24 Mart 2019 Pazar

DR.EMERSON EGGERİCHS - SEVGİ VE SAYGI !

Merhaba !

Son zamanlarda okuyup bana en faydası dokunan,bu kitaptan bahsetmek istiyorum. Özellikle evli olanlar ve ilişkisi olanlar için tavsiye edebileceğim bir ilaç diyebilirim...







Sizler için birkaç kısmı fotoğrafladım, bir ön izlenim olsun istedim.



Dr.emersonda evli ve kendi ilişkisinde sorunlar yaşadığı zaman o çılgın döngüden çıkmak için neler yaptığını anlatıyor. Aynı zamanda terapi verdiği hastalarıda var. Ara ara onların sorunlarını ve çözümlerini kendilerine bu muzice terapistin nasıl iyi geldiğini anlatıyorlar. Erkek ve kadının dünyasını tam olarak anlayamadığımız erkekleri o kadar güzel anlatmış ki ilaç gibi gelecek size. Eğer eşinize karşı bu söylenenleri birebir yılmadan pes etmeden uygularsanız ciddi işe yarayacak bir güzel bir iletişim elde edebilisiniz. Karşı tarafın neden sinirlendiği neden fevri hareketlerde bulunduğunu anlayacaksınız. Bir çok şeyi ben biliyorum zaten demenin yanında, bizim düşünemediğimiz nüanslara öyle güzel parmak basmış ki, insanı iştahlandırıyor resmen umutlandırıyor.



Fazlada anlatmak istemiyorum büyüsü kaçmasın ama şuana kadar okuduğum
 ilişkisel kişisel gelişim kitapları arasında en etkilisi buydu.Aklıma sıkça geliyor tüyolar ve kendi hayatımda da uyguluyorum. Alıp okumanızı isterim, geleceğe yatırım önemli 😎




ڪےevgilerimle
💖



31 yorum:

  1. Başucu kitaplarından biri sanki. Çok teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  2. Bazen tecrübe edilmişi arayıp dururuz hayatımızda...Halbuki yaşanmışlıklar var, örnekler var. Bence insan okudukça zenginleşiyor ve ilişkisini daha güzel hale büründürüyor...Böyle bir kitabı paylaştığın için çok teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım çokk teşekkürler güzel düşüncelerin için rica ederim bende bir an önce yazmak için can attım valla herkesin yararlanması lazım 💋❤️🧚‍♀️

      Sil
  3. Bildirim gelir gelmez koştum geldim :D Geleceğe yatırım şart bence de, not aldım kitabı mutlaka okuyacağım kuzum ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaah bitanesin 🙈🎀 Sağolasın mavicim eksik olmayasın ❣️

      Sil
  4. Güzel bir kitaba benziyor bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ßak bence seviyorsan okumayı eğitici bir kitap 🌈

      Sil
  5. Evli biri olarak merak ettim doğrusu :)
    Alalım ozaman ��

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İncim , o zaman kaçırma yani nerden temin edersen et al oku 💖

      Sil
  6. Ilginc bir kitapmis not alayim 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook değişik ve haklı aa gerçekten böylemiymiş diyorsun ❕

      Sil
  7. Bu kitap ilgimi çekti okumalıyım teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rica ederim 😇 sevinirim kitap yararlı olursa...

      Sil
  8. Farklı bir kitap önerisi.. okumakta fayda var. Teşekkürler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Faydası saymakla bitmez 🤩 rica ederim sevgiler çook ✨

      Sil
  9. Kesinlikle okunmalı bence de! Zaten bir çok sorun her şeyi bildiğimizi sandığımız için çıkmıyor mu?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bildiğimizi sandığımız her şey erkeklere göre değilmiş birde onu anlıyoruz.

      Sil
  10. Tam bir başucu kitabı ara sıra sayfalarını karıştırmak faydalı olacak

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnsan beyni sürekli hatırlamak ister ve siler ekler, bunun için bakmak şart.

      Sil
  11. Kişisel gelişim kitaplarını severim ama ilişkiselini okumamıştım hiç :)

    YanıtlaSil
  12. Evlilikte kimse kimseye karismazsa sorun cikmaz kitap onerisi icin sagol canim💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle rahat bir dünya olsa keşke canım, kim kime dum duma eşler çok nadir bulunuyor. Karışılmalıda tabi ki ama bunun bir dozu olmalı. <3 öpüyorumm !!!

      Sil
  13. kitap sayfasını kaydettim bile :)) öneri için teşekkürler. İlk fırsatta alacağım

    YanıtlaSil
  14. yani ilişkimiz olursaa, evlenirsek, işe yarar muuu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsada olmasada al bulunsun canım evde oku başucuna koy ❥

      Sil
  15. İlişkiler hakkında fikir veren kitapları seviyorum. Tabi önemli olan tavsiyeleri uygulayabilmekte :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi canım en önemlisi o aslında ama çok basit uygulama yolları ince ince (:

      Sil
  16. Listeme alayım da bir ara alışveriş yaparken sepete eklerim. Çok teşekkürler :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁