27 Aralık 2018 Perşembe

MİMMM# 25 # 2ⓞ19 Hedefleri ve Hayalleri ★


Sevgili '' Dert Ana '' üşenmeyip benide bu mime alet etmiş sağolsun😍 tabisi elimden gelen özen ve itinayla cevapladım. Ben yaptığım mimleri numaralandırıyorum genelde o yüzden 25. mimim vatana millete hayırlı olsun...


Mim yapmayı severim aslında, çünkü okuduğunuz blog hakkında azda olsa karakter analizi yapmanıza yardımcı olduğunu düşünüyorum. Zamanında ne sorular vardı ne sorular. Bu hayallerle alakalı olduğu için çok analizsel bir mim değil ama hoş yinede, en son baktımda 2 sene önce mim yapmış ve cevaplamışım :-) 

Kişisel bir hedef mi bloğun hedefimi? açıkcası mim yapılırken daha açık soru sorulmasından yanayım ben kimisi her ikisini cevaplamış kimiside sadece bloğuyla alakalı baz alıp cevap vermiş anlatmış. Çoğu kişinin yazısını yarım yamalak okudum ne yalan söyleyeyim bazı mim soruları hoşuma gitmiyor,cevaplarken de cevabın nereden başlayıp başlamadığını yazı tipi olsun vurgulama olsun paragraf boşluğu olsun bunlar atlandığı için bunalıyorum.Neyse efenim ben her iki tarafada değinerek bahsedeyim.

꧁꧂

Kendimle alakalı birçok hayalim isteğim var aslında, çoğunu yazamıyorum buraya. Eskiden olsa yazardım söylerdim anlatırdım artık yapmıyorum.Ne zaman birine tam olacak bir meselemi söylesem nazara gelirim bundan ötürü bazı hayallere Tıpp!!. Ama güzel bir kariyer hedefi yani özel sektörden kurtulup daha güzel bir iş hayatına merhaba demek en büyük hayalim. Her zaman söylerim bir kadının kendi ayaklarının üstünde durması kadar güzel bir güç yok ! Eklemeden geçemeyeceğim, bu tabi size karşı tarafa eşinize sevgilinize ben çalışıyorum ben alırım ederim yaparım gibi sözler söylemenize sebep olmamalı. Çünkü bazı çaçaron kadınlar(başka tabir aklıma gelmedi sory)  bu sözü söylüyor ve ne saygı nede sevgi hiç bir duygu kalmıyor ilişkilerde ! Sevmek,sevilmek sonsuza kadar hepimizin istediği bu dimi,gerçekten sevilip saygı gördüğünüz bir yerden uzaklaşmayın. Huzur istiyorum, öyle yoruldum ki Ankara üzerime geliyor şöyle diyorum doğa su kenarı kısa süreliğine de olsa uzaklaşayım,kısmet...Birde alerjik astımım keşke ilaç kullanmasam artık sıkıldım ama yazın daha fena oluyorum polenler beni benden alıyor:/ Şans,evet şanslıyım bence ama bunu öyle ulu orta söylemiyorum ki bence sizde kimseye çok sanslı değilimdir gibi olumsuz cümleler kurmayın bu gerçekten bütün evreni, vucudunuzdaki bütün hücreleri harekete geçiren bir şey, sözlerin yeri,zamanı söyleme şekli bile çok önemlidir. Daima şanslıyım diyin bir süre sonra göreceksiniz bütün yollar açılmış,ben buna inanıyorum çünkü önceden bende öyle derdim. Hediye,tester konusu özellikle,pahalı makyaj malzemeleri belkide sizi olumsuzluğa iten bu kelimeler. Sonradan fark ettim ki belki bana hayır getirmeyecek,en pahalı ruju alabiliyorken mesela neden alıyım ki diyorsun ne gerek var hani. Bu belki olgunlaşmak belki farkındalık ne derseniz.Ama ailenizin,sevdiğinizin,sağlığınızın yerinde olması hiçbir belaya bulaşmamış olmanız gbt nizin temiz olması yani 😃bence eeeen büyük şans !! vee  daha var ama yaz yaz bitmez.


Blogla ilgili hayallerim ise daha çok kişiye ulaşabilmek,okunmak kişilerin bilgi sahibi olması. Yeni blogger arkadaşlarla tanışmak mesela,bu sene sonlarına doğru yaptım bunu gerçi fakat her zamanki gibi bazıları beni hüsrana uğrattı :) Neyse olsunduu napalım onlarıda öyle kabul ediciğiz,o büyük egocuklarıyla. Her blogu takip etmek zorunda değiliz tabi ki herkesin tarzı var okumaktan keyif aldığı konular var,o bakımdan bloglara gidince emri vaki yapmadan yorum yapalım diyorum ben. Sayısal değerlere takılmam neredeyse 7 senedir blog yazıyorum, gelen belli yorum yapan belli. Okunma sayısı çok önemli ama malesef ülkemiz pek okumayı sevmiyor. Mesela ankara içi buluşmalar yapalım istiyorum blog dünyasındaki arkadaşlarla bir araya gelelim sohbetler edelim. Başka şehirlerden gelmek isteyen varsa oda daha harika olur. Ama biz bunu hediyesiz yapamaz olduk son zamanlarda millet hediye varsa geliyor yoksa sıcak bakmıyor, iki lafın belini kıramaz olduk. Firmalarda yapılan etkinliklerde ürünleri yarım yamalak yorumlanıyor veya hiç yazısı yazılmıyor diye isyanlarda zaten herkese her şey göndermiyorlar. Haklılar, bende etkinlik yaptım geçen senelerde bir arkadaşımla ama takip etmek zor olduğu gibi insanlara laf anlatmakta zorlandım. Zor iş yapan arkadaşlara başarılar diliyorum gerçekten yıpratıcı bir süreç insanla uğraşmak zor. Çekiliş düzenleyebilirim belki ama yapılan yorumlar az mesela, hayallerimden birisi yorumların sıklığı. Gerçekten yazdığım yazıyı okuyup sindirip yorum yapılsın istiyorum. 1000 kişi olursak bir gün güzel bir çekiliş gelebilir. Buda hedef planlarımdan bir tanesiydi.




Kimleri mimliyorum ? Bu mimi yapmayanları ve bu posta yorum yapacak 
bütün herkesi mimliyorum hadi bakalım (:
😘
"Thanks for following my board!"

33 yorum:

  1. Mutlu yıllar,her şey gönlünce olsun

    YanıtlaSil
  2. İnşallah hayallerine kısa zamanda ulaşırsın. Samimi bir dille anlattığın bu yazına inşallah çokça yorum alırsın. İyi seneler şimdiden :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayy Aminn İnşallah ne güzel yazmışsın ♥ Umuyorum öyle olur,güzel düşüncen için çok sağ◌l ,iyi seneler sanada ☺

      Sil
  3. Huzur, şans getirsin, mutluluk getirsin 2019.. Herkesin gönlündekini getirsin.. Gülümseyelim 2019 da daha çok, daha daha çok.. Haydi hayırlısı..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çooook AmiN !! Ay evet gerçekten sorunsuz daha az sıkıntısız bir yıl geçirmek istiyorum,hepimizi için öyle olsun hayırlısı...

      Sil
  4. Oleeyy yazmış kokoşcuum mim yazısını.:) 25 mim yapmışsın ama hiçbirimiz senin kadar deneyimli değiliz bu konuda cancazım. Alet etmiş falan diyorsun ama bence iyi yaptım iştee mimledim seni çok keyifli olmuş yazın.:):) Angara buluşması yaparsan biz de gelelim Asocumla. Hoş bu sene o bebek düşünüyor.:) Belki sen gelirsin İstanbula. Umut ediyorum yeni yılda kariyer, para, aşk her güzel şey seninle olsun. Şimdiden güzel bir yıl diliyorum sana. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yazmam mı hiç gülocum ayıpsın :) Haehehah aşk olsun nispet diye yazmadım ben, ay biliyordum kesin takılır didim şimdi yanılmadım evet yalan mı alet ettin benide bu uzun mime bak destan yazdım :D Yah ne güzel olur , ayol delimisin bebek 9 ay sonra doğuyor gelirsiniz o vakte kadar her zaman beklerim,çıkın çıkın gelin kız :)) Biraz zor istanbul sanki ama bakarım gari durumlara,İnşallah çok çok amin diyorum güzel dileklerin için bende sana İyi yıllar mutlu seneler hayırlı duaların kabul olur umarım.♥ ♥ ♥

      Sil
  5. ayyy yaaaa önce astım yani sağlık konusunda iyi dilklerim olsun sana bi dee yeni iş madem :) bin okur diyon hımm şu etkinliğe katılsana yaaa :) bir de blog etkileşimi diye bişi başladı, bir tutam karınca yasemin avun ve büşra sağlam başlattı. aklında olsun. heey ankarada buluşan benim bildiğim iki grup var. biri kozmetik bakım moda grubu. diğeri de pişkolojik danışman düzenliyodu, yurdagül çelik. çok keyifli yazıydı yine her zamanki gibi. sen benim klasik diye düşündüğüm blogçulardansın. yani tam da blogçuların olması gerektiği tarzda yazıyon valla :) blog senin yazdığın gibi yazılır diye düşünüyorum işteğğğ :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çook naziksin mersi deepcim eksik olma :) etkinliğe katıl diyorsun sanırım sen daha takip etmiyorsun ki beni.hİÇ bilmiyordum bak onları takip ederim aslında ama sanırım örgütleri var belli başlı insanlarla bir araya geliyorlar diye düşünmüştüm. Diğer mesajlarınıda aldım bu arada tenk yü düşüneceğim.Yaaa beğenmene musmutluş oldum canım şımarcam şimdi bakk ✿ o senin güzel kalpli düşünen hallenmen.

      Sil
    2. ne örgütü yaaa :) bi konuşursun ümranla işte istediğin zaman. ayol ben tek bir bloga bile üye değilim kii. bak ana sayfamda yazıyoo. ya üye olunca herkes bana da ol bana neden olmuyon filan diyince kimseyi kırmayım diye ben de düşündüm hiç olmuyom üye, zerbezt geziyom ama işte iyi okuyom yanee :)

      Sil
    3. Öyle öyle :)) Bakkk hele hele ay nolcak olsan sanki sende,kime ne ayrıca istediğine olursun istemediğine olmazsın,öylede gezilir mi sayfama düşmesse ben gezemiyorum hiç. ınstagramdanda takipteyim bak ordan bari bekliyorum gell garii hıh...

      Sil
    4. heey, yorumları, blogları gmailden izlemek çok kolay kiii. gmailden yorumlardan gidiyom bloglara işte. blogdan diil :) ay insta tabisideee :) bloga bakmaktan unutuyom ben instayı :)

      Sil
    5. Hımm google+ ekledım dıyorsun kapişş :) Ama niden boyle normalden takip etmediğini anlamadım ben halan nolcak sankim, aslan burcumusun ki sen, tek tahminim bu burç oldu :)) Cevabı artık oradan yazarsın çete dönmesin burası :DD

      Sil
    6. hayır google plus hiç kullanmadım ayolcuum. ya gmailden idare etmiyon mu ki sen blogunuu :) gmaili açıyom önüme, blogu da, bloglara gmail yorumlarından gidiyom. bütün yorumları da gmailden izliyom yaa. öyle kolay kuuu :) şimdi senin yorumlarını da işte gmailden görüyom yaniii :) oğlaks :)

      Sil
  6. Etkinlik olayı gerçekten zor benim de niyetim vardı ama beklemeye aldım. Şimdiden iyi seneler :)

    YanıtlaSil
  7. Ben 1,5 yıl önce Ankara'da bir blog yazarları buluşması düzenlemiştim.30 kişi rezervasyon yaptırıp sadece 15 kişi katılmıştı.Aslında böyle organizasyonlara devam etmeyi düşünüyordum ama bazı yaşananlar şevkimi düşürdü :( Belki ilerleyen süreçte yine öyle bir organizasyon yapılabilir.Mutlu yıllar :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesin hediyesiz diye gelen olmamıştır işte sinir oluyorum böyle durumlara ben :||Bence yap çok güzel olur gelebilirsem çok isterim katılmayı. Ay Teşekkürler (: ✿

      Sil
  8. Hayaller gerçek olsun :) Yorum yaptım ama mim'i es geçeceğim ben,taslak olarak yayına hazır yazılar beni bekliyor zira :))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aminnn ✿ hehe temem temem baskı yapmayacağım sana ama mimlendin yani bilmiş ol en azından :))

      Sil
  9. Yaaa ne guzel yazmissin biz sansliyiz bu yil bakalim gorecegiz herkes oyle diye diye sansimiza nazar degdirmesinler bosver bloggerlari taniyip napcan inan basin agrir tek olmak en guzeli mutlu yillar canim💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaas evet öyleymiş,hem burç hem yükselenden yana şans daha katlanıyor. Ay popişini kaşı kız kem gözlülerin nazarına gelmeyelim (: Sağol kelebeğim benimm :*

      Sil
  10. 25mim mi tebrik ederim. Simdiden musmutlu bir yil dilerim 😊

    YanıtlaSil
  11. Amaçların hayallerin bir bir gerçek olsun canım benim.Seviliyorsun.💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Oy kuzum çok içtensin çook teşekkürler,sende seviliyorsun ☙

      Sil
  12. Amazing post, dear! A big hello from Germany!
    Hugs ♥
    LIANA LAURIE

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁