19 Ekim 2017 Perşembe

RİVAL DE LOOP REVİTAL Q10 LIFTING SERUM ! ✨


Merhaba Konumuz güzellikse yer çekiminin o üstün gücüne
 karşı gelmekse bu tarz ürünler kullanmakta boynumuzun borcu sanırım.




Vaadleri bu şekilde ↑↜


Yaş mevzusu önemli hangı ürün olursa olsun,
size uygun olanına bakmadan etmeden almayın .


İçerik ise herşeyden önemli ama en az kabarık 
liste olanı olsa herzaman ideal olanı benim için.


Günden güne azalırken çekmiş olduğum sevgili serumcuğum🌞

Gerginleştirme ibaresini gördüm direk aldım zaten.Kullanım alanı geniş olsada yazsada ben sadece boyun bölgem için kullandım.Düzenli bir şekilde sadece akşamları uyumadan önce parmaklarımla yukarı yukarı uyguladım.

Kokusu az birazcık yoğun, yapısı ise hemen cilde yedirince emilim sağlıyor.Yumuşacık,nemli bir his ve aydınlanmış bir görünüm veriyor uygulanan bölgeye.

İnce çizgiler demiş ama boyun bölgemde bariz hani aa çizgiler vardı geçti gibi birşey göremedim bariz birşeyde yok zaten.Yüz bölgeme belki 1-2 kez uyguladım ondada tabikide doğal olarak bir fark göremeyiz hani.

Hem yüz hem boyun bazlı kullanacaksanız maksimum 2 pompa yetiyor ama 1 pompada gayet iyi bana göre,bolca ürün geliyor tek basışta.30 ml olduğuna bakmayın yoğun ama su bazlı bir yoğunluk düşünün,hayli hayli 3-4 ayı buluyor bitirmesi.Fiyat performans olarak çokca beğendiğim bir serum oldu kendileri.


Kendisini Rossmann lardan temin edip satın alabilirsiniz.
Tavsiye edeceğiniz,etkili serum önerileriniz varsa bekliyorum...



ڪےevgilerimle 


3 yorum:

  1. Bir aralar kullanmış ve oldukça sevmiştim sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Kelebek : Her cılt tıpıne uygun birde daha cok sevenı çıkmıştır belkı cok yazanını görmedım bu urun hakkında ama sevdım bende :*
    Sevgiler bendende!

    Sena : Dene tatlım, seversin sende !(;

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁