4 Mart 2016 Cuma

SEVGİLİLER GÜNÜ ALIŞVERİŞİM♥ { Bath&Body Works,Watsons,Rossman,Gratis,Flormar }


Günaydın^^Geçmiş Sevgililer gününde heralde en çokta biz bekarlar mı alışveriş yaptık nedir, :) Bana,her ne kadar bugüne özel indirimler yapılması saçma gelsede,tabiki yine kendimizi tutamadık ve yukarıdaki çok güldüğüm gifteki kız gibi bir hale düştük gibime geliyor Hayde başlayalım öyleyse..



Bath metnını kokularının güzelliğini,özellikle mumlarıyla meşhur olduğunu biliyorum.Koca bir mum 79-80 tl arasında. Küçüğünü alayım dedim %70 e varan indirimler oldu fakat küçüğü etkili değil diye söylentiler duyunca vazgeçtim. Çeyizlik için belki alınabilirdi ama kokusu uçar kaçar falan diye almaktan tamamen vazgeçtim fakat kumaş kokusu adındaki dışı mavi olan muma bayılmıştım unutamamda.Ben bir tek onu beğendim gidip kokladıklarımın arasında. Konumuza dönecek olursak, vanilyalı bir parfüm alacakken gidip amber amber kokan bir koku almış olmamda çok şükelaa yane (: Çok beğenerek aldım, vucut spreylerinide beğendim ama dedim ki hadi indirimde var parfüm olsun dedim. Kokusu tatlı,hafif ve güzel ama malesef ki 1 saat bile kalıcılığı yok:/ o bakımdan birazcık hayal kırıklığı yaşamaktayım.(50 tl) yanı ınsanın aklına ilk gelen parfüm böyleyse vucut spreyleri kim bilir nasıldır sorusu oluyor.Birdaha tabikide almam, duş jelini tester olarak verdiler minik şirin kaplarında mesela ona bayıldım bittim ! gidip tam boyunu rahatça alırım tepe tepe kullanırım. Aklınızda olsun birşey almadan önce sıkın gezin dolaşın kalıcılığını ölçün tartın yoksa benim gibi verdiğiniz herkuruşa acırsınız.! 



La Roche-Posay Hydreane Legere; Cildime zarar vermediğini hiçbirşekilde sivilce çıkartmadığına nemlendirmesinide yeterli bulduğuma inandığım deneyimleyip gözlemlediğim bir krem olduğu için tekrar aldım,ve sanırım almayada devam edeceğim.İlk defa bir nemlendiriciden bukadar memnun kalıyorum ve 3.alışım kullanışım olucak! Tavsiyemdir alınız aldırınız.!40 Tl 

La Roche Posay Effaclar Duo(+);Cildinize iyi gelen bir markanın ürünlerini kullanın derler ya hani çok doğru,bende artık öyle yapıcam.Kreminden memnun kaldıktan sonra birde bu gözenek açıcı,ufak tefek çıkan sivilcelerimin lekelerini giderici,gerekirse sivilce çıkmasını önleyici, dermotologlar tarafından da bazı cilt sorunu olanlara sıkça tavsiye edilen, günlük makyaj altına&bölgesel, sabah veyahut akşamlarıda kullanılabilecek,aynı zamanda nemlendirici bir krem.Cildimdeki etkilerini olumlu yada olumsuz ne olursa biraz zaman geçtikten sonra sizlerlede paylaşmayı düşünüyorum. 45 Tl  /bazı eczanelerden veya sitelerden uygun fiyata alabilirsiniz/ 



Rossman Alışverişim!

Loreal Lumi Magıque Base;Hem bölgesel aydınlatmada hem normal  olarak nemlendiriciden sonra kullanabileceğim güzel ışıltılı bir baz olabileceğini düşünerekten aldım.Makyaj bazını çok sık kullanmaktan yana değilim, elimde ki bazlar bittikçe alıyorum biri bitmeden birtane daha almadığım için %50 indirimdede kaçırmak istemedim açıkcası. 30 ml lık bir ürün, daha fazla olabilirdi diye düşünüyorum,umarım çabuk bitmez.{20Tl}.

Rival De Loop(07*Bronze);Mükemmel bir renkmiş gerçektende, bu zamana kadar neden almadım dedim kendi kendime,kahvenin en güzel en hafif parlayan,bana en yakışan tonu. Hiç bu tonlarda rujumda kalemimde yoktu ne iyi ettimde aldım diyorum.Rossman indiriminden %30 indirimli olarak 3 Tl 'e alıverdim.

Maybelline Brow Satin Kaş Kalemi;Bendeki rengi orta olan yanılmıyorsam medium brown yazanı (: Bir tarafı far diğer tarafı kalem. :hayatımda kaş kalemi kullanmadım,hep far olarak uygulamalar yaptım.rimel olarakta bir ürünüm vardı fakat pratik olmuyor diye böyle hemen uygulamalık bir ürün aldım.%40 inmiş haliyle 12,50 . Umuyorum memnun kalırım, kalem döker falan diyorlar ama her türlü dökülüyor zaten kaşlarlar kirpikler,no problema!!

Gratis Haul! 

Simply Venus;Vucudumun herhangi bir bölgesine herhangi bir epilasyondur sir ağdadır yaptıktan sonra, ben o kalan tek tük tüylere kıllara sinir oluyorum.Ondan dolayı bu ürünü ilk kez alıp denemek istedim.Bu olmadan öncede erkeklerin traş için kullandığı traş bıcaklarını yürütüyordum evden :) Çaktırma  (susss)!!  3,5 tl 

Real T*Sculpting Brush*;En son çıkan fırçalardan birtaneside bu fırçaydı, ay fırçanın güzelliği ! Migros indirimini kaçırdım,diğer indirimlerdede hiçbir mağazada bulamamıştım,gratiste son 1 tane olduğunu görünce hemen kaptım,kaçarmııı^! Şimdilik sadece şunu söyliyeyim sıfır fırça izi .

The Balm Time Balm;Nyx kapatıcım bitince hemen ona muadil olabilicek aynı kapatıcılığa sahip yapı olarak biraz kremsi bir concealer arıyordum,benefitinkini alacaktım aslında,fakat göz altlarıma son zamanlarda kapatıcı sürmemeye başladım ,sadece yüzüme bölgesel olarak uyguluyorum o yüzdende bunu idare eder olarak gördüm beğendim aldım, %40 ındırımlı halınde 24 tl.

Watsons,Flormar,Rossman Haul !

Watsons Burun Bandı; En sevdiğim burun bantları gratisin cettua markasına ait olanları,ama nezaman gitsem bulamadım:/ en sonunda daha önce denediğim watsonsa ait bandı aldım,8 tl 

Flormar Upto 7 Days Color;Yılbaşına ait,yine böyle 2'li bir serisını alıp çok memnun kaldıktan sonra,bu güzel top coatı bulamam edemem diyerekten gidip tekrar aldım,yanındaki 004 olması lazım turuncumsu doğal bir tona sahip bu ojeninde tadını çıkartıyorum,böyle bir tonada ihtiyacım vardı hani. 4 tl 2 oje için aşırı uygun ki top coatı efsane harika ötesi ! Zam yapmazlar gelmez inşallah! 

Catrıce Wıth Keratin Base Coat;Oje altı baz arayışındaydım, bunuda 2 tl ye indirimde görünce kaçırmak istemedim açıkcası.Bembeyaz sürüldüğünde dalga dalga iz bırakan ama süper hızlı kuruyan formülüyle kalbimi çaldı.Fakat kireç gibide bembeyaz olmasaymış iyiymiş:/

Catrıce Lash Boost;Fiber kirpik denilen kirpiklere ek yapan ilginç ama bir okadarda güzel bir sonuç veren ürün.Snapçeppte aldığım günün ardından canlı canlı gösterip uygulamıştım, fark gözle görülür derecedeydi. Tekrar uygulayıp fotograflayıp blogdada paylaşmayı düşünüyorum. Birdaha gelmeyeceği için fiyatını 7 tl ye indirmişlerdi, değerinin bilinmediğini düşünüyorum.youtubede almanlar bunu hem uyguluyor hemde anlatıyor izlemenizi tavsiye ederim.Ve hala bunu rossmanlarda gören olursa alıp denesin.



8x4 Deodorant;Vazgeçemediğim tek deo,teri önlemesi olsun o hafif güzel kokusu olsun çok seviyorum.Pembe olanını alacaktım bu defada şeker gibi kokan ama bulamadığım için tekrar bu ilk alıp denediğim deoyu aldım.7,Tl 

Urban 7/24 Shake Repaır;Son zamanlarda iyice ünlendi nam saldı :) Mılk Shake ürününün köpüğünü denemiş birisi olaraktan artık bunuda kullanınca bir karşılaştırma yaparım.Tamda mılk şeki bitirmiştim indirimde denk gelmesi güzel oldu,kokuları da hemen hemen aynı gibi.

Arifoğlu ''Hint Yağı''Tatlı Badem Yağı'';Artık makyaj yapmaktan gözlerimdeki makyajı çıkarırken ki kirpikti kaştı , dökülmesinden korkacak oldum ki,birden yağlanasım geldi! (= Aşırı bir dökülme yok fakat bir yandanda beslemek gerektiğini önlem alınması gerektiğini düşündüm.Nette biraz araştırma sonrası bu 2 ürünü almaya karar kıldım.Kimisi iyi geldi süper demiş kimisi %2 lik kısım diyim hani,döktü bende işe yaramadı demiş :S Bu tarz yağların kaş kıl tüy dökeceğine inanmayanlardanım,aksine besler diye düşünüyorum.Neyse aktara gittim istedim bu markanınkini verdi,bende birşey demedim daha ucuzda vardı ama riske girmek istemedim zaten yağ çabuk bozulacak birşey değil.Dursun evde ışıksız nemsiz ortamda işi ne ! :P  Tatlı badem yağı kılı tüyü besler ve daha parlak daha sağlıklı çıkmasını sağlar.Hint yağı hakkındada koyu kıllar çıkartır olan kaşıda koyulaştırır diye duydum.Deneyimleyip göriciz,böyle şeylerde istikrarlıyımdır eğer sizinde varsa böyle bir kürünüz devamını getirin aksatmayın. Uçları damlalıklı olduğundan ötürü çok daha kolay olacak işim. Bu arada sizin bu tarz  güzellik-bakım sırlarınız varsa benimle de paylaşırsanız sevinirim.8TL-9TL ..

Golden Rose Lip Liner{526};.Bordo dudak kalemlerini elimin altında hep bulundururum,daha öncede bordolarda( emily,essence) markalarına ait olanları denemiştim sıra geldi golden rose'nın bordosuna.Kalıcılığı güzelse tamamen uygulamayı seviyorum yani ruj niyetine sürüyorum.Eğer ki değilsede dudak çerçelemede yani amacına uygun bir şekilde kullanıyorum.Birkaç çeşit bordo bulunması lazım,çünkü alt tonları bordoluk seviyeleri farkli oluyor rujların o bakımdanda kenarlarda farklılık yaratmaması adına gerekli. 4 TL ..

Benim alışverişi abartma serüvenimde bu ayda sona ermiş bulunuyor,darısı
 kadınlar gününe diyorum ve susuyorum ! Kadınlar günü için sizlere fikir olur en azından,
İnş o zamana alacak birşey bulamam :/ :| :-D


ڪےevgilerimle 


5 yorum:

ÜMRAN TUNCER dedi ki...

ahh bu indirimlerde hiç tutamıyoruz kendimizi gerçekten bu arada hepsini güzel güle kullan :)

Kelebek Etkisi dedi ki...

Bakalım kadınlar günü indiriminde ne yapacağız:))

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Umran: Teşekkürler :* Malesef ah tutsak keşke,ben bır ara iyi diyetteydim ama bu aralar bozuldu ındırımler mahvetti bizi :/

Kelebek: Hehe bende merak ediyorum napacoğuk aceba :D

SombreNix dedi ki...

Sculpting brush ı görmemiştim, denemek isterim, bir indirim de ben yakalarım inşallah :) Badem yağını da hem makyaj çıkartmak hem beslemek için almıştım ama unuttum, iyi oldu hatırladım valla :)) Güle güle kullan canım aldıklarını, öpüyorum çok çok :*

мaᖱaмe кoкoş dedi ki...

Canımcım çok güzel Rt Nin banko fırçası expert vardı bende dedim hatta heralde onun gıbıdir aynısıdır kıl yapısının çok oluşu aynı geldi ama kılı ondan daha fazla hemde uygulanan ürünün yüzde çizgilenme yapmasını engelliyor. Evet bende düşünmedim bak rimel kabıma doldurdum hıntle ıkısını oyle sürüyorum her gece, sende bana iyi hatırlattın bende denicem ozaman göz makyajım için :)) Çok teşekkürler kuzuşcumm,en iyileri senin olsun,bende çook çok mucukladım seni
:-*