9 Eylül 2013 Pazartesi

MİMMM#2# ☺ '' G.Ö.K.K.U.Ş.A.Ğ.I. '' ☺






Öncelikle benden bu mimi ilk yapmamı isteyen kişi Makyaj Manya'ya
 yani sevgili Aylin'e çok teşekkür ediyorum :) 
Diğer yapmamı isteyen arkadaşların 
ismini cidden unuttum:'(
okadar çok birikti ki istek geldiki,
sonunda bende mimi yaptığım için mutluyum!!
Belki çoook geciktim farkındayım ama umarım affedersiniz :)



MAVİ 

PEMBE 


TURUNCU 


MOR 


YEŞİL 


SARI 




 Benden bu kadar dostlar umarım hoşunuza kaçmıştır eşleştirdiğim cansız nesneler :)
Sevgilerimi saygılarımı sunuyorum herkese,Mutlu kalın daima renkli kalın esen kalın !





12 yorum:

  1. Çok şık olmuş canım, çok keyifli :)

    YanıtlaSil
  2. ☺ Nihancım ☺ Çokkk tişekkürler bibiyim benim,yapmadıysan hemen mimledim seni şimdiden sende yap kuşum :)

    YanıtlaSil
  3. Şimdiye kadar gördüğüm en güzel gökkuşağı mimi:)) İçim açıldı, ne güzel hazırlamışsın balım.

    YanıtlaSil
  4. ☺ Nilgün ☺
    Nilgünüm çoo0oook sağol kuşum binim=)bu havalarda içini açabildiysem ne mutlu bana tatlimu =)

    YanıtlaSil
  5. Seni yeni bir mim daha bekliyor canım,tabi yapmak istersen:) http://kozmetikturu.blogspot.com/2013/09/mimkozmetikbakmguzellik-ve-formda-kalma.html

    YanıtlaSil
  6. Mükemmeller özellikle pembe seriye bayıldııım :)

    YanıtlaSil
  7. ☺Kozmetik turu ☺
    Zevkle yapacağım canım ;)

    ☺ pembe ☺
    Teşekkürler pembişim =)

    YanıtlaSil
  8. çook beğendim.asyayla brlkte bktık..oo huuu guu gibi seslerle beğenisini blli etti :)

    YanıtlaSil
  9. ☺ Aysel ☺

    Amanda amanın yeyim ben asyayı ve seni :) Muuaahh ona benden kocamanından !! Teşekkürler ayselcim ikinizede <3

    YanıtlaSil
  10. Açtın açtın:)) Gerçekten çok beğendim canım benim:*

    YanıtlaSil
  11. ☺ Bahçem ☺
    Yuppiyy Teşekkürlerrrr :)

    ☺ Nilgün ☺
    Muuaahh !! Bende o güzel yorumunu beğendim kuzucum :pp

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁