26 Ekim 2017 Perşembe

Çöpe Чollananlar -44 ஜ

привет !
Selamlar ; Bitenler yazı serüvenime hızlıca devam ediyorum, hızlı bitiriyorum artık.Kozmetiklerdede çöpe atma konusunu gözden geçiriyorum ve artık dursun demek yerine tarihi geçtiyse benim için çöp oluyor. Bu duruma dikkat etmek gerekiyor,elimdekilerin az öz olması konusunda itinalı çalışıyorum.



1*Rıval De Loop Şeffaf Maskara :  Her ne kadar şeffaf maskara olarakta üretilmiş olsa ben bunu bir kere alıpta kirpiklerime sürerek kullanmadım.Israrla kaş sabitleyicisi olarak kullandım ve çokta memnun kaldığımı belirtmek isterim.Essence'nin sabitleyıcı ürününden sonra çok sevdim.

2*Avon Kids Güneş Kremi : Kaybettiğimi sandığım sonradan kavuştuğum ilk başlardada çok severek  yüzüme yüzüme kullandığım şeker kokulu güzel bir güneş kremiydi.Tabi artık bozulduğu ve yapısı değiştiği için daha fazla kullanamazdım.Yapısının ağırlığı tutuculuğunu falan çok beğenmiştim ama aklınızda olsun alacaksanız çocugunuza veya kendınıze muhtemelen beğenirsiniz.Şuanki ambalajı böyle değil fakat aynı formunu koruyordur inşallah.

3*Deborah 24 0re Absolute Volume Maskara : Kahverengi maskara olarak gayet memnun kalarak kullanmış olduğum,başlarda çok kullanamadığım yegane maskaram. Sanki biraz çabuk bitti gibi gelsede kurudu gibi gelsede artık 6 ayı geçtiğini farkettim ve yeni maskarada aldığımdan ötürüdür kendisi artık makyaj çekmedemde yerini almamakta.Verdiği volumu ve uzunluğundan memnun kaldım, bunun yanında kırpıklere alel acele sürerseniz birbirine çok yapıştırıyor.İşte oyüzden sonlara doğru daha çok sevdim bu maskarayı, hafif ıslak değilde kurumuş haliyle daha etkili oluyorlar bende öyle.

4*Rival De Loop Revital Lifting Serum :Cılde bir elastıkıyet kazandırdığıda gerçek.Tekrar buna muadıl birşey bulamassamda alırım.Buarada yüz bölgeme çok sürdüğüm serum değildi kendisi genelde boyunuma kullandım.Detaylı yazısı için TıkkktııkkTııkkkk!

5*Rival De Loop Lip Base : İlk çıktığı zamanda ındırımlerden almıştım, dış kabı falan nasıl değişmiş gördünüz mü 🙈 Hunharca kullanmışım, artık dıbındede kalmamıştı.İşime yaradımı evet aslında sevmiştim, başlarda peelıng yapmadıysam dudaklarıma pütür pütür olmuştu soymuştu ama temiz yaptığım zamanlarda ruju ürünü baya güzel tuttuğunu gözlemlemiştim.Olmassa olmazlarımdan değil asla fakat evde dudak bazımda olmassa olmaz 😁dursun bir köşede eksik kalmasın düşüncesindeyim.(Nasıl politik bir yazıydı😜

6*Gratis Bee Beauty Dream Parfüme : Çok temiz kokan kremsi farklı bir kokusu var aslında tarif edemedim.Yıne uzun zamandır benımleydı rahat  3-4 senesi vardır bu güzel kokunun. Mınnak olmasına rağmen sık sık bıtıremedım demekki,bereket.com :D Tekrar bulamadım bu parfumu veya kokusunu buna andıran bir parfümü malesef ki. Bana haber edin görürseniz.Fiyatı falanda 3-5-6 tl arasıydı, tabı o senelerden bu senelere zam gelmiştir ondan şüphemiz yoktur. 


7*Isana Aseton : Badem kokulu ojelerımı çok güzel çıkaran ama koku olarak beni arada bir bayan bir aseton.Buram buram baskın bir parfumlü badem kokusunun gelmesi açısından sevemiyorum ama bu kadar devasa olan ekonomık bir asetonda nadir bulunuyor.Kendisini Rossmann lardan temin edebiliyorsunuz.7-8 tl arası değişip duruyor,dahada artar bu gidişle

8*Watsons Daıly Defense Macadamıa Oıl Shampoo : Makadamıa yağı ıceren, normal kuru saç tipi için üretilen güzel fena değil dediğim bir şampuandı işte.Kokusu fındık kokusu gibi yıyecekimsi kek kokusu gibiydi,rahatsız olmadım . Temizlemesi güzel baya gıcır gıcır yapıyor okey ama saç diplerim kuruydu iyice kuruttu gibi geldi bana o açıdan içine bir nem falan bir birşey katmaları lazım sanki.Tekrar alacağımı düşünmemekteyim.

9*Otacı Argan Şampuan : Kuru-yıpranmış-normal saç tipleri için . Otacının hangi şampuanını kullandıysam hepsindende şu zamana kadar memnun kalmışımdır zaten.O yüzden sevmedim diyemeyeceğim. Mesela buda güzel temizliyor ama saçada güzel bir rahatlama hissi yumuşaklık katıyor.Kımyasalının az olmasıda cabası. Güzel bir ındırıme denk gelebilirsem alırım yani yine,sevdim !

10*Eda Taşpınar Duş Jeli : Misler gibi taptaze fresh kokusuyla bana palmolıve ürünlerini hatırlattı ! Sevılmeyecek gibi değilki .Birde bunun amberlı olanı var oda harıka kokuyor ama daha almak nasip olmadı bakalım onuda çok beğendim. Duştan sonra tabıkıde kalıcı olarak vucutta kalmıyor fakat o temizlik hissi ve yumuşacıklık bana yetıyor.


11*Lorel Excellence : Boya içinden çıkan bu saç kremi olarak sıkca kullandığım şeye bayılıp bitiyorum okadar mı güzel kokar, saçlarımı yumuşacık yapıyor hem banyo esnasında hem banyo sonrasında süper kaliteli.Seslenıyorum buradaaannn lütfen bunun tam boyunu satışa sunun çok seviyorum saçlarıma en güzel gelen çarçabuk açan bir ürün daha yok !

12*La Roche-Posay Hydreane Legere : Nemlendirici üzerine çok konuşmam,bazen bir ürüne takıldım mı takılıp kalıveriyorum işte.Sabit fikirli olmak kimi zaman iyi kimi zaman kötü. Fakat cıldıme iyi gelen su bazlı bir ürün olarak tanımlıyorum ben bu krem için. Cidden hafif yapısıyla kokusuz olmasıyla hemen emilim sağlamasıyla bir başka ürüne zor geçiyorum.Geçsemde tekrar buna dönüş yapıyorum. İnşallah aramız hep böyle cici olur.

13*Dalan Olive Şampuan : Minnik boy olması benim seçimimdi, kımı cok sevdiğini söyledi kimi tam tersini.Zeytınyağlıya hanı o bakımdan e dedım tamam mınığını alayım ben anlarım hemen sevecekmıyım yoksa nefret mi edeceğim. Yani notr kaldım aslında,yumuşatıyor evet ama benım kullandığım şampuanlar kadarda değildi,oyuzden gidipte tam boyunu almak gibi birşey yapmayı düşünmüyorum.Eğer sizde merak edenlerdenseniz benım gibi yapın,önce mınık boyunu alın ondan sonra büyük boya geçiş yapın.

14*Mystical Parfüme : Misler gibi Noa kokusu! çok beğendiğim bir koku oldu kendisi.Bu markanın açık parfümlerinide sevmeye başladım.

15*Oriflame Marcel Parfüme : İyi parfüm bitirmişim bu ay galiba :D Bu kokuyu sevmedim de diyemıyorum sevdimde, ama zar zor bitti. Farklı marjınal bır kokusu var.Karabıber desem baharat desem yeridir onun parfümsüleştirilmiş hali.Almadan önce kokusuna bakma şansınız varsa bakın öyle alın.Ambalajına kanıp almayın yani bazı zamanlar yaptığımız gibi.

16*Breathe Right Burun Bandı : Geçen sene çok grıp oldum çok burnum tıkalı gezip nefes alamadım.Alerjık astım oluşumun büyük etkisi vardı bu durumun tabiki orası ayrı.İşte tamda o zamanda bır ındırımde karşıma çıktı bende düşünüyordum zaten ve aldım. Bu zamana kadar denediğim ilk marka.Gerçekten çok güzel nefes alıyorsunuz bununla baya beğendim ve etkili buldum.Kimileri bunu 2 gün kullanıyormuş,evet kullanılıyor yapışkanlığı çok gitmiyorsa ama ilk taktığınız kadar etkili olmuyor,en azından bende olmadı. Ama en fazla 2 kullanımlık diyebilirim.2 Paket halinde almıştım diğeri halen duruyor 3-4 adet falan kaldı,çok nefes darlığı çektiğim dönemlerde kullanıyorum.Tanıdıklarınıza falan alabilirsiniz güzel bir hediye olabilir💋

17*Altapharma Multıvitamin : Bütün vıtamın değerlerini içinde bulunduran ve bana aşırı güzel enerji veren sabahları daha zınde uyanmamı sağlayan bir mucıze. Rossmannlardan kolayca bulabılırsınız,başka başka ıhtıyaca göre vıtamın çeşitleri var.Fakat benim öyle meyvelerle çok aram olmadığından ötürüdür, hiç yemediğim zamanlarda geceleri uyumadan önce 1 bardak suyla birlıkte alıyorum. Sağlıkla alakalı,yaşla alakalı bir problemınız yoksa rahatlıkla tüketebilirsiniz.

18*Sensitive Diş Macunu : Kapıya gelen satıcılardan almış annem, bızde kullandık ama kullandık yani. Garip bir yapısı var,normal mentollu bır diş macunu ama daımı olarak kullanabileceğim bir yapıda tarzda değil bence.Dişlerim sevmedi sanırsam bu markayı.


19*Parodontax Diş Macunu : Şuana kadar biirçok marka denedim ama bunun kadar İğrenç bir macun görmedim. Bir diş macunundan ne kadar nefret edilebilir! Hakikatten okadar övülen bir macunduki azimle kullandım, ağzımı yaktı tamam dedim devam deva..m sonunda böyle içinde yarısı duruyor bir şekilde çöpe atmak zorunda kaldım. Birkere aşırı kötü bir tadı var, sabahları hiç fırçalayasım gelmiyordu.Mide bulandırıyor,ağır bir tat ya anlatılmaz.İçinde ne varsa artık ağız kenarlarımın yara olmasına sebep oldu. Gözüme azıcık sıçradı neredeyse kör olacam diye korktum 👀 Kıpkırmızı oldu gözlerim suyla yıka yıka bir hal oldum gerçekten korktum aşırı yaktı...Demem oki alın demeye korkuyorum kullananlar beni anlıyordur belki ama, bu kadar olumsuz deneyimi emınımki bir ben yaşamamışımdır.


20*Oral-B Diş İpi : Mumsuz yapısıyla kayganlık sağlayan dişin arasına rahatça girebilen güzel bir diş ipiydi.Tekrar alabilirim.

21*Benri-İsana Pamuk : Disk ve kare pamuklar her zaman kolaylık sağlayanlardan oldu benim için.İki markayıda seviyorum,nasıl denk gelirse onu alıyorum.Karede güzel diskte,kareyı tüm yüz makyajlarımda dıskıde genelde göz makyajımı temızlemekte kullanıyorum.



Benim Ekim ayında bitirdiklerim bu şekilde oldu,umarım içinden merak ettiklerinizin cevabını verebilmişimdir.


ڪےevgilerimle 



2 yorum:

  1. Bu serüvenlerin de keyifli...

    YanıtlaSil
  2. Ama ama çok teşekkürler nigünüm pek tatlışsın ki ♥♡

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁