10 Eylül 2016 Cumartesi

THE BODY SHOP | Vitamıne E'' Eyes Cube | Göz Kremi


Selam! Eylul ayının en güzel haftalarına girmiş bulurken kendimi,
hadi dedim miskinliği bırak azcık yazı yaz (= Yine sizlere çok merak edilen
 bu göz kremi hakkında yazacağım.Göz çevresindeki sorunlar bitmek bilmezken bakalım bunu beğenmişmiyim,de hadi okumayaa ..

 Kendisini bir tbs indiriminden sanıyorum %30 ındırımle alıvermiştim. 2 tipi var bu kremin;birisi krem şeklinde normal türlü dışı plastik sıkmalı sıktıkça gelenlisinden :) Diğeride bu şekilde stıck ! Ben daha rahat olur dedim bunu aldım,hemde daha önce bu şekilde kullanmadığım için bir heves aldım.

Kremin idda ettikleri böyle 

Birazcık yırtıldı içerik ama ilgili kişiler anlayacaktır ۵

Kutunun içinden çıkan minnak arkadaşda bu şekilde  

6 ayda bitiriniz ibaresi .. { 12 m }


Gelelim yorumlarıma ; 

Bitirmeye az kala dedim ki artık yorumlamalıyım yeterince kullandım dipiine dipine geldim. Koyu halkama ve ince çizgilerime iyi geldi desem yalan olacak o yüzden hiç kenarından bile geçmedi diyebilirim.Hani okadarda kop koyu bir morluk yok göz altlarımda ama yinede tamamen yok değil,ona bile etkisi olmadı. Amma rahatlama yönünden o sabah ki yorgun argın kalkıştaki hafif şişliklerimi azalttı. Göz çevreme her sürdüğümde bir aydınlık bir freşlik sağladı.Daha canlı daha sağlıklı oldu gerçektende. Ama gelelim Nem meselesine,kuru olan göz çevreme yeterince nem sağladığını hissetmedim test ettim başarısız çıktı ne yazık ki . Zaten shea yagının nemlendirici etkisi olacağı yazılmış etkileri kısmına fakat demekki her şeyde başarılı olamıyor bu shea hanım.Kokusu yok,parfümsülük yok en azından ama yinede hafif bir koku geliyor ama tanımlayamıyorum.Yumuşak bir yapısı var ve hemen emilen bir yapıda.

Kullanım yönünden ilk başlarda uç kısmı büyükcene olduğundan ötürü zorlandım sürerken uygularken, daha sonra alıştım hatta tüplülerden daha zevkli gelmeye başladı. Göz çevreme sürüp daha sonra serçe parmağımla yediriyordum genede. Şimdi sonlarına geldim sürdüğüm zaman beyaz beyaz parçalarını bırakıyor göz çevreme,o bakımdan dahada zorunda kalıyorum parmaklarımla yedirme işi için. İşin kısacası göz çevreniz benimki kadar kuru ise sizin için yeterli gelmeyecektir, ama yok ya okadar kuru değil benimkisi orta ama ben rahatlatma,gerginlik alma,şişlikimi indirme,aydınlatmalı gözüksün istiyorum derseniz de sizin için bir göz kremi olabilecek kapasıtede.Başta bunu nasıl bıtiricem  ki diyorsunuz ama benim gibi düzenli bir cilt rutininiz varsa dert etmeyin ben ne ara bu kadar azaldı birden ölcunce şoka girdim :) Alttan çevirdikçe geldiği için bir çevirdim gelmiyor,o an hemen bir göz kremi arayışına girdim tabiki, alışveriş yazımda okuyabilirsiniz onuda. Benden bugünlükte bukadar esen kalın aydınlık kalın efenim...


ڪےevgilerimle

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁