24 May─▒s 2013 Cuma

ARTDECO Blusher ''02''(°╬┐°)





 Merhabalar,Hello,đ┐ĐÇđŞđ▓đÁĐé !

Hello dememe privied dememe tak─▒lmay─▒n ├ž├╝nk├╝ yabanc─▒ ├╝lkelerden bayabi izleyen takip eden varm─▒┼č onlarada bir selam─▒ ├žok g├Ârmiyeyim dedim,t├╝rkiyeden sonra b├╝y├╝k bir yo─čunlukla Rusya geliyor rus k─▒z├želerimiz ├žok seviyor zaten t├╝rkiyeyi,bak─▒ml─▒ olmayada d├╝┼čk├╝n olduklar─▒n─▒ biliyorum,tatildeyken baya kayna┼čm─▒┼čt─▒m kendileriyle hatta fazla konu┼čamasakta dina ad─▒nda bir k─▒z arkada┼č─▒m vard─▒ ukraynal─▒yd─▒ ama,okadar i├žten ve ┼čeker bir k─▒zd─▒ki anlatamam
 elimde s├Âzl├╝kle geziyordum art─▒k neyse hadi bu konum uzad─▒k├ža uzar
 biz as─▒l konumuza d├Ânelim 
 :)


20 May─▒s 2013 Pazartesi

10 May─▒s 2013 Cuma

ßÄĚaybell─▒ne ßÄĚaskaralar 〝〞





─░┼čte benim sevdi─čim 3 bebek!Yimede yan─▒nda yat dedikleri rimellerim canlar─▒m balkanlardan gelen so─čuk hava kar┼č─▒s─▒nda bile afrika s─▒caklar─▒n─▒n kar┼č─▒s─▒nda bile y─▒k─▒lmadan ayakta duran kelebek gibi olan kirpiklerimin dayanmas─▒n─▒ sa─člayan rimeller !




Bu takma kirpik etkisi veren diye ge├žiyormu┼č bu isimle ge├žen bir ba┼čka ├že┼čidi daha vard─▒ fakat bunun daha iyi oldu─čunu s├Âylemi┼člerdi ger├žekten m├╝thi┼č ├Âv├╝lesi bir rimel kesinlikle al─▒nmal─▒!

D├╝┼čt├╝─č├╝ zaman 15 TL oluyor 20 den ama ben 12TL ye bile bulabiliyorum bu rimelleri k─▒z─▒lay avm i├žindeki kozmetikciden,fiyat─▒ yere g├Âre farkl─▒l─▒k g├Âsterebiliyor.

Siyahl─▒─č─▒ g├╝zel f─▒r├žas─▒ e─čik ve g├╝zel kal─▒c─▒l─▒─č─▒ gayet iyi ve g├╝zel kokusu a─č─▒r de─čil daha ne olsun bir rimelde bilemiyorum akl─▒m alm─▒yor.

Kirpiklerinizi ay─▒r─▒n g├╝zelce taray─▒n yoksa yap─▒┼čt─▒r─▒yor tortulanma yap─▒yor neredeyse her rimel yap─▒yor onu asl─▒nda ama ben halediyorum pe├žeteyle bast─▒r─▒yorum hemen o g├Âr├╝nt├╝ yok oluyor;)

Kirpiklerimi resmen takma kirpik varm─▒┼č gibi uzatt─▒k├ža uzat─▒yor zaten uzundur kirpiklerim,anlatamam yaz─▒ yazarak okadar g├╝zel yani bilenler tadanlar bilir zaten ├žook g├╝zel oluyor yap─▒yor kirpikleriniz ve kal─▒c─▒l─▒─č─▒ bana yetiyor!

Ben rimel s├╝rd├╝kten sonra bir kez daha ├╝zerine rimel s├╝reyim ge├žeyim diyenlerden de─čilimdir bir kere s├╝rerim biter gereksiz bir uygulama bana g├Âre zaten sertle┼čen kirpiklere birdaha s├╝r├╝nce iyice topaklan─▒yor,ay─▒pt─▒r yazmas─▒ denedimde birkere ondan g├Âzlemim bu ┼čekilde oldu ! {:

Son olarak s├Âylemek istedi─čim Al─▒n Al─▒n Gidin Al─▒n helede 15TL ise ka├ž─▒rmay─▒n diyoruM! 

8 May─▒s 2013 ├çar┼čamba

Estee Lauder Maskara 〝〞









Avon Maskaralar 〝〞





Color Trend serisinin rimeli ho┼čuma gidiyor hatta 2.kullan─▒┼č─▒m bu,biryere giderken hemen s├╝rmek i├žin ideal bir rimel topaklanma yapm─▒yor ama sulu ak─▒┼čkan maybillineler gibi a─č─▒r yo─čun bir yap─▒lar─▒ yok,seviyorum!

7 May─▒s 2013 Sal─▒

Aylinden Gelen G├╝zel Hediyem ✖Te┼čekk├╝r ✖ Biraz Dostluk ✖ ─░nsanl─▒k ✖ Sayg─▒ !!!






Evet t t  K─▒z├želer Do─čum g├╝nler o*bu*┼ču hari├ž hayat─▒mda topu topu fazla bir hediye almam─▒┼č─▒md─▒r.Ald─▒ysamda arkada┼č─▒m ne istersin diye sorard─▒ biraz garip bir k─▒zd─▒ sorulurmu ├Âyle yok b├Âyle bi sa├žmal─▒k yada ald─▒─č─▒ hediyeyi s├Âyleyiverirdi hemen :/ yada mecburi hissederdi kendini heralde sonu├žta ├Âzel bir g├╝n do─čum g├╝n├╝ vs.diye kar┼č─▒l─▒ks─▒z bir hediye almad─▒m k─▒saca,bellide edilince insan ayr─▒ ├╝z├╝l├╝yor hani resmen'' tabi bende beklerim''gibi konu┼čmalar ge├žerdi gizli s├Âzc├╝k ve ┼čakalar─▒n─▒n aras─▒nda!!Hep verdim alamad─▒m derlerya i├žimden art niyet ve kar┼č─▒l─▒k aslada ge├žmemi┼čtir ─▒smarlam─▒┼č etmi┼čimdir vermi┼čimdir helal olsun hepsinede ┼čuan bir├žo─čunu hat─▒rlam─▒yorum bile ama onunda yapmas─▒n─▒ bekleyerek de─čil,zaten bir anlam─▒ kalm─▒yor o ┼čekilde d├╝┼č├╝n├╝nce din noktas─▒nda da hi├žbir manas─▒  yok herkezin ve bence felsefeside ''iyilik yap denize at ve unut'' olmal─▒d─▒r !

Taki bu kendi g├Ânl├╝nden kopup gelen aylinin hediyesine kadar,├Âyle hissediyordum 
''Nam─▒ di─čer ,ad─▒yla belki tan─▒yamazs─▒n─▒z diye hemen yaz─▒yorum ''MAKYAJ MANYA''n─▒n g├╝zel yazar─▒ sahibesi,bu ilk hediyem oldu─ču i├žin i├žimden geldi─či gibi yazmak istedim neyse odur isteyen istedi─čini s├Âyleyebilir olumlu yada olumsuz ama ben mutlu oldum ve dile getirmek istedim,aram─▒zda  telepatik ┼čeylerde oldu o s├╝re zarf─▒nda,evet ben bir insan─▒ yaz─▒lar─▒ndan yorumlar─▒ndan anlayamam fakat az ├žok tav─▒r ve konu┼čmalar─▒ndan hissedebilirim  bunu herkez ba┼čaramaz tabiki his apayr─▒ bir konudur herkezde bulunmaz.



5 May─▒s 2013 Pazar

'' ┼ŽARMAS─░ ''













A─×IR YA─×LAR VE S─░L─░KON ─░├çERMEZ !





 Bu katalogla tan─▒┼čal─▒ 2 hafta kadar oluyor ne Oriflame ne Avon ne Dore ne amway bunun yan─▒nda s─▒f─▒r kal─▒rlar,benim g├Ânl├╝m├╝ ┼čimdiden kazand─▒ i├žeri─či ve bitkisel olu┼ču fiyat─▒ y├Ân├╝nden bay─▒ld─▒m !harika ├╝r├╝nleri var i├žerikleri harika,kuaf├Âr├╝mde katalo─ču g├Âr├╝p o vesileyle tan─▒m─▒┼č oldum,bu marka'n─▒n ├╝r├╝nleri g├Ârd├╝─č├╝m an tamam dedim neden bilmiyorum ama birden ├žok g├╝venesim geldi,├Âzellikle bitkilerin isimleri olsun i├žerik olarak az ├žok anlar─▒m o bak─▒mdanda baya iyi  ve g├╝venilir!



Benim bundan hi├žbir ├ž─▒kar─▒m bile yok daha ├╝ye bile olmad─▒m ama ├žok sevip be─čendi─čim i├žin sizlerinde g├Âr├╝p yararlanmas─▒n─▒ isterim bb kremin yap─▒s─▒na bakt─▒m sadece,oda temsilcinin ├žantas─▒nda vard─▒ kullan─▒yormu┼č ger├žekten yap─▒s─▒ ├žok g├╝zeldi kokusuda g├╝zeldi fiyatlar─▒ ├žo─ču katalo─ča g├Âre ├žok uygun !Ve zaman zaman ├žo─ču ├╝r├╝n d├╝┼č├╝yor hemde baya yar─▒ yar─▒ya d├╝┼č├╝yor.Ben yukar─▒ya bu ay sevip ho┼čuma giden ├╝r├╝nleri koymak istedim sitesindende bakabilirsiniz detayl─▒ olarak.Bir ├Ânceki ay─▒n katalo─čuda var bende sitede bulamaz iseniz ├╝r├╝n fiyatlar─▒n─▒ kar┼č─▒la┼čt─▒rabiliriz,bana sorabilirsiniz,resimlerim hemen.



San─▒r─▒m yak─▒nda ├╝yeside olucam,ba┼čkas─▒na satabilice─čimi d├╝┼č├╝nm├╝yorum beceremem o i┼čleri kendi ihtiya├žlar─▒m─▒ hem do─čal  hemde uygun fiyatl─▒ oldu─ču i├žin temin edicem ihtiya├ž olduk├ža,nam─▒ b├╝t├╝n d├╝nyaya yay─▒lm─▒┼č bir marka ama t├╝rkiyede hemen hemen 1 senedir sat─▒┼č g├Ârevlileri taraf─▒ndan tan─▒t─▒l─▒yor,dahada b├╝y├╝mesi yayg─▒nla┼čmas─▒ gereken bir marka oldu─čunu d├╝┼č├╝n├╝yorum ├ž├╝nk├╝ hakediyor Farmasi ger├žekten s├╝per,b├╝t├╝n yaz─▒lar─▒n─▒ videolar─▒n─▒ izledim nereden nereye gelmi┼č ├╝r├╝nlerin i├žeri─či nas─▒l hangi ├╝lkelere g├Ânderimi var hangi ├╝lkelere yok biliyorum,sitesine kesinlikle bir bak─▒n kap─▒da ├Âdeme olmas─▒ benim en sevdi─čim ├Âzellik,kimi sitelerde olmuyor sinir oluyorum  kesinlikle olmas─▒ laz─▒m kap─▒da ├Âdeme se├ženeklerinin!

Sitenin linki => http://www.farmasiint.com/default.aspx

Burdada di─čer yararlanabilice─činiz bilgiler mevcut 
=> http://www.farmasimarketing.com/Marketing/default.aspx

─░yice bak─▒n ve her┼čeyini okuyun de┼čin kurcalay─▒n kesinlikle i├žiniz ─▒s─▒nacak.
Testerlar─▒n─▒ ald─▒m denemek i├žin parf├╝mlerinide ald─▒m minik minik ama parayla ald─▒m tabiki ke┼čke bedava verseler ama olmuyor i┼čte ├Âyle hayat pahal─▒ birkere neyse dedim sa─čl─▒k olsun (:





Sevgiler iyi haftalar !


2 May─▒s 2013 Per┼čembe

┼Žlormar ╩Źavi ve ßĆĽiyah Ăô├Âz Ăśalemleri♦♦♦






 Mavi kalemin rengi g├╝zel olmas─▒na g├╝zel ama ben kullanmad─▒─č─▒m i├žin bir s├╝redir benimle fazla renkli kalemleri tercih etmiyordum ama bu aralar g├Âz i├žime ye┼čil ├žekiyorum falan o kadar,sevmeye ba┼člad─▒m biraz al─▒┼č─▒yorum diyelim.

1 May─▒s 2013 ├çar┼čamba

Avon Kajal Stick ╔ó├Âz đ║alemi♦♦♦






Avonun bu tarz kalemlerinin u├žlar─▒ nedense hep sert s├╝r├╝mleri zor oluyor.

Renginin tam bir k├Âm├╝r karas─▒ olmad─▒─č─▒n─▒ g├Ârebilirsiniz!

Nesi g├╝zel s├Âyliyim;bu kalemi g├Âz kapa─č─▒na eyeliner s├╝rer gibi s├╝r├╝p,daha sonra ser├že parmaklar─▒n─▒zla da─č─▒tt─▒─č─▒n─▒z zamanki o bu─čulu bak─▒┼č─▒ yakalatmas─▒ ├žok g├╝zel mesela. 

Kal─▒c─▒l─▒─č─▒da hi├ž fena de─čil,ayr─▒ca ├žok siyah olmad─▒─č─▒ i├žin fazla akma yapm─▒yor aksada sorun yaratm─▒yor.

Eski bir serinin ├╝r├╝n├╝ oldu─ču i├žin avon ├╝r├╝nleri kullananlarda oldu─čunu d├╝┼č├╝nd├╝─č├╝m bir kalem,o kalemi bulundu─ču yerden ├ž─▒kart─▒n ve bir ┼čans daha verin diyorum,sonu├ž itibariyle de─čerlendirmek laz─▒m.

Kullanmad─▒─č─▒m o kadar ├žok kalem varm─▒┼čki bu yaz─▒lar sayesinde ke┼čvedip kullanmaya karar verdim ;)
                                 

Vee nisan ay─▒ndaki ''Vogue''dergisinin i├žinde yer alan,yaz─▒lan birka├ž t├╝yonun resimlerini ├žekip sizlerle payla┼čmak istedim.












........

........











♥Golden Rose No:119 &Ben Bir Oje Yapt─▒m&Mini Gratis Al─▒┼čveri┼či♥






Hafta sonu s├╝rd├╝─č├╝m bu ojeleri be┼čikta┼č formam─▒n ├╝zerinde ├žekmeyi ye─čledim,bir be┼čikta┼čl─▒ olarak deli gibi sokaklarda dola┼čt─▒m giydi─čim forman─▒n verdi─či mutluluk ve yak─▒┼č─▒yorda olmas─▒ ├žok ba┼čka bir┼čey!Kimse al─▒nmas─▒n ama be┼čikta┼čl─▒ k─▒zlar genelde ho┼č k─▒zlar oluyor (:

Resimleri d─▒┼čar─▒da ├žektim ojeler hafiften bozulmu┼čtu sanki:/

NYC darbelere kar┼č─▒ koruyamad─▒ malesef ojelerimi kurutma s├╝resi h─▒zl─▒m─▒ dersek evet f─▒r├žas─▒ falan ├žok g├╝zel h─▒zl─▒da sanki pek anlamad─▒m daha ama ke┼čke ojenin sa─člamla┼čmas─▒n─▒ sa─člasa darbelere ├žiziklere kar┼č─▒ korusa.

O kadar uzun ve sert t─▒rnaklar─▒mdan 3'├╝ k─▒r─▒ld─▒ yanlardan okadarda dikkat edip bak─▒m yap─▒yordum ki nazara geldiler galiba:(├ťzg├╝n├╝m t─▒rnaklar─▒m ├žok ├žabuk uzuyor allahtan ama kesilen t─▒rnaklar─▒m─▒n uzama s├╝resi 1-2 haftay─▒ bulur san─▒r─▒m.

K─▒r─▒lanlara ayr─▒ renk s├╝rmeyi tercih ettim 2sine sar─▒ di─čer tek olanada lacivert s├╝rd├╝m,k─▒r─▒lmasayd─▒ iyiydi :'( ├╝├╝├╝├╝

119'u pembenin ├╝zerine s├╝rmeyi tercih ettim,sanki simlerin i├žinde pembe daha a─č─▒rl─▒kl─▒ olarak g├Âz├╝me ├žarpt─▒.

Lacivert olanda daha g├╝zel g├Âz├╝k├╝yor ama simli ojeye bay─▒ld─▒m resmen,ah be Golden Rose al─▒ca─č─▒n olsun  niye pahal─▒ pahal─▒ sat─▒yorsun yeeeeeaaaa !!!








Burada ba┼č parma─č─▒mda essencenin ├žift tarafl─▒ ojesinin koyu lacivert taraf─▒n─▒ kulland─▒m ├žokta ho┼č oldu.


Bakt─▒m Golden Rose'dan fazla oje alam─▒yorum en iyisi b├╝t├žemi zora sokmayay─▒m dedim ve ba┼člad─▒m ├žal─▒┼čmalara!! 

Evettttttt Ben Bir Oje Yapt─▒m!!


Golden rosenin 117 numaras─▒ndaki ojesine benzetmeye ├žal─▒┼čt─▒m azc─▒k,hatta malzemeler k─▒s─▒m─▒mda resimini ├žekmedim g├Âstermedim ama gittim dolu dolu tartt─▒r─▒p 750-kuru┼č tutan parlak siyah pullar ald─▒m,kestim minik minik i├žine att─▒m pullar─▒ ama sert yap─▒da olduklar─▒ndan dibine ├ž├Âkt├╝ler :) g├╝lmeyin yaaa (:

Ak─▒l edemeyip ilk halini ├žekmedim ama ┼č├Âyle anlatay─▒m ben sizlere siyah hi├ž g├Âr├╝nmeyecek kadar minicik bit kadar ─▒┼č─▒lt─▒l─▒ simleri olan sulu ├žok s─▒v─▒ bir ojeydi bu ├╝stelik kullanm─▒yordumda ├Âylece k├Â┼čede duruyordu kendileri,hatta anlatt─▒─č─▒m ayn─▒ siyah oje golden rosedede var,bilenleriniz bilir i├žinde iri simleri yok ve ├žok ak─▒┼čkan bir oje.

D├╝┼č├╝nd├╝m ta┼č─▒nd─▒m tabi ilhamda geldi,o arada ba┼člad─▒m ├žal─▒┼čmalara hadi gelin bakal─▒m !

MALZEMELER 

Alt─▒n rengi ve beyaz renkteki simlerimide kulland─▒m .


 Al─▒x Avien─▒n bu ojesinin i├žindekilerin iyi gidece─čini d├╝┼č├╝nd├╝m,ve mor ye┼čil k─▒rm─▒z─▒ renkteki simli uhular─▒mdan s─▒kt─▒m i├žine birazda.


Golden Rose ┼čeffaf olan ojesinden ekledim en sonunda simlerin yo─čunlu─čundan ak─▒┼čkanl─▒─č─▒ gitmi┼čti ├ž├╝nk├╝ sonra ekleyince tekrar kendine geldi.

Ye┼čildende ekledim ve flormar─▒n ├žok az kalm─▒┼č simli ojesindende azc─▒k koydum en sonundada alt─▒n renkli ojeden 4-5 damla ak─▒tt─▒m i├žine.

SONUÇMU ?

 Beyaz ojenin ├╝zerine s├╝rd├╝m !






Orta ve y├╝z├╝k parma─č─▒mada siyah oje s├╝r├╝p kendi yapt─▒─č─▒m ojemi ├╝zerine s├╝rd├╝m ve bana g├Âre  siyahta kendini dahada g├Âsterdi siyah─▒n ├╝zerindeki halini sevdim !

En sondaki ser├že parma─č─▒m─▒n t─▒rna─č─▒n─▒n alt baz renginde gri var birde ├Âyle denedim ┼čeffaf oldu belli etmedi pek kendini.



Umar─▒m ho┼čunuza gitmi┼čtir ve sizde evde kullanmad─▒─č─▒n─▒z sevmedi─činiz ojelerinizden bir kar─▒┼č─▒m yap─▒p belki bir iki s├╝r├╝ml├╝kte olsa oje tasarlay─▒p renkleri kar─▒┼čt─▒r─▒p g├╝zel ┼čeyler ├ž─▒karabilirsiniz.

M─░N─░ GRAT─░S ALI┼×VER─░┼×─░ 

Asl─▒nda bu ge├žen hafta sonu yapt─▒─č─▒m az ve ├Âz al─▒┼čveri┼čimi anneler g├╝n├╝nde yapt─▒─č─▒m al─▒┼čveri┼čin aras─▒na s─▒k─▒┼čt─▒r─▒cakt─▒m ama haydi dedim zaten 2 ├╝r├╝n yaz─▒vereyim nolucak!!

Essence mavi i├žinde ┼čeffaf  parlak par├žalar olan bu g├╝zel ojeyi 2TL'ye ald─▒m.

Ecotools Concealer f─▒r├žas─▒n─▒da ihtiyac─▒m vard─▒,parmaklar─▒mla g├Âz ├ževreme yapmak zor gelmiyordu asl─▒nda ama hijenimi ├žok d├╝┼č├╝n├╝r oldum bu s─▒ralar g├Âz ├Ânemli ├ž├╝nk├╝ 10TL'ye de bunu bu fiyata al─▒verdim gitti.

Bir haftad─▒r kullan─▒yorum yumu┼čac─▒k ne k─▒l─▒ d├Âk├╝ld├╝ ne iz yapt─▒ nebir┼čey ma┼čallah diyelim!Gayet memnunum,alacak olan varsa als─▒n hemen haz─▒r fiyat─▒ ucuzken.






                                        SevgiLerimLe