30 Aralık 2016 Cuma

ROACCUTANE GÜNLÜĞÜM ✌ { 3. AY }


привет! Selam gençlik,yeni ve devam etmekte olan  etkilerimle yine başbaşayız  🙋 


Bu ay nasıl geçti anlamadım,daha doğrusu ağrılı sızılıydı.Özellikle sırt ve bel bölgem feci derecede ağrıyor.Eğilip kalkarken aniden kalkamıyorum,belime anide kramp giriyor sanki,o yüzden yavaş yavaş kalktım hep. Sanırsınız yaşlı nine staylaa ! Topuklarımdaki ağrılarda tam gaz devam ne yazıkki. Cidden biraazcık isyan moduna girmiş olabilirim,bitsin artık bu çile diyorum. Suyu diğer aylara göre daha az içebildiğim bir ay, ve dudak kuruluğumun su dan ötürü daha kuru çölümsü olduğu günler. Burun içi kanamalarım geçmedi,krem sürmeme rağmen yine aynı tas aynı hamam.Ellerimin üzerindeki kızarıklık ve kurulukla birlikte gelen soyulmalar biraz daha yayıldı. Bu ay üst üste grip oldum birisi bittikten sonra hemen bir sonraki hafta ben yine salya sümük gribal enfeksıyonlardaydım😢 Bu aralar yine tam hasta olacak iken sürekli teraflu içmelere başladım,elımden geldiğince antıbıyotık ıçmemeye çalışıyorum direniyorum.Çok şükür 4.aya adım atacağım, bu yazıyı yayınladıktan sonra doktora randevu aldığım içinde tahlıllerımı şuan için söyleyemeceğim.Umarım güzel gelirde devam ederiz yine tam gaz. Etkilerini azaltmak için süt içiyorum,yoğurt yemeğe çalıssamda yıyemıyorum ne yazıkki.

Herkesin dayanabileceği türden bir ilaç değilmiş gerçekten,kimisi en hafif bir şekilde atlatırken işte kimiside ben gibi ağrılı atlatabiliyor.Mümkünse bu ılacı işe gitmiyoken sürekli evdeyken kullanın.Çünkü ben bu ay okadar yorucu bir iş temposuyla günümü tamamladımki anlatamam size,hayatımda bu kadar yorulduğumu bilmem. Birde bu ilaçla birleştiğini düşünün, yorgunluk hissi,ağrı ! e birde üstüne maksımım iş yuku uykusuzluk.Ne daha ben anlatıyım ne siz sorun. İnat olduğum için ve hiçbir işi yarım bırakma huyum olmadığı için devam ediyorum tabikide,hayırlısıyla istenilen sonuca ulaşacağım gunu beklıyorum bakalım kısmet.Bu ay yüzümde soyuk soyuk kabuklanmalar öyle çok gerilmeler olmadı ne hikmetse,dudaklarımda dA Aynı şekilde sürekli krem lıps süresim gelmedi açıkcası,anlayamadım nedenini vardır bir bilimsel teorisi,amma hiiiç öğrenesim yok!

Cips  canım istemiyor neredeyse yemiyorum,toplasanız 1 kez anca yedim. Tatlı isteğim gelmiyor buda garip,normalde sürekli hergün bir cukulatada olsa yerdim ama nadiren işte buda. Zayıfladımmı ? Sanırım evet ama öyle abes bir kılo değil kımse anlamıyor zaten ben farkedıyorum ama.Sabahları tartıldıgımda 46-47 aksam 48 de gıdıp gelıyorum .Yanı arada oynayan kılo bu işte azami.Ha birde meşhur kabızlık sorunu var,bu en kötüsü  diyebiliriz.:/ Bunun için hap falan içmek istemedim açıkcası,annemın bır tanıdıgının kızı bu sorundan dolayı vefat ettiği için asla hap alma alışır bunyen sonra boyle olursun dıye endışelendiği için tabıkıde almadım . Sıvı tüketebıldıgım kadar tuketıyorum ama dışardayım nede olsa ev yemegı bıle getırşem iş yerıme,çorba tarzı şeyler sıkıntı olabılıyor halıyle.

Kolay bir ay olmadığını soyleyebılırım, sonuç olarak değecek mı meraklar içerisindeyim.Büyük umutlarım gerçekten yok ,eskıden olsa herşeye bel bağlardım ah çok güzel olacak derdim büyük beklentiler içinde olurdum ama yaş ilerledikçe bu duyguda ortadan kalkıyor  sanırsam.O bakımdan da ınsan bu ezıyete değsin istiyor,zorr çünkü..Enginar en güzel yıyecek bu evrede hapını sormadım içebilirmiyim diye fakar yemek daha lezzetlı ! Haftada 1 yesenız bıle yararı olacak zararlarını en aza indırgeyecektir kanısındayım.Vucudumdakı kuruluk benı rahatsız etmıyor, heralde vucudum keseye alışık oldugu için normaldede kuru olduğu için olabilir, oyle vucut kremlerı süremedim hiç deli gibi.Onun dışındaki daha onceden anlattıgım etkılerden daha değişik birşey yok,sadece göz altı morlugu bariz belli oluyor bazı zamanlar,kapatıcı krem vs.halledıyorum ama en etkilisi kesinlikle uyku ! Göz kuruluğum lens takmama rağmen az,alışmış olabılır bu duruma gözcüm 😆 

Yüzümde yıne sıvılce çıkmaya devam ediyor bu sefer çene bolgemde attı baya,zaten ıcten mınık mınık vardı o bolgenın temızlenmesını beklıyordum sonunda oluyorda,ama malesef iz bırakıyorlar,sıkmasamda sıksamda iz kalacak gibi duruyor 😑 Benden bu aylık bu kadar diğer aya nasıl olacağımı bünye olarak merak etmıyorum artık ama cilt olarak tabıkı merak edıyorum.Her ay benim için bir süpriz kutusu gibi :D 



Bu aylıkda bu kadar a dostlar dua edinde en az yan etkiyle bitireyim şu ilaçığı.Hepinizin yenı yılı umuyorum ki en güzel şekilde geçer geçerki bütün bir yılımızıda fazla aksilik yaşamadan atlatalım.Mutlu yıllar mutlu seneler diliyorum.💥💝😉😘 



2 yorum:

  1. bence çok kendinizi ümitsizliğe vermeyin. bahsettiğiniz tüm sıkıntılar ilacın bitiminden en fazla 3 ay sonra normale dönüyor. sivilce çıkması normal resmen cilt tüm kirini kusuyor. benim ilaç nedeniyle yaklaşık 1.5 sene cildimde siyah nokta bile çıkmadı. gerçi şimdi çıkıyor ama eskisi gibi değil ben kullandığım dönem çok pişmandım. ama asıl etkisini ilaç bitmeye yakın anlıyorsunuz hatta bittikten 2 ay sonra anlıyorsunuz. geçmiş olsun tekrar.

    YanıtlaSil
  2. Yorumuzuna sağlık,gerçekten iyi geldi bu soyledıklerınız, haydi ınsallah.<3 Sabredıyorum zaten ağrıdan başka cok ciddi şikayetim yok,değerlerim çıkmasın diyede az az yiyorum herşeyden hatta bazen hiç yemiyorum birşey iş temposundan ötürü birazda. 1,5 sene wow süpermiş! Olsun o burun bantlarını kullanmayı özledim ben birazcık evde duruyor yarısı :) heç olacak bozulacak diye endişeleniyorum.Çook teşekkürler güzel temennilerinizden ötürü.
    Sevgiyle kalın!

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁