4 Mart 2019 Pazartesi

MAX FACTOR COLOUR ELİXİR LİP LİNER ♥


Merhaba !

Hazır indirim varken en sevdiğim kalemlerden birisi olan ve dudakta özellikle
 en sevdiğim renk olan bu kırmızı dudak kalemini biraz inceleyelim... 

Ambalajı değişti mi bilmiyorum yeni almadım çünkü,fakat adı aynıdır.


Tam bir kırmızı halıdaki yürüyen ünlülerin kırmızısı😚

Kalıcılığına diyecek sözüm yok çünkü çok güzel! Dudak kaleminden ziyade ben bütün dudaklarımı dolduruyorum bu kalemle,ve gün sonuna doğru sadece iç kısımlarından siliniyor. Oda yemek falan bir şeyler yersem.Max Factor kalitesi eskilerede dayandığı için olsa gerek ürünlerinden memnun kalmadığım olmamıştır.


Sürümüde kolay yapısıda güzel,dudakta mat bir bitiş sağlıyor.Sürerken dikkat edilecek noktalardan birisi ise taşırmamak olacaktır.Taşırdığınız an orası kıpkırmızı kalıyor ve silinince geçmiyor kızarıyor haliyle. İşte tamda bu yüzdendir ki kırmızı ruj sürmek dikkat emek ister. Evet makyajı çok pratikleştirir, çünkü bazen bb krem rimel ve kırmızı ruj sürüp dışarı çıkabiliyorum. 


Bir kalemden başka ne beklenebilinir ki dimi. Favori birçok dudak kalemleri var
 onlarıda çekerim bir ara. Rujlardan daha kalıcı oldukları gerçek.


ڪےevgilerimle


38 yorum:

  1. Rengi çok hoşmuş yalnız, sürümü de kolaysa göz bebeğim Ruby woo'ya yakışabilir sanırım bu. Tişikkirlir yorumların için ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet tam onluk bak aslında bu sistercım! seversin sen <3

      Sil
  2. Çoğu zaman rengini beğendiğim kalemleri ben de ruj niyetine kullanıyorum ve güzel sonuç alıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Yanıtlar
    1. Demi ama, sanada yakışıyor koyu renkler dene bence (;

      Sil
  4. Rengi çok güzel. benim için de dudak kalemi değil ruj olarak bile kullanabileceğim güzellikle

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler 👍😊🌷

    YanıtlaSil
  6. Kırmızının tonu çok güzel 👍🏻

    YanıtlaSil
  7. Cok güzel bir renk canim bu dudak kalemi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Deryoşum çok yakışıyor sanada seviyorsun biliyorum :)

      Sil
  8. İddialı bir kırmızı.Ben kullanabilir miyim bilemedim...

    YanıtlaSil
  9. Yanıtlar
    1. Denersen kesin alırsın zaten, testerı yoksa çaktırmadan dene :D

      Sil
  10. İddialı ama güzel bir kırmızı....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sade makyajlara çok yakıştırıyorum aslında o zaman çok masum bile duruyor :D

      Sil
  11. Yanıtlar
    1. Yaz kış kırmızı modasının bende ayrımı yok :p

      Sil
  12. rengi çok şekerrr :)

    YanıtlaSil
  13. Çok dikkatli sürmek lazım bir yere giderken kıpkırmızı kaldığını düşünsene.

    YanıtlaSil
  14. Harika bir renkmis💕 Bu marka dedigin gibi guzel urunler uretiyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatta lorealden daha üstün bir tık altta kalıyor lori (;

      Sil
  15. Kalem rujlar benimde tecihim,daha önce bu markanınkini kullanmamıştım önerinizi değerlendirip denemek lazım.Tanıtım için teşekkürler.😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hem sürüm kolay pratik çerçeve ruj bir arada gibi bişi oluyor 🥰👍

      Sil
  16. oooo güzel şeyler alıyon seeen :)

    YanıtlaSil
  17. Markanın ürünlerini eskiden ne çok kullanırdım. Tarih vermeyeceğim tabii, yaşım ortaya çıkmasın :D
    Markalar, dolayısı ile seçenekler çoğalınca bayadır Max Factor kullanmıyorum, almıyorum.
    Yalnız dudak kalemini sevdiysem kesinlikle dudağın tamamına uygularım ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. heheee 😬 Aynen öyle aslında seçenek çok max a mı kaldık :))) Yaşasın dudak kalemini ruj misali kullananlara o vakit 😍

      Sil
  18. Bu çok güzelmiş ama ,güzel günlerde kullan canım 💋

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁