24 Eylül 2013 Salı

Alışveriş Koliğin İtirafları ❤






Ah şu alışverişlerde olmasaydı 
napardık biz kim bilir (: 

Filmini izlemiştim zamanında güzel eğlendiren bir filmdi,
söz konusuda alışveriş olunca kitabını okuyayım istedim,umarım severim:)
Serileri olan bir kitap bu
bu bittikten sonrada diğer serilerini okurmuyum orası şüpheli.


Gratis*Watsons*Golden Rose*Flormar Alışverişim !
Loreal yüz pedli detoks etkili temizleyiciyi kullandıktan bitirdikten sonra yine lorealden gitmek istedim.Kokularında hiçbir değişiklik yok sadece daha güzel özelliklere sahip diye bunu almak istedim.Gratisten hazır indirim var diye 10TL'ye aldım.

Kalyon oje çözücüye acilen ihtiyacım vardı,pastel markası'nın ojeleri çok çabuk kuruyor :/Diğer ojelerim içinde almak iyi çözüm diye düşündüm.gratisten 5tl'e aldım.

Ve serinin 2 beğendiğim ojesiyle karşı karşıyasınız <3 Carnaval serisindeki renkler güzel olabilir ama tırnakta en beğendiğim bu bebekler oldu.Ayrı zamanlarda alabildim haliyle 6 tl ucuz bir rakam değil,bir anda 2 sini almaya cebimdeki miktar yetmedi :/ Flormar bile 3 tl ye yeni seri çıkarırken golden rose'nin bu tavrını artık hiç beğenmiyorum !

Tırnak süslemek için nail artta bana yardımcı olacak olan bu ucu sivri olan malzemesini aldım.Fiyatı hatırlamıyorum 5.6 tl olabilir.


Cettua burun bandım bitmek üzereyken watsons kömür bantlarını denemek istedim,bloglarda göre göre siyah görüntüleri çok sempatik geldi :) Fiyatı indirimde bile 1 tl oynuyor onun dışında 4 lere 5tl lere düşmüyor. bende 7 tl'e aldım.

Dove mini boyu 2,5 tl mis kokusuna dayanamayarak aldım.

Keselerde bir alana biri bedavaydı,bu fırsatıda kaçırmayarak bu güzel keselerden aldım.Daha önce yüz kesesinden almıştım çok memnun kaldım,oyüzden vucut olanından almak istedim.4TL


Bunlarda ıvız zıvırlar :) 
Bilim teknik;baktım uzay&bilimle ilgili başlık olunca hemen aldım,5tl de bir fiyata,eğer ben kadar uzaya meraklıysanız belgesel severlerdenseniz,ve tabi bilime azda olsa merakınız varsa kaçırmayın bu dergiyi.

Hafıza kartları denen birşey gördüm NT'de 2 falandı sanırsam,minik renkli renkli olunca hoşuma gitti,ingilizce kelime çalışırken işime yarıyor böyle renkli not defteri tarzındaki kelimelikler.

Ve büsürü ihtiyaçtan gelen takı toka :) 2,5tl 2tl,1tl hepsi o civardaydı,saçlarımı tekrar kestirince haliyle kuaför istediğimden kısa kesince omzuma gelen saç tekrar küt hale döndü :) Bende topuz yapmayı seven birisi olaraktan,topladım bu tarz birkaç tokayı sepetime.Kızılay AVM 3 kattaki yerden aldım sürekli oradan alışveriş yapıyorum zaten takı toka bileklik ne ararsan var orada ve ugun fiyata.

Flormarın yeni serisinden çok şeker bir renk olan bu yeşil ojesini aldım 3tl.

Golden rose calcium milk,tırnak güçlendirici besleyici bir özelliği var,pastelin kalsiyum jeli bitince ve bu ara anlamadığım bir nedenden dolayı tırnaklarımdan bazılarında soyulmalar olduğu için bunu denemek istedim 5tl.

Benri pamuklarım bitmek üzere,gratistede bir indirim olmadığı için bayram indirimini bekliyorum.Rossma'nın,mini boy yuvarlak pedlerinden aldım 1,15 tl.


AVON*ORİFLAME ALIŞVERİŞİM !
Sonunda batıkent sosyete pazarında oriflame standı buldum ve almak istediğim hindistan cevizi yağına sahip oldum! Nilgünün tavsiye ettiği bu saç bakım yağlarını denemek istedim umarım memnun kalırım.İkisini 11tl'ye aldım.

Avondanda,bildiğiniz gibi kokularını çok sevmiyorum ama little black kokusuna aşıkım <3 Rol on şeklindeki kokusunu aldım birde yanında tırnak dekorasyon kalemini aldım bir ucu fırça şeklinde diğer ucuda demir,yani noktalama koyup etmek için ideal,ikisini 9tl ye aldım.

Son olarak rossmandan vanilyalı mum aldım 2 tl ye! Okadar muhteşem kokusu varki anlatamam.Küçücük mum bütün odamı kokutmaya yetti !Kaliteli olduğu kesin,mumlara merakınız varsa gidin alın.

Rossman*Alışverişim !
Rossman far fırçası;Ben far uygulaması için değil cam boyamak bişiler boyamak için aldım.2tl fiyatı var,çok yumuşak ve kıllarından bir tane bile dökülmedi cam boyasına batırdım birde düşünün gerisini :)

Yine rossmandan içinde 3 adet saç bonesi bulunan pakedi 1 tl ye aldım.Oriflameden aldığım saç bakım yağını saçlarımda bekletmek için boneye ihtiyaç olabileceğini düşündün.

Essence color go yeşil simler barındıran güzel yaldızlı bir oje,sanırım bu eski serisinden kalma ama daha önce farkmetmemiştim kendisini bayıldım ! Flormarın yeni çıkan serisinden mavili beyazlı ojesi bu bana aşkitodan hediye.

Vede siyah oje aldım işime nail art yaparken çok yarıyor pastelin siyah ojesi bitince bunu aldım.Flormarın bu supermatte serisine bayılıyorum! çok çabuk kuruyorlar ve kaliteliler,bu güzel değişik tonda pembesinide denemek almadan edemedim.

 Ecotools concealer Fırçası;gratisten 1o tl'ye aldım,ben hem concealer hemde far sürmek için kullanıciğim bunu ucu çok güzel ve yumuşak çünkü.Hemde yedekte far fırçası olmadığı için aldım,diğerini yıkadığımda kullanabiliceğim fırçaya ihtiyaçtan.

Giovanni Normal saçlar için şampuan;3tl ye bu mini boy şampuanıda almak istedim,bir ara başağın bloğunda görmüştüm sevdiğini söylemişti o bakımdan aldım,ama 2 aya bi hamama gittiğim için orada kullanmak amacıyla aldım.

Oasis Far süngeri;5 adet plastik gibi yapıları var,elimdekiler kirlenince attım,yenisini aldım fena değil 2 tl lik bir sünger için.İşime çok yarıyorlar en azından yumuşak bu aldıklarım bakalım beğenmessem farklı markalarınkini denerim birdahakine.


Nuxe ışıltılı kuru yağ;Veeee ve o çok istediğim Nuxe markası'nın ışıltılı kuru yağına sahip olduğum için çook mutluyum kiii! Normalde fiyatı aşırı pahalı,ama ben 26,34 tl ye  son kullanma tarihide 1 sene olan bu ürüne kavuştum ! Öğrendiğim bilgiye göre şuan bu üründen 10 adet var.

Ürüne hemen ulaşmak için LİNK***

Kargo ücretiyle birlikte toplam=31 tl ödedim.Yüz&Saç&Vucüt olmak üzere bu 3 yerde yaz kış demeden kullanabiliyorsunuz,ben daha önce tatildeyken bir arkadaşımda görüp denemiştim gerçekten nemlendirmesi harika ve kaliteli bir ürün almak isteyipte fiyatından dolayı alamayan herkese tavsiye ederim !!!

Yanındada hediye olarak 15 ml saç dökülmesini engelleyici şampuan testerı koymuşlar.Site yani eczane sahibi süleyman bey siteyi 5-6 ay içerisinde kapatacağı için bazı ürünlere gerçekten süper güzel indirimler yapmış,bir bakmanızı tavsiye ederim,kendisine ilgi ve alakasından dolayı tekrar teşekkür ediyorum.

Sitenin anasayfasından bütün ürünlere bakabilirsiniz !






Aslında yayınlamak için biraz daha biriktirip bayramı bekliyecektim 
fakat bayrama daha çok var dahada uzamasın diyerekten bastım gitti :)
Bunların birçoğunu bir ay önce aldım birçoğunu belli aralıklarla aldım.




ڪےevgilerimle 
нєrкєѕє мυtℓυ Aℓışνєrιşℓєr
.





6 yorum:

  1. Oy benim kuzum bir sürü bişeyler almııış♥ Oyh hepsini güle güle kullan, valla ben almışım gibi sevindim ki:)) Mmmuah

    YanıtlaSil
  2. Aman tanrıım cüzdan boşalmış ama çok cici şeyler almışsın hani bunlarada değermiş doğrusu (moral düzeltmece) güle güle kullan tatlım hepsini ^,^

    YanıtlaSil
  3. oohh bir senelik alışverişini yapmşsın güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
  4. hepsi harikalar güzel günlerde kullan canım ma en çok ojelere bittiiiim,ışıl ışılllar :)

    YanıtlaSil
  5. Canım yeni cicilerini güle güle kullan...

    YanıtlaSil
  6. ♥Nilgüşüm♥
    Yerim senin o iyi niyetli kalbini yeeeaaa !! Nigüşüm benim tişikkür idirim balım muahhh ...

    ♥Ceyda♥
    Heheh :) Sağol bebeyim,aynen ama artık moralim alışveriş yapıncada yerine gelmiyor ihtiyaç olan şeyleri alıyorum işte napayım.

    ♥Aysel♥
    İllahi aysel Nihaha :)) Teşekkür ederim çook..

    ♥Özlem♥
    Çok tişkürler canım,ivit daha süremedim bile,sürünce hemen bloğa koyarım zaten =)Daha güzelleri ışılları senin olsun inş:**

    ♥PARİS♥
    Ayyh,sağol cicişim,muaah :0}

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁