29 Ocak 2019 Salı

Çöpe Чollananlar -48 ஜ

Merhaba !

Yeniden bitenler çöpe yollananlar yazısıyla karşınızdayım bakalım bakalım 
neler neler bitirmişim.



Bee Beauty Vucut Spreyi: Gratislerde satılan çok güzel şekerimsi meyvemsi kokusu olan içerisinde de minicik simleri olan simli vücut spreyi! ayıla bayıla kullandım.Bir süre sonra spreyli kısmı bozuldu sıkamamaya başladım :/ Bende minik sağlam spreyli bir şişeye boşalttım pıss pıss kullanıyorum çok hoşuma gitti verdiği altın renkli ışıltısını çok sevdim tekrar alırım.İndirimde 8 ₺ gibi bir fiyata almıştım sanırsam.Saçlarıma falanda sıkıyorum güneşte ışıl ışıl parlıyorum 😂 Düğüne giden gelin misali hahahsss...

Isolde Duş Jeli : Buda simli duş jeli 😋 Gayet güzel cildi yumuşatıyor sevdim tek eksi yönü zar zor sıkılıyor ağız bir yapısı var güç istiyor zor akıtıyordum artık sonlara doğru. Marketlerde satılmaya başlamadı ama almayacağım bir ürün.

Bio True Lens Solüsyonu : Neredeyse her bitenlerde var artık paylaşmıyım diyorum nasılsa ezberlediniz diye düşünüyorum :) 

Bio Fresh Lens Solüsyonu : Fena bulmadım bunu lens yanında göndermişlerdi bir bio true olmadı ama 10 üzerinden  6 veririm.



Aqua Fresh Lens Solüsyonu: Baya solüsyon bitirmişim galiba,bunu fazla beğenmedim.Çok güzel dezenfekte ettiğini düşünüyorum fakat lensi taktıktan bir süre sonra gözlerimde batma hissi oluşturuyor.

Neutrogena Göz Makyaj Temizleyici: Bu versiyonunu ilk kez kullandım ama önceki daha güzeldi farklıydı. Bir dahada almadım bundan yani :/ en son dibinde bırakmıştım bunu yorumladım diye hatırlıyorum aslında ama, odamda duruyordu kirpik diplerindeki kalemi siyahlığı temizlemek için atamamışım dibinde kalanı.Artık çöp tabisiii💛

Avene Termal Su: Yaz ayında çok güzel cildi nemlendiriyor,ferahlatıyor ve tonik görevi görüyor bence. Makyaj fırçasını (aydınlatıcı fırçası özelliklede) ıslatmak için peeling ve  dermaroller sonrası kullanıyorum.

Tonı&Guy Onarıcı Şampuan: Onarma özelliğini fark ettim diyemem fakat boyalı saçlarımı sertleştirmeden güzelce temizliyor oluşunu sevdim.İndirimlerde 30₺ düşüyor bazen deniyorum bazen başka şampuanlara şans veriyorum.Açılır kapanır kapağınıda çok pratik buluyorum,bastır aç yani 😍Toni'lerin en beğenmediğim ürünü genelde kremleri oluyor saçları elseve kadar çok yumuşatıp açmıyorlar,ama kokuları saçda inanılmaz kalıcılık sağlıyor.


La Roche-Posay Effaclar H: Bunu tek başına yazmayı istedim ama nasip olmadı. Roacutane tedavim sırasında doktor vermişti,kızarıklık tahriş olursa rahatlatma için. Çok yararlı oldu o dönemde bana, kesin tavsiye ederim !ilaç kullanmıyorsanız doktorunuza sorup öyle satın alın.

Lancaster Güneş Kremi: Kendisinin detaylı yazısını okumak için TıK ! 

Alterra Nar Özlü Serum: Aşırı beğendiğim bir serum, alın aldırın bence. Bloğumda detaylı yazısını yazmıştım canlar, aratma kısmına yazıp okuyabilirsiniz merak ettiyseniz. 

Zara Black Amber Parfüm: Miss mis! amber ve değişik notaların bir araya geldiği güzel bir parfüm, ben 30 ml 30 tl almıştım ama şuan fiyatlar felaket artmış :/50-60₺ kadar... İndirimden bile alamadım bu parfümü. Benim favori parfümüm ve çok kalıcı,tester oluyor genelde ilk bu kokuya bakın zaradan parfüm alacaksanız. 



Stop Ever Isıtıcı Ped: Adet olduğunuzda bir nebzede olsa verdiği o sıcaklıkla çok rahatlatıyor. Özellikle ev ortamınızda değilde iş yerinizdeyseniz veya başka bir alanda,her kızın çantasında olmalı o dönemlere doğru 😘

Stop Ever Migraine Ped: Ateşınız varsa,ağrınız varsa buz gibi özelliği ile ferahlatıyor,rahatlatıyor ateşinizi alıyor. Okaliptüs kokusu geliyor burnunuza ama ağır bir koku değil.İnstagramımda daha detaylı anlatmıştım takip ederseniz oradada yazmış yorumlamıştım.

Stop Ever Nasal Plast: Bu burun bandını pek sevmedim burnumu çok acıttı :/ Pekte işe yaradığını söyleyemem. Burun bantlarını grip dönemlerinde veya burnum çok tıkalı olduğu zamanlarımda kullanıyorum. Brith raytlar varya onları seviyorum <3

Essence Sos Repair: Tırnaklarımı çok güzel güçlendiriyordu fakat bu 2.alışımda hüsrana uğradım,sanırım yapısında içeriğinde bir değişim söz konusu olmuş.Tekrar almam üzdü beni:/ 

Essence Make Me Brown: Kaş maskarasında ilk deneyimimdi galiba,detaylı yazmadım ama hazır bitirmişken şimdi yazayım.Uygun fiyatlı renkli kaş maskarasına göre çok güzeldi.Essence ürünlerini genel olarak seviyorum ben,bir tek cilt ürünlerini denemeye korktum denememde galiba.Ama kozmetikte güzel işler başarıyor.2 rengi var,ben en koyusunu aldım,kaşlarımda çok açık yok fakat sabitlenmesini ve daha doğal görünüm veriyor.Fiyatı arttığı için almam ama tavsiye ederim,en son maybellıne almıştım onunlada aram iyi bu ona göre zayıf kalıyor ama genede alınır seviyede.

Arm*Hammer Advance White Diş Macunu: Bakıng soda yazan bu macun ara ara favorilerime giriyor,beyazlattığını düşünüyorum indirim dönemlerinde splata denk gelemessem bunu alıyorum memnunum bu macundan,şans verebilirsiniz.


Colour Cather Renk Koruyucu: Dene bunu kutumdan çıkmıştı,gayet güzel annem kullanıyor bunlardan.

Duru Doğal Matik Sabun: Bebeği olanlar kullanıyormuş daha çok bizde bebiş yok ama güzel kokuttu çamaşırları temizledide sevdik.

Eritretin: Çook önceden kullandığım sivilce kurtucuydu galiba ama işe cıkss yaramayan bir üründü diye hatırlıyorum,doktor vermeden kullanmayın gençler aman ha. 

Madecassol: Daha detaylı yazmak istiyorum aslında,gene yazarım ama çok seviyorum cilt bazen alışıyor eskisi gibi tepkime vermiyor ama belli aralarda kullanmayı sevdiğim bir onarıcı krem diyebiliriz kendisine.Bazı karışımlarım var bu kremle ilgili sanırım detay istiyor yazacağım.✌❤ 


Diğerlerini yazmadım arasından merak ettikleriniz varsa yorumlarım 
siz isteyin yeter canlar,hepinizi öpeledim 👄


ڪےevgilerimle 


35 yorum:

  1. Yeni yeni ciciler gelsin.:) Göz makyajı temizlemek benim en çok zorlandığım konu. Hassas içerikli ürünler kullanmaya öze gösteriyorum..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çektim fotoları beklemede miskinliğimi bırakıp yazıcam :D Alterra almıştım en son sıfır yağ sıfır yanma hissi tavsiye ederim ❥

      Sil
  2. o lens suyundan bende kullandım ve her lens takışımda hep gözlerime battı benim ilk lens kullanışım ve ilk solüsyonum olduğu için ben lense bağlamıştım aslında, senin dediğin gibi sölüsyondan mıydı acaba batma, kafamda deli sorular :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayselim evet solüsyondan kaynaklı bu durum temizlemesi arındırması on numara ama gözdeki performansı çok kötü :/

      Sil
  3. Zara parfüm,indirimin indirimi olursa bakayım :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Keşke ya inerse banada haber ver:))yani en azından 30₺ falan olursa alırım bu black amberi❥

      Sil
  4. Eskiler cöpe madam kokos alisverise 🤗

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Heheh deryacıkım indirimler bitti ama ufak tefek dikkatimi çekenler olursa direk çıkıyorum alışverişe :DD

      Sil
  5. Gelsin yeniler :))

    Zara parfümleri herkes seviyor ama henüz denemedim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazıcam beklesinler az daha :DD

      Black ambere bak hatta tenine sık nasıl gün boyu kaldığına şaşacaksın.

      Sil
  6. Kadın mısın derdin var. Analiz et, araştır, satın al, sür, tak, fıs fıs yap, ayıkla, tavsiye et.....Her daim bakımlı ve güzel ol. Kolay iş değil. Sevgiler 😊😇🌷🤚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynen öyle valla yıldız ya,zor iş analizleme işi... Evlenmedim daha ama bakalım evlendikten sonra nasıl olucak işler daha çok merak konusu bende :D sevgiler bendende öpüyorum çook ❥

      Sil
  7. Las fotos son preciosas! Que tengas feliz semana! 💚💚💚

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Muchas gracias Felices semanas en tu vida! ★☺★

      Sil
  8. Avene termal suyu ben de severek kullanmıştım.Gelsin yeniler :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet lrp de güzel avene de güzeldi hepsi aynı sanki bu termallerin :D

      Sil
  9. zara parfümlerini çok severek kullanıyorum indirimde yakalarsam alıyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya sende zara cısın desene :DD Hangisi favorin en çook ?

      Sil
  10. Nar ozlu serumu oldukca merak ettim ayrica madecassol krem kirisikliklara iyi geliyormus dogrumu gelsin yeniler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Cilt yenileyici özelliği var engellediği doğru canım. Ama çok sık kullanılmaması lazım cilt alışıyor yoksa bir anlamı kalmıyor.

      Sil
  11. Denemediklerim hakkında bilgim oldu

    YanıtlaSil
  12. Güzel bir bitenler yazısı olmuş, teşekkürler

    YanıtlaSil
  13. termal su ile nar özü aklımda olsuun :)

    YanıtlaSil
  14. Çok güzel şeyler bitirmişsin, ortan biten ürünlerimizde var =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çekeceğim zaman bende şaşıyorum nasıl bitiyor diye biriktirmesem anlamıcam, ya ne güzel bakarım bende seninkilerin yorumuna (-:

      Sil
  15. Yenilere yer açıldı desene şeker ❤🌺

    YanıtlaSil
  16. Avene termal su benim de favorim. Bir de stop ever bantları sürekli alıyorum (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Avenede güzel lrp de. Ay evet onlar olmazsa biz acıların kadını :DD

      Sil
  17. Woww neler bitmiş neler :) Baya bilgi sahibi oldum🤗🤗

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁