19 Eyl├╝l 2016 Pazartesi

Ôä│akyaj S├╝ngerleri Dosyas─▒ ⋆



Merhaba!bug├╝nde sizlere makyaj s├╝ngerlerimden en ├žok hangisini sevdim
 hangisinden memnun kal─▒p kalmad─▒─č─▒mdan bahsediyor olaca─č─▒m..


S─▒ras─▒yla gidecek olursak Golden rose,Flormar,Real Techniques ve H&m .


➤─░lk olarak sevdi─čim tek bir s├╝ngerden ba┼člamak istiyorum,oda tahmin edece─činiz gibi yada edemeyedebilirdiniz ├ž├╝nk├╝ ger├žektende g├Âr├╝┼čler zevkler ├žok farkl─▒.Neyse tabiki RT'nin s├╝ngeri ! Ald─▒─č─▒m ilk g├╝nden beri di─čerlerine nazaran kat be kat severek kullan─▒yorum. Gerek verdi─či do─čall─▒k gerek uygulan─▒┼č bi├žimi olsun ├žok farkl─▒ ve g├╝zel. ├çok ilgin├ž asl─▒nda neye g├Âre de─či┼čiyor yap─▒lar─▒ nelerden yap─▒l─▒yor allasen bu s├╝ngerlerin hep merak etmi┼čimdir ama fark kesinlikle a├ž─▒kara farkla var. Kim bilir ├č├čleander s├╝nger nas─▒l g├╝zeldir. ─░lk sephora indiriminde onuda denemek istiyorum.

S├╝ngerlerim s─▒rf eskimesin diyede ara ara kontroll├╝ bir ┼čekilde f─▒r├žalarla yada ellerimle uygulama yap─▒yorum,yada Rt kullanmay─▒p di─čer s├╝ngerlerle uyguluyorum.Yass─▒ taraf─▒da kolayl─▒kla uygulan─▒yor hatta di─čer taraflar─▒ndan daha iyi diyeyim.Minik s─▒vr─▒ gelen u├ž k─▒sm─▒yla g├Âz altlar─▒ma kolayda kapat─▒c─▒m─▒ yedirebiliyorum.K─▒sacas─▒ ├žizgilenme b─▒rakmadan ve fazla s├╝ngerle  oyna┼čmadan ten makyaj─▒m─▒ kolayl─▒k ve ellerimi ├žok yormadan tamaml─▒yorum.Tabiki yumu┼čak olu┼čundan dolay─▒,├╝r├╝ne t─▒rnak girmesiyle birlikte y─▒rt─▒lma par├žalanma olas─▒l─▒─č─▒ y├╝ksek,birazc─▒k yava┼č ve dikkat ederek y─▒kaman─▒z gerekiyor.├ľyle ├╝r├╝n├╝ fazla emme gibi bir sorunuda yok,azami miktarda her s├╝ngerin emebilece─či kadar emiyor yani. Protex sabunla bazende bebek ┼čampuan─▒yla y─▒k─▒yorum.Hem ─▒slak hem kuru rahatl─▒kla uygulanabiliyor.Ayd─▒nlat─▒c─▒ ve krem all─▒klar─▒m─▒ s├╝rerkende baya─č─▒ ba┼čar─▒l─▒ ! ─░ndirimlerden birinde 22-23 tl ye alm─▒┼čt─▒m.(hakk─▒n─▒ veriyor) Ńâů

➤S─▒radaki pembi┼č olan yani flormar─▒nkiyle devam edelim, gene pop├╝ler bir d├Ânemde alm─▒┼čt─▒m buda bir ara bloglarda reklamlarda ad─▒n─▒ olduk├ža s├Âz ettirmi┼čti.Neymi┼č aman nas─▒lm─▒┼č falan derken kendimi flormarda buldum.10 tl idi ┼čimdi ka├ž gene ayn─▒m─▒ bilmiyorum.San─▒rs─▒n d├╝nyan─▒n en sert ├╝r├╝n├╝ :-S ├Âyle ┼ča┼č─▒rm─▒┼čt─▒m ki bune yahu'' dedim ilk ba┼čta,neyseki bununlada uygulama yap─▒l─▒yordu.Ama bir s├╝ngere g├Âre ├žok sert,y├╝z├╝me ta┼čla uygulama yap─▒yormu┼čum gibiydi.Elim a─čr─▒d─▒ zay─▒flad─▒ resmenya :)) Amma abatt─▒n be sende koko┼č diyorsunuz ama deneyin fark─▒ g├Âr├╝n :p 

Uygulmas─▒ fena de─čil ,fakat her y─▒kama ar─▒nd─▒rma i┼čleminden sonra at─▒yorum sabunlam─▒ y─▒kad─▒n─▒z i─čren├ž bir sabun kokusu kokuyordu! o y├╝zden ben m├╝mk├╝n oldu─čunca ┼čampuanla falan y─▒kamaya ba┼člam─▒┼čt─▒m.O sabun kokusu ├ž─▒kana kadar ifrit etti beni bu s├╝ngercik.Normal kullan─▒m i├žin de─čilde ben bunu art─▒k y├╝z b├Âlgemdeki istemedi─čim yerlere kapat─▒c─▒m─▒ s├╝r├╝p bununla bast─▒rarak uygulama yap─▒yorum yani kapat─▒c─▒ e┼čittir bu s├╝nger.Ve b├Âyle daha mutluyuz en az─▒ndan,aradabirde olsa y├╝z├╝me masaj oluyor en az─▒ndan.En az par├žalanan s├╝ngerim bu diyebilirim.Hafif t─▒rnak izleri var okadar,e normal (:

➤H&M s├╝nger, ay anac─▒m buda ne ├Âv├╝ld├╝ ne ! ko┼čarak almaya gittik hepimiz ne imi┼č nas─▒l imi┼č diyerektene.. Amma ben umdu─čumu bulamad─▒m a├ž─▒kcas─▒ zaten ┼čekil A. parampar├ža oldu s├╝nger o kadar yumu┼čak ki t─▒rnak izimle beraber en sonunda par├žalan─▒p ├ž├Âp hayat─▒na kar─▒┼čt─▒.Ben birde resimde okadarda belli olmas─▒n diye yine d├╝zg├╝n taraf─▒n─▒ ├ževirdim ama nafile genede belli oluyor :/ Y─▒kamas─▒ g├╝zel ama ar─▒nd─▒rmas─▒ o kadar yumu┼čak ve ┼či┼čik oldu─ču i├žin zor.Haliyle ├╝r├╝n deforme olmaya dahada yatk─▒nla┼č─▒yor.

Y├╝zde normal bir biti┼č sa─čl─▒yor ama ├žizgilenme yap─▒yordu ve yayd─▒k├ža sa─ča sola ├╝r├╝n├╝ yay─▒yordu:S evet ├╝r├╝n├╝ fazla emmiyor ilgin├ž bir ┼čekilde ama tutuyor! oda k├Ât├╝ tuttu─ču i├žinde y├╝z├╝me yedirmekte ├žok zorlan─▒yordum.Bast─▒ra bast─▒ra pompalama y├Ântemiyle yap─▒yordum art─▒k bir s├╝re sonra o ┼čekilde oluyor ama ben yoruluyorum bu seferde emek istiyor bol zaman istiyor bendede o sab─▒r ve zaman olmad─▒─č─▒ndan buda olmad─▒ paSsss..ge├žiyorum.10 tl ye alm─▒┼čt─▒m ┼čimdiler 6-7 lira falan. 

En sonada golden rose saklamak istedim ├ž├╝nk├╝ daha yeni yeni kullanmaya ba┼člad─▒m bunuda,en sonki al─▒┼čveri┼č yaz─▒mda g├Ârm├╝┼čs├╝n├╝zd├╝r.Buda sert fakat flormar─▒n ki kadar de─čil tabiki ama yinede di─čer s├╝ngerler gibide yumu┼č bir ├╝r├╝n de─čil. Islan─▒nca biraz daha g├╝zel,hatta bayada yumu┼čak oluyor ─▒slak de─čilken hafif sert diyeyim.Tutu┼č bi├žimi tarz─▒ ├žok g├╝zel d├╝┼č├╝n├╝lm├╝┼č.Yine b├Âlgesel olarak kapat─▒c─▒ mahiyetinde rahatl─▒kla kullan─▒labilir. ├çok yo─čun bir ┼čekilde ├╝r├╝n al─▒p uygulad─▒─č─▒m zaman yediremiyorum y├╝z├╝me ama az miktarda al─▒p yava┼č yava┼č artt─▒rd─▒─č─▒m zaman g├╝zel oluyor.
Bu tarz bir s├╝ngerde y├╝ze ├╝r├╝n├╝ pompalama yoluylada ├žok rahat bir ┼čekilde uygulan─▒yor,sapl─▒ olu┼čundan dolay─▒ hem zevkli hemde kolay─▒ma geliyor.Ayn─▒ zamanda kont├╝rleme i┼čindede ba┼čar─▒l─▒.K─▒yaslama yapacak olursam flormara oranda kat be kat iyi diyebilirim.Denemek isteyen pi┼čman olmaz illa kullanacak alan bulur ├ž├╝nk├╝.Sapl─▒ olu┼ču bir avantaj! Y─▒karken dikkat edilmeli b├Âyle k├Âkten ├ž─▒kacak gibi duruyor tabi,sa─člam yinede ama nazikce ├žekirtirmeden s─▒ka s─▒ka y─▒kanmas─▒ laz─▒m.Tek dezavantaj bu olabilir belki.┼×uan i├žin s├Âyliyeceklerim bukadar,yine ├╝retici olupta farkl─▒ ┼čekillerde kullan─▒rsam vss.. ─▒nstagram ├╝zerinden yaz─▒p yorumlar─▒m b├╝y├╝k ihtimalle.





S├╝ngerlerden birini al─▒cak olursan─▒z bence kesinlikle RT,BB yada benim daha ├Ânce 
2-3 kez kullan─▒p be─čendi─čim eklips (gratislerden temin edebilirsiniz) markas─▒na
 ait s├╝ngeri denemenizi isterim.Sizin ke┼čvetti─činiz s├╝ngerler varsa bekliyorum yorumlar─▒n─▒z─▒, ┼×imdilik bu kadar kendinize ├žokk cici bak─▒n,mutlu kal─▒n !

┌¬█ĺevgilerimle


6 yorum:

  1. Cnm ger├žekten ├žok ┼ča┼č─▒rd─▒m :) H&M s├╝ngerini sevmeyen biri :) s├Âyledi─čin gibi o kadar ├žok met ediliyor ki, B.Blander kullanmama ra─čmen s─▒rf bu s├╝ngeri almak i├žin 45 dk l─▒k yol gidecektim...Ama yine de merak ediyorum :)

    Yan─▒tlaSil
  2. ├çok Yararl─▒ Bir Yaz─▒ Olu┼č Yeni Alacaklara Bilgi Olur :)

    Yan─▒tlaSil
  3. Aysel - Ya i┼čte abart─▒ld─▒ can─▒m,seven var sevmeyen var bende her ┼čekilde denedim inan ki ama rt nin yerini tutan yok,┼čimdilerde hepside ├ž├Âpe do─čru gidecek.:) Yani git al yinede dene ama acele etmeni gerektirecek bir┼čey yok inanki :D

    Sedef - ├çok te┼čekk├╝rler kujum, ├Âpuyorum :*

    Yan─▒tlaSil
  4. Merhabalar blogunuzu ├žok be─čendim ve ba┼čar─▒lar─▒n─▒z─▒n devam─▒n─▒ diliyorum :) gfc den takip ediyorum geri d├Ânerseniz sevinirim :)) havvaturan5.blogspot.com.tr

    Yan─▒tlaSil
  5. Bir s├╝r├╝ s├╝ngerim var ama elim hep f─▒r├žaya gidiyor bir t├╝rl├╝ kullanam─▒yorum:((

    Yan─▒tlaSil
  6. Ayn─▒s─▒ banada oluyor bazen, ya f─▒r├žaya gidiyor yada direk eski g├╝nlerdeki gini ellerimle parmaklar─▒mla yap─▒veriyorum hemencecik olsun bitsin diye.

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü