27 Nisan 2016 Çarşamba

CATRICE PURE SHINE LIP BALM !


Günaydın! Pembelerden bir bukle ismindeki çalışmama hoşgeldiniz güzelceler:) 
 ''Contaıns carmine'' adındaki bu güzellikle sizleri,düşüncelere ve yorumlara bırakıyorum ..



Çevirdikçe gelen chuby stıck tarzı bir yapısının olması her anlamda kolaylık sağlıyor.En sevmediğim özelliği yazılarının çok çabuk silinmesi oldu,kabının plastikliğinin dandikliği diyorum susuyorum.Tamam camdan pas,kir tutmaz bir dış ambalaj beklemiyordum tabikisi fakat bir kalite bekliyor genede insan.

Dudak kalemi kullanmadan sürdüğüm için azcık taşmalar oldu kenarlarda 
o yüzden affola!

Sürümü çok yumuşak bir o kadarda rahat aslında,ne kaygan nede öyle çok ağır bir yapısı var.Kesinlikle dudaklarda ağır tatsız bir hissi yok.Lip balm tadında ama onlar gibide değil işte yapı olarak.

Çok glowy diyebileceğim aşırı ıslak ve sim sim bir görünümü yok,(az ıslak) :) uzun bir sürede bu görünümü kalıyor,asla yapış yapış bir balm değil.

Kokusu çok şeker,hafif güzel bir kokusu var bariz şu şu kokuyor diyemiyorum biraz tipik rujumsu balımsı bir koku diyebiliyorum.

Malesef kalıcılığı çok iyi değil, birşey yemessem kalıyor ama bişiler içsem siliniyor, yesem zaten siliniyor.Demem oki cılınıque markasının chuby si kadar bile kalıcı değil. 

Yinede gün içindeki pratikliği,çantaya at çıklığı yönünden alınası kullanılıp sürülesi.Catrıce markasını Rossman lardan temin ediip satın alabilirsiniz.Şayet 15 tl lik fiyatıylada gayet uygun...



Ve Pembeliğin beyaz tenimde buluşma anı, yakışmış mı sizce nasıl ?
ben çok beğeniyorum sade doğal makyajlarda çok giden bir ton oldu sanki hah!!



ڪےevgilerimle 


2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁