29 Şubat 2016 Pazartesi

☆Oje Tasarımı {47} ☆

Selamlar! Güzel başlangıçların olacağı bir hafta diliyorum,
bugün gunlerden Oje! :P ,bugünde sevgılıler gününe doğru yaptığım sevgi dolu bir tasarımla devam ediyor olacağım :) 

Yukarıdakı tırnak şeritleri, bıldıgınız gibi ben bı aralar ınstagramdada yayınlamıştım 10 lu bır sekılde aliexspresten almıştım, renk renk oldukları için ister öyle uygulayın ister benim aşagıdaki yaptıgım şekildeki gibi.Çok ince oldukları için ben çook kullanışlı buldum sonucuda gayet sevdim.Bu aralar bu tarz geometrık dıyebıleceğimiz desenlere taktiğim için aklıma böyle birşey yapmak geldi ve yaptım,sizleri aşağıdaki bol görsellerle yalnız bırakıyorum.





Aralardada kalplı tırnak stıkerını yapıştırdım, en sonada flormarın çook severek kullandığım top coatını sürüp hem kalıcı olmasını hemde ayna gibi parlamasını sağlayarak ojelenme işini bitirmiş oldum! Siyah & altın uyumuna herzaman bayılmışımdır.Siz ne düşünüyorsunuz nasıl olmuş beğendiniz mi :)


ڪےevgilerimle !

9 yorum:

  1. Gayet güzel bir nail art olmuş canım güle güle kullan☺

    YanıtlaSil
  2. evet çok güzel çok yakışmış :)

    YanıtlaSil
  3. Gerçekten çok şık olmuş keşke bende yapabilsem:))

    YanıtlaSil
  4. Güzel; Beğenmene musmutlu oldum güzelcem teşekkürler{: ♥

    Ümran; :))Sağolasın umrancım.

    Süslü;Tişikkürler =}

    Kelebek; Yaa teşekkürler canımcım,keşke sende burda olsan bırbırımıze yapardık ne güzel olurdu:| (:

    YanıtlaSil
  5. Çok yakışmış, güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. Çok sağol ılknur ablacım,öptüm çook <3

    YanıtlaSil
  7. Çok şık durmuş, keşke vaktim olsa ben de deneyebilsem. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  8. Yaa <3 begenmene sevındım balım, valla bende çalışıyorum hep aksam eve gelınce ertesı gün geç uyanacaksam gece uğraşıyorum böyle şeylerle :/

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁