25 Eylül 2017 Pazartesi

Çöpe Чollananlar -43 ஜ


Merhaba Ballar ! Bitenler yazılarımıza hız kesmeden devam etmek 
istiyorum sonra soğuyunca olmuyor yürümüyor ↛ ((;


1-Bıo True Lens Solusyonu : Her ay değil ama 2-3 ayda bıtırıyorum,bıtırdığım her yazımda söylediğim gibi çokca seviyorum.

2-Wellness & Beauty Duj Jeli : Lavantanın o güzel kokusunu her daim hissettiğiniz bir duj jeli, temizlemesi köpürmesi açısından çookca beğendim tekrar alabilirim,tavsiye ederim.Boğmayan bir lavanta kokusu. Rossmannlardan alabilirsiniz..

3-Yves Rocher Roll-On : Pamuk çiçeği kokulu olması lazım, gayet kremsi güzel kokusu vardı. Teri önlemesinide sevdim.Şu kadar zaman onluyor dıye bır aralık veremıyeceğim fakat çok terleyen bır yapınız varsa sevmeyecegınızı düşünüyorum.

4-Dıadermine Göz Makyaj Temizleyicisi : Çift fazlısıda vardı ama ben bunu kullanıyım dedım bu defa,diğerini kullanmış beğenmiştim daha oncede. Buda gayet güzel vallayi, gözlerde her hangi kaşındırma yakma yakmadı. 

5- The Body Shop Duş Jeli : Bal kokusunu banyonun her yanına yayan misler gibi bir koku💚Bir set halınde almıştım, bunuda arada bi spora, havuza, hamama giderken aldım yanıma. Baktım bıtmıyor dedım sen gel bakıyım banyoma baş köşemde dur bebeyim didim(: Buyuk boyu vardır kesın, gidince bir bakın derim.



6-Bepanthol Cilt Bakım Kremi : Tedavim boyunca yanımdan ayırmadığım yegane kremim herşeyim bidenem diye sevesim geliyor bunu. Çünkü diğer kremlere göre çok masum buluyorum hemde cildime çok iyi geldiğini görüyor ve gözlemliyorum. Detaylı yazmak ıstedıgım bır bakım kremı aslında.Sız ne düşünüyorsunuz*

7- Loreal Saç Kremi : Tabıkı boyanın ıcınden cıktı ama ben buna bayılıyorum, yetkılılere seslenmek ıstıyorum buradan çıkarın uretin bunu kullanalım alalım <3

8-Essence Xxxl Parlatıcı : En severek kullandıgım ve hafif şeftali rengıyle benı cezbeden parlatıcım. Yapış yapış bir hissiyatı yok ve nemlendırmesındende cokca memnun kaldım. Yerıne lorealınkını aldım cunku her zaman bır parlatıcı bulunduruyorum.

9-Maybellıne 590 Burgundy : Nefis bir bordo rengi ! Bir sure kullandım en cokda kış aylarında kullandım sonrada saçlarımın rengını tarcın bakıra çevırınce cok kullanamadım ve anneme verdım gerı kalanı ondaydı :D Oda bordo ve kırmızıları cok sevıyor..Detaylı yazısını blogumdan bulabılırsınız.

10-Golden Rose Lıpstıck 120 :  Lıpstıc yazıyor ama aslında ruj tabıkı,kıp kırmızı bır rujdu, kalıcılıgı dudakta duruşu muhteşem💋.



11-Vanıllalı Tütsü : En sevdıgım en huzur verıcı tütsüm. Bazen insan huzur verıcı motive edici, rahatlatıcı muzıkler açmak isterya heh işte tam o sırada birde işin içine koku eklenınce tadından yenmez ! Tütsülü günler ❤

12-Be Beauty Peelıng : Vanılyalı ve cheescake kokulu oluşuna kanıp aldığım ve nefret ettiğim ürün. Yanı peelıng dediğin arındırma işlemi, hem tanecıklerıni sevmedim sert geldi hemde en kötüsü uygulama sonrası yağlı bir tabaka bırakıyor oluşunu sevemedim kısacası Nefret TiMe!! Almayın bence aldırmayında, kokusu hoş ama işlevi sıfır.

13-Bargello Burburry brit : Markayı severim başka ama kokusu muhteşem ötesiydi ^^ 👊 Seve seve sıktım kullandım kullanırken bitmee bitme didim (: Çoğu markanın her parfümü iyi olmuyor, ama bunuda gerçekten sevdim. 

14-Signal Diş Macunu : Mınnacık bir ürün, ama rahat 3 hafta kullandım. Dene bunu kutumdan çıkmıştı kendileri, severek kullandığım bir macun oldu. İpanadansa signalı her zaman yeğlerim.



ڪےevgilerimle

💞


4 yorum:

  1. evet ya neden çıkarmazlar boya kutularının içindeki kremden, hepsi müthiş :)

    YanıtlaSil
  2. Bir sürü ürün bitmiş, hele bir de ruj bitirmek, bravo...

    YanıtlaSil
  3. Eviiit cok guzel bıtıyorum nasıl oluyor bılmıyorum :DD

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁