19 Nisan 2016 Salı

AIR OPTIX COLORS CONTACT LENSES [ Green ]



Renkli lens sevdamıza kaldığımız yerden devam ediyoruz.Bir öncekinde #solotıca diye aratırsanız bulabılırsınız. Bu seferde yine sevdiğim bir markanın lensini alayım dedim bakın bakalım nasıl durmuş *;)





Göz rengimden birazcık daha belirgin bir yeşil, ben çok çok doğal buldum açıkcası,bir takipçim bunu tavsiye etmişti zaten bana denemelisin çok doğal diye gerçektende öyleymiş teşekkürler tekrardan :) Göz ölçüme yapıma rahatlıkla uyan ve batma bulanıklık gibi bir sorunu bu lenste asla yaşamamış olmamda büyük bir artısı diyebilirim.Vede asla renklı lens olduğu dıbıme giren olmadıkça asla anlaşılmıyor hani kimi lensler fotograflarda doğal duruyor ama görseniz yakından baya yapay durur ya bu öyle değil şuan aşağıdaki görsellerde nasılsa yakındanda aynısı yanı hiçbir fark yok.

Numaralı yada numarasız hertürlü Lens alacaksanız,bi gidip muayene olmanızda fayda var.Kimi genç yaşdakı kişilerden duyuyorum çünkü lensciye girdim aldım diyor mesela,göz bu sonuçta arkadaşlar uyum sağlaması çok önemli rahat etmeniz çok daha önemli,batma olayını sürekli yaşıyorsanız atın o lensi çöpe gitsin acı çekmenize gerek yok,sonuçta rahat etmeyeceğiniz birşeyi neden kullanasanız dimiğ,sağlık önemli.Sizleri görsellerle başbaşa bırakıyorum <3 




Lenslerımı genellikle lensoptik.com den alıyorum,daha avantajlı oluyor açıkcası vede zaman kaybım olmuyor akşamdan siparis ertesi sabaha elimde oluyor . Bir sonraki lens yazım fresh look üzerine olacak bu defada gri bir lens denedim o en sevdiklerim arasında.

Sizin tercih ettiğiniz renkler hangisi tavsiyeleriniz varsa bekliyorum, birde bu marka'nın grisini denemeyi istiyorum ne dersiniz? :*


ڪےevgilerimle <''>


7 yorum:

  1. gerçekten çok doğal durmuş, ben kullanamıyorum lens maalesef, hangi markayı takarsam takayım batıyor

    YanıtlaSil
  2. bunu ben de kullanıyorum gerçekten doğal ve söylenmedikçe lens olduğu pek anlaşılmıyor.batma vs yapmıyor bende.size de yakışmış
    sevgiler

    YanıtlaSil
  3. Belgin: Vardır ablacm kesin bir problemi, ama gözle alakalıdır muhtemelen ya çap ya hassaslık yada başka bir neden .Gözlük varsa daha rahatsındır ama bazılarına göre en konforlusu o :))

    Lay L:Çok teşekkürler çok naziksiniz, sizde güzel günlerde dikkatlice kllanın
    Sevgiler ❥

    YanıtlaSil
  4. Bu lens ne olarak geçiyor sadece green mi?

    YanıtlaSil
  5. Evet aynen canım uzerındekı gibi gösterırsen verırler aynısını.

    YanıtlaSil
  6. Kendi dogal göz renginiz elamı?

    YanıtlaSil
  7. Evet değişik bir renk normal elalardan farklı, gri dıyende oluyor koyu yeşilde:)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁