18 Şubat 2019 Pazartesi

COLLAGEN BY WATSONS WHITE REGENERATION GÜNLÜK KREM !


Merhaba! 
Bir kore markası olan, spf20 içeren bu günlük nemlendirici hakkında
 biraz konuşalım istedim,haydi o zaman...


Aslında böyle güzel cümleler etkiler yazıyor falan diye değil,
kore markası olduğu için ve günlük uygun fiyatlı bir nemlendirici arayışında 
olduğumdan ötürü aldım bu kremciği.



🚩Yine, içeriği merak eden kesim için koyuyorum.


Ambalajıda en sevdiğim,tek hamlede çevir açılsın kapak pratik. 
Hemde hijyenik oluşu yönünden içimin rahat ettiği bir tarz. 
Pekiii ben bu kremi sevebildim mi ?

Cevap veriyorum hayır ! ya aslında ilk başlarda tamam dedim güzel vıcık vıcık değil falan ama sonradan sonradan,kremi yarılamayı başarınca sevmemeye başladım. Çünkü yeterli nem sağlamıyor,ki benim cildim karma ama öyle çok t bölgesi parıldayan cinsdende değil normal yani. Bu halde sevmedim yeterince nem alamadığımı hissettim.Amma,kremin çabuk emilmesi,cildi sağlıklı ve ışıltılı göstermesi,20 faktör güneş koruyuculuğu olması,paraben olmaması falan filan hep artı! Alkol ve parfüm var maalesef:( Ha! ama kremi cildinize uyguladığınızda öyle parfümsü bir kokuda almıyorsunuz, hatta içinde parfüm yok gibi gibi bunuda ekliyeyim.Yapısı;losyon gibi koyu kıvamlı değil,belki o yüzden güzelcecik hemen kalıntı beyazlık bırakmadan emiliyor. Kızarıklık,iritasyon herhangi bir sivilce dahi çıkarmadı. Bana nemi yeterli gelmediği için almam yoksa sırf kore kremi diye bile alırdım.Tamamınıda kullanıp bitirip tekrar almayı düşünmüyorum. Bu krem kuru ciltlerin hiç hoşuna gitmeyecektir ama yağlı ciltlerin çok hoşuna gidecektir🐸 


Yaz geliyor, büyük ihtimalle yine güneş kremi kullanırım,ama nemlendirici almam gerekiyor ne alırım bilemiyorum.Karma ciltli olanlarınız varsa aranızda ,yapacağınız önerilere açığım kızlar ✔


ڪےevgilerimle 

30 yorum:

  1. Cilt tipim sizinki gibi karma.. iyi bir nemlendiriciye ihtiyacım var. tavsiyenizi beklerim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende sizlerden istedim tavsiye aslında🙊ama,geçenlerde nivea almıştım Q1o serisi sıkılaştırı krem onla fena değil aramiz bi deneyin.

      Sil
  2. Bu markanın ürünlerini ve kremlerini gördükçe ben de merak ediyordum ama anlaşılan benim de çok seveceğim bir ürün değilmiş bu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Collagen yazısına kandım bende😀 Yani yaz ayına ve yağlı ciltlilere yakışan bir ürün sanki.

      Sil
  3. Bu arada ben yazın aloe jel kullanıyorum. Hem serinletiyor hem de cildin fazladan sebum salgılamasını sağlamıyor, memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aloe Yetiştiriyorum bende ara ara surerim cildime yumuşacık yapıyor,dedigin gibi sebum salgilatmiyor.

      Sil
  4. Benim cildim de kuru öyle her krem iyi gelmiyor maalesef bazen ben hindistan cevizi yağı sürüyorum yüzüme en azından egzamaya kuruluğa iyi geliyor tavsiye ederim canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuruluk için bepantol bana çok iyi geliyor kuzum, çok işe yarıyor hemen alır o pul pul görünümü.Hindistan cevizide güzel tercih ama çok yağlı kalmasını sevmiyorum cildimde serumlar hariç. ✌

      Sil
  5. Bende bu markanın beyazlatıcı bir makyaj bazını aldım ve sevmedim nemelendirmesi çok yetersiz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Birde baz yani,yumuşatip hafif nemli sert arası tutması lazım aslında.😕

      Sil
  6. Kore ürünlerini merak etmeye başladım. Krem ambalaj olarak güzel görünüyor. Güneş koruyuculuğu olması da iyiymiş. Malum yaz geliyor. Nemlendiriciliği cilt tiplerine göre değişiyor demek ki.. Denenebilir..
    Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet kesinlikle öyle,üzerine yazsalarmış keşke almazdim bende.Sana uyuyorsa çok memnun kalacağına eminim 😘🙏

      Sil
  7. nemlendirme yeterli olmayınca bir anlamı kalmıyor zaten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani aynen öyle, zaten yaz kış güneş kremi kullanarak ömür geçirebilirim😸

      Sil
  8. Benim cildim çok kuru. Benim için çok uygun görünmüyor😇😇

    YanıtlaSil
  9. Bu Koreliler, Hintliler, Çinliler, Japonlar bir ataktalar bu aralar.:) Benim de cildim kuruya dönük karma diyebiliriz o yüzden bu yorumdan sonra sanırım denemek istemem...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hahihh aynen,hepsi ticaret peşinde bakma. Kremde kore parfumde fransa iyidir aslında. Markada satışları durdurdum desene 😂 alma boşver önümüzdeki kremlere bakalım biz.

      Sil
  10. Ambalajı şık,vaatler cezbedici,güneş koruyuculuğu artı..ama benlik değil :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Vaatlere kandık aldık yazık ettik ama deneyim kazandık napalım 😝

      Sil
  11. Benim cildim çok kuru yeterli gelmeyecektir, bilgi için teşekkürler

    YanıtlaSil
  12. Gayet başarılı bir blogunuz var tebrikler.

    YanıtlaSil
  13. benim cildim kuru sanırım bana da iyi gelmez

    YanıtlaSil
  14. Ben de güneş lekelerimden sıkıntılıyım.Yeni bir güneş koruyucu aldım,bakalım iyi gelecek mi?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güneş kreminin önemi çok büyük,umarım iyi gelir,hep kullan tamamııı :*

      Sil
  15. kore mııııı bi bakıyım :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁