuş olanınız vardır mutlaka.Mesela ben ilk defa ankara bahçelievlerde dolaşırken karşılaştım,içi aynı gratis gibi küçük çaplı ama hemen hemen bilindik markaların olduğu biryer.Bu perge yazan 3^lü süngerleride 2 tl ye falan almıştım.Nasıl kullanıyorum,genellikle sabah akşam yüzümü jelle köpürttükten sonra bununda kabasını alıyorum daha sonra suyla duruluyorum,çok suyla uğraşıp jeli temizlemeye çalışmaktansa yarısını süngere emdirmek daha kolayıma geliyor.Diğer süngeride maskelerimi silmek için kullanıyorum.Bir diğeri ise yedekte duruyor,biri eskirse ona geçiş yaparım.Bittikçe alacağım süngerlerden diyebilirim.

Golden rose  60 sanıyede kuruyan ojesi,güzel bir pembe nude arası bir renk,içinde hafif ışıltılar var.Ama çok çabuk kuruyor diyemem.Sırf doğal bir renk olsun diye aldığım ojelerden birisi idi.Fiyatını net hatırlamıyorum tahmini3-4 tl diyelim.

Lady Comfort;adet ağrılarına birebir olan bu pedlerden aldım, kısaca birini kullandım evet sıcaklık veriyor fakat öyle aman aman geçirmedi benim ağrımı, malesef sadece hap içince iyi oluyorum:/

Apaks pamuklar;ihtiyaç halinde Bim'den almıştım,çokda memnun kaldım daha öncede almıştım zaten,herhangi bir pamuklanma ayrılma yapmıyor.

Rıtuel de Beaute; Bu burun bantalarıda bimlerde çok meşur oldu vallahi,ama bende kullanır kullanmaz bayıldım diyebilirim,bitenlerimdede daha detaylı anatırım.4 tl mı neydi inmemiş fiyatıda.Bence kesin bir bakın bu bantlara..

H&M alışverişi olmassa olmazlardan *-* Sırf bu sünger ve peeling için gitmiştim,şanslı günümdeymişimki ikisinide alıp eve döndüm. Sünger 7-8 tl  dudak peelingi ise 24 tl. 


Palmolive duş jellerinin hastasıyım ,gratis ındırıminde yarı yarıya geldi çok güzel kokuyor,deniz özlemim biraz olsun gidiyor.

Eda taşpınar bacım'da duj jeli yapmış yani, 3,5 küsürdü almadan edemedim,herşeyıyle çok şık bir ambalaj olmuş,kokududa çok güzel.

Garnier Makyaj Temizleme Sütü; Bebak badem sütünden sonra bunu deneyeyim istedim,gül kokusunun buram buram gelmediği,aynı zamanda yapısınında oldukça sıvıya yakın olması yönünden sevdiğim ürünler arasına girdi.Ama tekrar alırmıyım muamma,çünkü benim aklım bebak'da.fiyatı,7 tl .

Fuss Wohl Ayak Bakım Deodorantı ; Yaz aylarının vazgeçilmez ürünü, yazın ayaklar daha bir sıcaktan ayakkabılardan terliklerden terliyor, koku oluşumunu önlesin biraz daha ferahlatsın diyerekten aldım.Gerçekten acayip rahatlatıyor ve gün boyu o lımonumsu freş kokusunu koruyor,güzel bir koku engel bariyeri kuruyor diyebilirim,4 tl .

Splat Whıte Plus Diş Macunu; Sigara,kahve buna bağlı nedenlerden oluşan lekeler sarılıklara has olan bir diş macununu aldım bu defada, sırasıyla splat macunlarını deniyorum.Henüz kullanmadım diğeri biter bitmez başlıyacağım,sonucu deneyimledikten sonra detay bir şekilde bitenlerimde okuyabilirsiniz.


Rival De Loop Göz Mak.Çıkarıcısı; rossman ilk açıldığı zamanlarda bunun mini boyunu alıp kullanmıştım.Fazla yağlı geldiği içinde bir süre sonra başka amaçlarla bulundurmuştum.Yine makyaj hataları için,yada ellerime eyelıner sürdüğümde falan temizlemek için aldıklarımdan.

Isana Kahverengi saçlara özel Şampuan; Saçlarım bakır,kumral arası bir renk olmasına rağmen,denemekten zarar gelmez dedim ve aldım.Yine rossmanlarda satılan bir marka İsana,ilk izlenimim olumlu yönde.

Morocco Argan Oil ; Güzel bir saç bakım yağı ararkene,karşıma çıkan ilk güzellik bu oldu,indirimdede bulunca kaçırmak istemedim,30 lu civardaydı fıyatı sanıyorum % 40 ındırım vardı bu markada.Kokusu sakız gibi çok güzel,bıtkı bıtki kokmuyor,ona rağmen etkisini hissiyatını sevdim. Bilenler bilir zaten nekadar başarılı bir marka olduğunu.

Deborah Mılano 24 Ore Maskara; Borwn* kahverengi rimel arayışındayken,kızılay özdemirde %50de 20 tl ye gelen bu rimelciği almadan edemezdim.Rengini herşeyini çok beğendim,ilk zamanlar birazcık nefret etsemde daha sonra sevdim. 

Maybıllıne color Tattoo-on and on bronze ; Aslında amaç yine yenı çıkan baz rengi olan ten rengi tatuyu almaktan geçiyordu,ama didim kahverengi farlarımın daha güzel daha kalıcı duracağı bir baz renk lazım .İç sesimi hep dinlerim :)) Vede alıverdim,şuanda hiç pişman değilim,bu renk birdolu zibilyon tane kahverengi farım olmasına rağmen! hatta birisi birebir benziyor bile,ama yapı olarak hiçbiriside bunun kadar kalıcı ve tutucu değil. İyiki benim bebeeeeğim olmuş <3 


Gerek bloger gerek yotuber yorumlarından etkılenerek aldığım DaX supergro saç bakım yağı. İlla lazımdı zaten böyle birşey ,hiç ara vermem hep elimde bir yağ bulundururum,diğeride bittiği için hemen bunu aldım ve kullanmaya başladım.Hem duştan önce saç ve saç derisine masaj yapılarak beklettikten sonra durulayarak ,hemde günlük hayatta sadece uçlarına sürülerek kullanılıyor.Ben her iki şekildede sevdim,saçlarımı çabucak uzatacak kadar iyi gözlemlemedim.Gözlemleyince birşeyler tek başına yazarım yazısını.39 küsür normal fiyatı bende 20'lı civarlarda aldım. 


Siz neler aldınız bakalım son zamanlarda,içlerinden bunlara benzer hatta daha güzel al bir kullan kokoşcum diyebileceğiniz ürünler varsa paylaşın,paylaştıkça güzelleşelim.Benden şimdilik bu kadar,bayram alışverişlerinde görüşmek üzere.

ڪےevgilerimle


2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁