7 Mart 2016 Pazartesi

AV├ëNE EAU THERMALE SPF |50| '' G├ťNE┼× KORUYUCU ''


G├╝nayd─▒n!; bug├╝nde haz─▒r yaz─▒ms─▒ g├╝ne┼čli havalar hafiften y├╝z├╝n├╝ g├Âsterirken,avene'nin g├╝ne┼č kreminden bahsedeyim.
─░├žerik K─▒sm─▒n─▒ d├╝┼č├╝nenler olabilir! (: 


A├ž─▒klama


Hep yabanc─▒ hep yabanc─▒ hep frans─▒z hep italyanoo :/ :))


 Yap─▒ gere─či 



  • ├ľzellikle hassas ciltler i├žin ald─▒m ki ya─čs─▒z olsun herhangi bir sivilce bi bi┼čiler ├ž─▒kartmas─▒n,sonu├žta g├╝ne┼č kremide olsa eczane ├╝r├╝n├╝de olsa,babam─▒n bile olsa g├╝venemem ben.Neyse ald─▒k bakal─▒m,dedik iyidir heralde s├╝relim ┼č├Âyle bir s├╝r├╝┼čt├╝relim. Bir s├╝rd├╝m oh fondoten gibi,zaten beyaz─▒m ├╝st├╝ne hafif beyaz─▒ms─▒ bir renk daha b─▒rakt─▒ falan,rahats─▒z olmad─▒m hi├ž zaten ├╝zerine bb uyguluyorum diyerekten okeyi verdim. 1 ay oldu nezaman s├╝rsem mink sivilce ├ž─▒kartmaya ba┼člad─▒:S alla alla dedim acaba ├╝zerine makyaj yap─▒yorum ondan m─▒ ?! hadi dedim yapm─▒cam ulen makyaj felan birde ├Âyle deniyim,sevmeye ├žal─▒┼č─▒yorum ├╝r├╝n├╝ buarada farkettiniz mi :) hemen bok atanlardan de─čilim yani. 
  • Neyse sapt─▒rm─▒yal─▒m konuyu ; ├Âyle denedim c─▒kk b├Âyle denedim c─▒kk,sadece evde s├╝rd├╝m c─▒kk :/ Abe sende mi be b├╝r├╝t├╝s^^ moduna girdim art─▒k ! Bir ara pul pul d├Âk├╝lmeye ba┼člam─▒┼čt─▒ cildim bildi─čin karma cildim oldu kuru oldu odun ! soldu yaprak ! k─▒t─▒r k─▒t─▒r..Bunu bir s├╝rd├╝m b├╝t├╝n soyuk yerler iyice belirginle┼čti,Aven─▒n beyaz─▒ms─▒l─▒─č─▒ndan dolay─▒ iyicemi belli oldu ahh! hemen eczaneye gittim ver ablana hemen bi bepantol dedim,ya─čs─▒z yerinden bir adet ald─▒m.├çok ┼č├╝k├╝r ki 2 g├╝ne cildim kendine geldi,o konuya ba┼čka bir yaz─▒da gelece─čim zaten,bir postta iki ├╝r├╝n aaa ay─▒p nerede g├Âr├╝lm├╝┼č:) Evet efenim daha sonra anlad─▒m ki bu ├╝r├╝n t├╝r├╝me,cildime,benli─čime ve ruhuma uymad─▒ :( Ama ya─čs─▒z olu┼ču,g├╝n i├žinde parlama,ya─čland─▒rma yapmamas─▒,bunaltmayan kokusu , pompal─▒l─▒─č─▒n─▒n pratiklili─či, ├╝r├╝n├╝ istedi─čim kadar al─▒┼č─▒m,50 fakt├Âr korumas─▒ y├Ân├╝ndende g├Ânl├╝mde ayr─▒ bir yere sahip oldu oras─▒da bamba┼čka bir konu aram─▒zda ! ;) Dipnot: Buarada eklemek isterim,sivilce ├ž─▒kartt─▒ demi┼čken b├╝y├╝k alerjimsi de─čil ama minik minik burun al─▒n ka┼č ├ževresi dudak ├╝st├╝ taraflar─▒nda yayg─▒n olarak 1-2 adet. ─░z b─▒rakanlardan de─čil yani , herhalde kalitesinin fark─▒ndan asilli─činden fazla ├╝zmedi beni. 
  • Peki nap─▒cam bundan sonra, ├ž├Âpe mi  gitsin yani yavrucak :S hay─▒r tabikide, san─▒r─▒m ara ara sivilce ├ž─▒kaca─č─▒n─▒da bilsem s├╝r├╝cem,yaza kal─▒r b├╝y├╝k ihtimallede,tatile gidersem yan─▒mda demirba┼č olucak,en az─▒ndan tuzlu suya gire ├ž─▒ka gire ├ž─▒ka daha bi kurur cildim ya─č oran─▒m azal─▒r belki dokunmaz ozaman bana ha? ne dersiniz.

Sizlerin en memnun kald─▒─č─▒,├Âzellikle y├╝z i├žin
 kulland─▒─č─▒ g├╝ne┼č kremleri hangileri? Benden bu yaz─▒l─▒kta bu kadar,g├Âr├╝┼čmek dile─čiyle 
g├╝ne┼č kremsiz ├ž─▒kmay─▒n,spf ┼čart.!


┌¬█ĺevgilerimle 

3 yorum:

  1. Avene'in g├╝ne┼č koruma kremlerinden genelde pek memnun kal─▒nmam─▒┼č zaten. ┼×├Â├Âyle 50 fakt├Âr olupta cildi beyazlatmayan bir tek Yves Rocher'da var.

    Yan─▒tlaSil
  2. bende de k├╝├ž├╝k tester ─▒ var denemedim hi├ž ├Âylece duruyor sivilce ├ž─▒kar─▒yor filan diyince korktum hi├ž denemeyebilirim...

    Yan─▒tlaSil
  3. Belgin- almadan once y─▒ne b─▒r ara┼čt─▒rma yap─▒p alm─▒┼čt─▒m halbuk├╝s├╝ ama yan─▒ltt─▒ beni:/ c─▒ld─▒ beyazlats─▒n sorun de─čil hatta karartmas─▒n g├╝ne┼čte c─▒ld─▒mi fakat, ─▒r─▒tasyonumsu olaylar ya┼čatmas─▒n i┼čte,lancaster b─▒le var yapya─čl─▒ oldugu halde b─▒rtane s─▒v─▒lce olu┼čturmad─▒ ara ara kulland─▒g─▒m halde.Ama parlama yap─▒yor oda bende ab─▒m kullan─▒yor zaten ona alm─▒┼čt─▒m :)

    Sh─▒va- Tester─▒ varsa mutlaka yanak yada al─▒n bolgende bolgesel olarak uygula can─▒ms..Belk─▒ sende bendek─▒ gibi yapmaz seversin falan .

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü