27 Ekim 2016 Perşembe

LA ROCHE-POSAY * EFFACLAR DUO [+]



Selamlar! Yazılmayı bekleyenlerden biriside buydu,epey zaman oldu.yanı kafadan 5 ay falan olmuştur o aralar kullanıp bitirmiştim,memnun kaldım mı sizce?





İçerik bilgiside şöyle böyle *



Sivilceli ciltler için işte cılt düzgünleştirmeyi vaad ediyor fakat ne düzgünleşmesine nede gözeneklerime bi artı katkısı oldu. Ama ciddi manada sivilce çıktığı zaman onu söndürüyor ve ağrılıysa acısını dindiriyordu hakkını yiyemem.Fakat okadar çok metnini duymuştum ki büyük umutlarla alıp denemiştim hemen. Sürekli çıkan sivilcelerime buda çare olmamıştı.Yumuşaklık ve pürüzsüzlük sağlamayı başarıyordu tabıkide. 

Yapısı su bazlı ve jel kıvamında hemen emiliyor.Kokusunda ise hafif bir ferahlık var mentol dıyemem ama limonumsu bir koku sanki. Rahatsız edici boyutta asla değil! 
Lekelerim olmadığı için pek yorum yapamayacağım,ama ufak çıkıp iz bırakmış sivilce izlerime azda olsa küçülttü azalttı diyedebilirim.

Ürünü sabahları nemlendirici olarak kullanmayı tercih etmek yerıne akşam gece yatarken belli noktalara uygulayıp öyle uyudum.Ama siz bunu kullanıp daha sonrada güneş kreminizi uygulayıp işinize gidebilirsiniz.


Tekrar alırmıyım belki olabilir,şuan roaccutne tedavisi gördüğüm için kimisi bu ürünü tedavi bitiminden sonraki kızarıklıklar için kullanıp büyük yararını görmüş,böyle bir sorunla karşı karşıya kalırsam evet alırım. 



ڪےevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁