16 Ekim 2017 Pazartesi

ŞARJ ALETİ AKSESUARLARIM ☆ ALİEXPRES ☍


Merhaba: Bu güzel tatlış süsleri alalı bayağı bi oldu aslına bakarsanız ama ben
 tabiki geciktirdim azcık 🌝 Karışık olarak yaydım burada, şuan ne satıcı adı nede bunların kaç adet geldiğini bilmiyorum.




Benim en bi beğendiklerim bunlar 🐧Aynılarından birkaç adet olarak var, bazılarından nadirde olsa tekde çıkanı vardı. Fiyat olarak çok uyguna geldi, zaten aliex kalite fiyat olarak beğenip genel olarak abımın alışveriş yaptığı siteler arasında yer alıyor. Ben çok çok bulamadığım birşey olursa ınternete bakıyorum onun dışında herşey dışarıda alışveriş yaptığım yerler arasında mevcut.

İlk önce şu görünen beyazları istenilen kısma tutturuyorsunuz,daha sonrada kediciği ve arkasını üzerine pıt diye bastırıyorsunuz işlem tamam. Zaten görselide var ama, ilk başta karmaşık gibi geliyor, oyüzden kısaca bahsetmek istedim.





Görsel olarak göstermek gerekirsemde böyle 🐸 ☝

Aslında aksesuar olmasının dışında, tamda oradaki kopmaların,kırılmaların önlemesi amacı veya dışarı cıkmış bir tel vs varsa onları kapatmasıda yer almakta.Ben öyle bir durumdaydım, ki ımdadıma yetişti.Hem tatlış duruyor hem deforme goruntuyu önlüyor.

Yararlı oldumu sizler için bilmiyorum ama benimde nette 
çok rastladığım birşey değillerdi taki elime geçene kadar.


ڪےevgilerimle 👄

1 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁