18 Mart 2019 Pazartesi

AVAKADOLU PUDİNG 🍴💚

Merhaba!

Tatlı krizine birebir doyurucu,sağlıklı bir tarifle yine sizlerleyim 😍



Malzemeler 
1 orta boy olgun muz
1 tatlı kaşığı chıa tohumu
Yarım avakado
1 tatlı kaşığı hindistan cevizi
2 yemek kaşığı yulaf ezmesi
Yarım su bardağı yağsız süt 

Yapılış aşaması aslında çok kolay, muzu,yulafı,sütü ve avakadoyu mikserde iyice çırpın.Sonra bardak yada kaseye boşaltın.İçine hindistan cevizini dökün ve karıştırın.Dilerseniz tarçin veya bal ekleyebilirsiniz ben tercih etmiyorum çünkü tatlı tadını aldığımı düşünüyorum.

Daha sonra ayrı bir yerde bir fincanın içine chıa tohumlarını dökün ve üzerine kaynamış su ilave edin( yaklaşık 1,5 yemek kaşığı kadar falan ekleyin suyu) bi 5 dakika kadar bekleyin chıalar iyice şişip pudıng kıvamına gelsinler.Daha sonra karışımın içine chıalarıda ekleyin,ya tekrar çırpın mikserle yada kaşıkla iyice karıştırın siz nasıl isterseniz.

En son üzerini hindistan cevizi ile süsleyip bir adet ceviz koydum,genelde sabahları hızlı kahvaltı yapacağım zaman tüketiyorum çook güzel oluyor tavsiye ederim. Şeker krizine girdiğiniz zamanlarda öğlenleri ara öğünlerinizde yapabilir afiyetle yiyebilirsiniz.Benimkinin üzeri hafif kararmış oda streçleyip buzdolabında beklettiğim için,ama tadında herhangi bir bozukluk veya değişiklik olmuyor. Yapacak olanlar için şimdiden afiyet olsun 🌿


ڪےevgilerimle 


46 yorum:

  1. Hoşuma gitti deneyeceğim. Teşekkür ederim 😊🌷🌷🤚🤚

    YanıtlaSil
  2. Avakado çok sağlıklı bir meyve. Çocuklarım için bu pudingi yaparım mutlaka. Ellerinize sağlık.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet haftada en az 2 kere tüketilmesi gereken sağlıklı yağ gurubunda kendisi😋 Çok seviceğine eminim teşekkürler 🐥🍬

      Sil
  3. Iyi fikir avokadoyu böyle tüketmek. Sade sevemedim bir türlü 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sabahleyin aç karna banada yaramıyor bazı zaman midem bulanıyor ama yumurtayla yada böyle tüketmek keyif verici oluyor 💖

      Sil
  4. Nefis bir avokadolu puding tarifi. Bir de düşük enerji problemi olanlar için sağlıklı bir enerji kaynağı olabilir bu karrışım :)

    YanıtlaSil
  5. Evdeki avokadolar da tam olgunlaşmıştı, iyi oldu. Tatlı krizlerine diyorsunuz yani, harika. Muzun yanına biraz da bal iyi olabilir. Ellerine sağlık, teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ben bayılıyorum bi öyle birde üşendiğim zaman akşamdan hazırlayıp sabahları yanında bir türk kahvesiyle odama götürüp bir yandan makyaj yapıp hazırlanıp bir yandan bunu yiyorum mesela 🤫😬 Afiyet bal olsun şimden canım😚

      Sil
  6. Gerçekten güzel görünüyor ellerine sağlık fakat avakado hayvanlara çok zararlı evinde köpeği kuşu olanlar asla yedirmemeli deneyimledim biliyorum buradan söyleyeyim herkes duysun sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kuşum var ama hiç yedirmek de aklıma gelmedi sağolasın iyiki dedin.🤔

      Sil
  7. faydalı bir tarif, eline sğlık.Afiyetler olsun.

    YanıtlaSil
  8. Bu aralar tatlı krizleri ile başım dertte tarifin ilaç gibi geldi kuzum :) En kısa zamanda deneyeceğim ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Afiyetler olsun o zaman en azından sağlıklı beslen dadlumm 💋

      Sil
  9. Sağlıklı ve iştah açıcı gözüküyor....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence öyleydi her yaptığımda lezzetle yiyorum.

      Sil
  10. Çuvalı tarifleri bende seviyorum. Hem tok tutuyor hemde çok sağlıklı.Ellerinr sağlık canım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle incim şişiyor ya o pudingimsi tadı veriyor 💋

      Sil
  11. of bu neeee yaparım en kısa zamandaaa puding delisiyim yaaaaa avokadolu denemediydim bayılırım buna herhaldeeee :) ay bi deee muzlu veya çilekli manolya (magnolia) yapsana o da süfeeeeer, yap foto ve tarif ver bizeeeee holeeeeu :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahh deepim dene o zaman çooku çoku seversin sen 🐥 Temem sen istedin diye yapıcam madem 🤩🤭💖

      Sil
  12. Muhteşem bir tarif ve tam benlik 😊en kısa zamanda yapacağım inşallah 👍

    YanıtlaSil
  13. Bu tarif avokadoyu sevdirir bana :)

    YanıtlaSil
  14. Şekeri bıraktım bırakalı benim de sık sık yaptığım ve çok sevdiğim tariflerden biri oldu bu puding, bence hayat kurtarıyor :)

    YanıtlaSil
  15. Malzemenin hepsi var yarın deneyebilirim

    YanıtlaSil
  16. Bana göre değil ama bu karışım eşimin oldukça hoşuna gider. Linki kaydettim. Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Olsun ona yaparsın sende güzelce yer rica ederim mutlu oldum 🌸

      Sil
  17. Harika görünüyor avokadolu puding🌸tarifini kaydettim teşekkür ederim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tadıda enfes ben teşekkür ederim mutlu oldum çook 🧚‍♀️

      Sil
  18. Güzelmiş ellerine sağlık....

    YanıtlaSil
  19. avakadolu tatlı fikri ilginç :) denemeliyim

    YanıtlaSil
  20. Çok farklı bir tarif deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
  21. Sağlıklı bir tarif olmuş ellerinize sağlık .

    YanıtlaSil
  22. ellerine sağlık tatlım:))bende yapayım merak ettim tadını.
    bu arada takibimdeydin sen benim şimdi farkettim anlamadım ne olduğunu tekrar takibimdesin canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yap tabisiii :) Ya ivit bende şaşırdım uzun zamandır da yok didim bloguna gelip yorumda yaptım haluküsü. Öptümm çok :*

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁