7 Kas─▒m 2015 Cumartesi

├ç├Âpe đžollananlar -28 Ó«ť






1-Organ─▒x brez─▒l─▒an kerat─▒n ┼×hampoo; Sa├žlarda d├╝zl├╝k vaad eden keratin ├Âz├╝yle sa├ž tellerine daha iyi bir bak─▒m yapmay─▒ sa─člamak ├╝zere geli┼čirilmi┼č bir ┼čampuuydu kendileri.Tabiki ben d├╝zl├╝─č├╝ i├žin falan almad─▒m inand─▒r─▒c─▒da gelmedi zaten.─░├žeri─činin do─čal olu┼ču sebebiyle sald─▒rd─▒m :) h─▒nd─▒stan cv─▒z─▒ ya─č─▒ kakao ya─č─▒ i├žeri─či almam i├žin yetti de artt─▒ b─▒le. Ml olarak tatm─▒n ediciydi , normal bir ┼čampuan─▒ nekadar zamanda bitirdiysem bunuda okadar s├╝re i├žinde bitirdim.Temizlemesi g├╝zel , sa├žlar─▒mdaki herhangi g├╝nl├╝k d├Âk├╝lme oran─▒nda azalma yada artt─▒rmaya katk─▒s─▒ olmad─▒. En ├Ânemlisi sa├ž derimi ka┼č─▒nd─▒rmad─▒ ,├ž├╝nk├╝ di─čer ┼čampuanlar sa├žlar─▒mda ka┼č─▒nd─▒rmaya yol a├ž─▒yor.. En en bay─▒ld─▒─č─▒m nokta ise kokusu :) O kadar tatl─▒ bir coconat kokusu varki kuruttuktan sonra ertesi g├╝n bile olsa o kokuyu al─▒yorum diyebilirim,┼čampuanlarda ender rastlad─▒─č─▒m ┼čeylerden biridir buda.Tekrar al─▒rm─▒y─▒m sanm─▒yorum,fiyat olarak da pahal─▒ bir grup ├ž├╝nk├╝ fakat di─čer ├že┼čitlerini denerim derseniz tavsiyemdir.

2-Isana  kuru ┼čampuan;Yaz─▒s─▒n─▒ detayl─▒ca yazm─▒┼čt─▒m bir alt posttaki yaz─▒mda okuyabilirsiniz.Bitti ├ž├Âpe att─▒m ve Bat─▒st markas─▒n─▒nkini ald─▒m en son al─▒┼čveri┼čimde,bakal─▒m yola onla devam edicem gibi g├Âz├╝k├╝yor.

3-Otac─▒ G├╝l suyu;%100 saf g├╝l suyu oldu─čunu s├Âyl├╝yor. San─▒r─▒m do─čru ├ž├╝nk├╝ en be─čendi─čim g├╝l sular─▒ndan birtanesi oldu . Akl─▒ma geldik├že y├╝z├╝me f─▒s f─▒s s─▒k─▒yorum ├žokta yarar─▒n─▒ g├Âr├╝yorum cildim daha yumu┼čak ve daha sa─čl─▒kl─▒ g├Âr├╝n├╝yor.├çe┼čitli sat─▒┼č noktalar─▒nda fiyat─▒ 15 tL aras─▒nda gidip geliyor.

4-Ant─▒ acne losyonu;L─▒la kutumdan ├ž─▒kan sa├žma sapan bir ├╝r├╝nd├╝, neredeyse hi├ž kullanmak istemedi─čim bir ├╝r├╝n hemde. Sankim doktor gibi bunu kutuya koymalar─▒ kadar sa├žma bir┼čey yok bence.Baya kokusu yap─▒s─▒ de─či┼čti bende at─▒verdim.:/

5-Avon f─▒re me up parf├╝me;.Kokusu bana ├žilek kokusu gibi ├že┼čitli trop─▒k meyveleri an─▒msat─▒yor. Arkada┼č─▒m kullan─▒rken onda ├žok be─čenip bir s├╝re sonrada ben alm─▒┼čt─▒m bayad─▒r kullan─▒yorum ara ara s─▒k─▒yordum ┼čekerli tatl─▒ bir kokusu var yan─▒ da─▒m─▒ olarak kullanabilece─čim bir tarzda de─čil (: Tekrar al─▒rm─▒y─▒m sanm─▒yorum amma velak─▒n ba┼čka tatl─▒┼č kokular─▒n─▒ denerim .Unutmadan kal─▒c─▒ b─▒r koku oldu─čunuda ekliyeyim.



6-Bioderma sens─▒b─▒o;.Bu 2.┼či┼čem ,─▒k─▒l─▒ b─▒r halde cok uyguna alm─▒┼čt─▒m . Severek kulland─▒─č─▒m bir ├╝r├╝n ─▒k─▒nc─▒y─▒ kullan─▒nca anlad─▒m ki yer─▒ne hi├žbir┼čey koyulamaz. Lorealde ,garn─▒er─▒n sular─▒ olsun benzemiyor bile buna . B─▒oderman─▒n yap─▒s─▒ daha yumu┼čak his b─▒rak─▒yor ve daha g├╝zel bir temizlik sa─čl─▒yor.G├Âz makyaj─▒nda iyi de─čil ama g├Âz ├ževresindede en ufak bir hassasiyet olu┼čturmadan temizliyor,hafif yap─▒lan g├Âz makyaj─▒n─▒ ├ž─▒kar─▒yor tabiki.Tekrar al─▒cak olsam belki ye┼čil olan─▒n─▒ al─▒p bi onuda deneyip de─čerlendiririm.

7-Nuxe spf 30 nemlendirici;Netten eczane al─▒┼čveri┼čim s─▒ras─▒nda hediye gelen ├╝r├╝n olmu┼čtu kendileri. Verdi─či ayd─▒nl─▒k g├Âr├╝n├╝m ve nemlendirmesi ├žok ├žok iyiydi.Beyaz bir rengi oldu─ču halde bile hi├ž rahats─▒z etmedi beni cilt tonumda a├ž─▒k oldu─ču i├žin e┼čitledi.Eksi y├Ân├╝ne gelecek olursam ki bayad─▒r kullan─▒yorum emin olarak s├Âylemeliyimki ne ara kullansam minik minicik sivilce ├ž─▒kart─▒:( 
Tek eksisi buydu e─čer ├ž─▒kartmam─▒┼č olsayd─▒ hayat─▒m─▒n nemlendiricisi olabilirdi kokusuda nefisdi ├ž├╝nk├╝...

8-Facelle ─▒nt─▒m jel;S├Âzde ─▒nt─▒m ama bu hassas olam b├Âlgemi iyi temizlememekle kalmad─▒ aniden ka┼č─▒nd─▒rmaya yol a├žt─▒,mend─▒ller─▒nden memnun kal─▒yorum had─▒ b─▒de jel─▒n─▒ alay─▒m daha h─▒jyen─▒k olur sonu├žta suyla y─▒kamak gibisi yok,ama maseleff yan─▒ld─▒m sonu├ž h├╝sran. Tekrar asla almay─▒ d├╝┼č├╝nm├╝yorum, yol a├žt─▒─č─▒ sorun ara ara hala kend─▒n─▒ hat─▒rlat─▒yor berbat bir durum .:/ 

9-Isana Sa├ž maskesi;Bir ara acil ─▒ht─▒yac─▒m varken Sa├ž kremi yer─▒ne yaln─▒┼čl─▒kla durulanmayan maske alm─▒┼čt─▒m :) nadir yapt─▒─č─▒m hatalardand─▒r ,kes─▒n yan─▒mda birisi vard─▒r. Kokusu ├žok organ─▒k ├╝z├╝m ├žekirde─či gibi kokuyor, inan─▒n ama ─▒cer─▒g─▒nde ne oldu─ču ┼čuan da akl─▒mda de─čil ├╝r├╝n├╝n turk├že a├ž─▒klama k─▒sm─▒da y─▒rt─▒ld─▒─č─▒ i├žin yorumsuzum.Krem olarak ─▒yren├ž├ž di haliyle :p maske olarakta orta derece diyebilirim, sa├žlar─▒ a├žmada ba┼čar─▒l─▒ de─čil yumu┼čat─▒yordu ama bunun yan─▒nda a─č─▒rl─▒k + yap─▒┼č yap─▒┼čl─▒k bir his b─▒rak─▒p gidiyordu.Tekrar almay─▒ d├╝┼č├╝nm├╝yorum ama markan─▒n di─čer ya─člar─▒ vs.. deneyebiliirm.─░sana markas─▒na rossmanlardan ula┼čabilirsiniz..




10-Lux pamuk&L─▒l─▒be max─▒ ;─░kiside sevdi─čim markalar diyemeyece─čim l─▒l─▒bey─▒ cok severek t├╝ketiyorum fakat lux' nkini zor zamanlarda al─▒p kullan─▒yorum. ├ç├╝nk├╝ kullan─▒rken ortadan ayr─▒l─▒p pamuk pampuk oluveriyor.El─▒mle h─▒zl─▒ca al─▒rken bir alt─▒ndakinden bir par├ža falan geliyor 3 kat y├╝z├╝m├╝ silmek zorunda kal─▒yorum .O y├╝zden lilibeyle yola devam, bu arada Lilibe pamuklar ad─▒n─▒ de─či┼čtirdi yerini ─░sana markas─▒ ald─▒ . ─░├žerik g├Âr├╝n├╝m ayn─▒ sadece isim farkl─▒ haber─▒n─▒z olsun.

11-Benri g├Âzluk s─▒lme bezi;Bir kutu alm─▒┼čt─▒m daha bitmedi ,k─▒sa ve ├Âz normal numaralar─▒ g├Âzl├╝k cam─▒m─▒ iyi temizlemiyor bence izler kal─▒yor ├╝zerinde tekrar almam ama g├╝ne┼č g├Âzl├╝klerimde daha ba┼čar─▒l─▒ diyebilirim.

12-Eklips fond├Âten s├╝ngeri;Yine bir eklips daha ├ž├Âpe gidiyor. 2.yada 3. kez kullan─▒p t├╝keti┼čim. San─▒r─▒m bundan sonra bunuda almam ├ž├╝nk├╝ hem yumu┼čak hemde bir iki ayda y─▒rt─▒l─▒veriyor.Onun d─▒┼č─▒nda temizlenmesi falan ├žok pratik,y├╝zde duru┼ču ├╝r├╝nleri uygulamadan sonraki g├Âr├╝nt├╝s├╝ zaten tart─▒┼č─▒lmaz. F─▒r├žalardan ├žok s├╝ngerlerle aram daha iyi bu aralar.




13-Sephora nemlendirici tester─▒;.Sephora al─▒┼čveri┼člerimden birinde vermi┼člerdi, 2 adet vard─▒ ikisinide kulland─▒m.├çok g├╝zel bir nemlendirmesi vard─▒ ayn─▒ zamanda makyaj alt─▒ baz─▒ olarak ge├žiyor galiba emin de─čilim. Sadece nemlendirmesini be─čendim ama okadar,bu s├╝re i├žinde cildimde en ufak bir sorunda ├ž─▒kartmad─▒.

14-Pure natural ─▒slak mendil─░;.Di─čer ─▒slak mend─▒llere g├Âre biraz daha ince ve ─▒slak onun haricinde temizlemesi vs g├╝zel..

15-Elseve sa├ž bak─▒m ya─č─▒;.Sa├ž bak─▒m ya─č─▒m bitince ben─▒m en b├╝y├╝k kurtar─▒c─▒m oldu,zatin normal boyunuda kullan─▒p be─čenmi┼čtim.Sanki b├Âyle k├╝├ž├╝k boylar─▒ daha bir g├╝zel daha bir etkili oluyor nedersiniz* :-)

16-Otac─▒ sa├ž bak─▒m keratini;Koku ve yumu┼čatma etkisini sevdim,merak uyand─▒ran bir ├╝r├╝n oldu bende, tam boyunu halen g├Ârmedim ama deneyebilirim e─čer fiyat─▒da uygun gelirse.

17-Diaderm─▒ne lift g├Âz kremi;.─░lk ba┼člarda severek kulland─▒m belki ilk 1 ay , ama sonralar─▒ yap─▒s─▒ jel k─▒vam─▒nda oldu─ču i├žin kuru g├Âz altlar─▒ma hi├ž yeterl─▒ gelmedi─čini hissettim.Ve bir daha su bazl─▒ jel k─▒vaml─▒ g├Âz krem─▒ almayaca─č─▒m.G├Âz kremi tavsiyeleriniz varsa a├ž─▒─č─▒m bu aralar bir aray─▒┼č i├žindeyimde :| 

18-Avon ─▒ncandencesse parf├╝m;.├çantada i┼čte ta┼č─▒mak i├žin f─▒s f─▒s s─▒kmak i├žin alm─▒┼čt─▒m 30 ml l─▒k urunu bir ay olmadan bitirdim :D Ben─▒m ten─▒mde bi 2 saat kal─▒c─▒l─▒─č─▒ vard─▒, tab─▒k─▒ ├ž─▒ceksi koktugu ─▒c─▒nde ├žabuk s─▒k─▒ld─▒m.Yeni ├že┼čitleri gelmi┼č birtane daha almak istiyorum bakal─▒m hangisi olucak.

19-┼×elale sungerli aseton;.yorgun zamanlar─▒mda hayat kurtaran en prat─▒k asetonlardan en h─▒zl─▒ ve g├╝zel ├ž─▒kar─▒c─▒lar─▒mdan birtanesi. Uzuun uzun zaman gidiyor olmas─▒da ayr─▒ca g├╝zel, zamanla i├žindeki s├╝ngeri par├žalan─▒yor par├žaland─▒─č─▒ zamanda b├Âyle ├ž├Âp├╝ boyluyor.S

20-Ysl forever nemlendirici;Sephoradan alm─▒┼čt─▒m yine,m─▒n─▒ boy bir tester ├╝r├╝n, o kadar zeng─▒n bir kokusu varki anlatamam,s├╝rd├╝kten sonra ilk defa bir nemlendiricide kendimi bu kadar iyi ve ho┼č hissettim,├Âyle muc─▒ze gibi iyi hissettiren bir kokusu var g─▒d─▒p kes─▒nl─▒kle denemel─▒s─▒n─▒z yada deneyip tam boyunu kullananlar varsa zaten ne demek istedi─čimi anlayacakt─▒r.Nemlendirmesi tam ayar─▒nda,g├╝n boyunca ya─članma yapmad─▒ ve cildimin neme doydu─čunu hissettim.Yo─čun bir krem c─▒v─▒k de─čil,ben bu tarz k─▒vaml─▒ kremleri daha ├žok seviyorum,emilimide gayet h─▒zl─▒yd─▒.Tam boyu ne kadar bir f─▒kr─▒m yok hen├╝z ama belki bir ara alabilirim, ├ž├╝nk├╝ ┼ču ara piyasa ├╝r├╝nlerini b─▒rakt─▒m kendimi dermokozmeti─če ad─▒yorum yava┼čtan g├╝ne┼č ├╝r├╝nleri kullanmaya ba┼člad─▒m bile.

21-Rival de loop all─▒k & aydnlat─▒c─▒;G├Ârd├╝─č├╝n├╝z ├╝zere ayd─▒nlat─▒c─▒ k─▒sm─▒n─▒ tamamen s├Âm├╝rm├╝┼č bulunmaktay─▒m ,├žok be─čenerek severek kullan─▒p dibine kadar kaz─▒d─▒m bitirdim.Abatm─▒yorum ha t─▒rna─č─▒mla ald─▒m kenarlar─▒nda kalan k─▒s─▒mlar─▒n─▒ :))) Sim sim durmayan gayet sa─čl─▒kl─▒ ─▒┼č─▒ldayan g├Âr├╝n├╝m├╝nden dolay─▒ tam not ald─▒ benden,Fakat ke┼čke rossman bu ayd─▒nlat─▒c─▒ tek ├ž─▒karsa :/ Ger├ži ┼čuan bu ├╝r├╝n├╝ tamamen hi├žbiryerde g├Âremiyorum.!! Likit ayd─▒nlat─▒c─▒ aray─▒┼člar─▒mda s├╝rmekte ha ald─▒m ha al─▒cam eli kula─č─▒nda.

22-Lesoleil ┼čampuan;1 kez kulland─▒m daha, di─čerleride duruyorsa birka├ž daha kullan─▒p kuland─▒─č─▒mdan bir┼čey anlarsam yazar─▒m :D Bitki bitki bir ┼čampuan ama cesaret edip tam boyunu almam ki hemi, sa├ž tipim normal ayr─▒ca ya─čl─▒ deeel :!

23*24-Otac─▒ argan sa├ž bak─▒m ya─č─▒,maskesi;:El krem─▒ ┼čampuan─▒yd─▒ derken otac─▒ kend─▒n─▒ baya geli┼čtirdi, maskesiyd─▒ sa├ž kremiydi ya─č─▒yd─▒ baya a┼čt─▒ kendini.Sevdi─čim bir markad─▒r otac─▒,seviyorum ├Âzellikle ┼čampuan─▒n─▒ kulland─▒─č─▒m s─▒ralarda sa├žlar─▒ bayab─▒ dolgunla┼čtrdi─čin─▒ hat─▒rl─▒yorum.Maske ve kreminide be─čendim maskesi bir t─▒k daha yo─čun ve etkili oldu ben─▒m ─▒c─▒n.

25-w5 br─▒llen ;.Almanyadan gelen  g├Âzl├╝k temizleme mend─▒li. Fakat kuru g─▒b─▒yd─▒ san─▒r─▒m yoldan etk─▒lendi yada urun hatal─▒yd─▒,biraz ─▒slat─▒p g├Âzl├╝k camlar─▒m─▒ temizledim fena de─čildi . Tab─▒ ulkem─▒zde boyle b─▒r marka bulam─▒yacag─▒n─▒z i├žin yorum yok :}





┌¬█ĺevgilerimle !

6 yorum:

  1. 1 numaradaki ├╝r├╝n, brezilya f├Ân├╝ yapt─▒ranlar i├žin, i┼člem olmayan sa├žta sonu├ž alamazs─▒n can─▒m.
    Int─▒m jeller ├žok zararl─▒ tatl─▒m kullanma,mantar olursun.
    Gelsin yeniler

    Yan─▒tlaSil
  2. Had─▒ya b─▒lm─▒yordum ,├Âyles─▒ne alm─▒┼čt─▒m zaten bi┼či ummad─▒md─▒─▒. yaa :/ bende intimsel bi┼čiler al─▒y─▒m d─▒yordum yen─▒den, sa─čol vlla dadlum almam b─▒dahada.Gelsinn tabee (: :-*

    Yan─▒tlaSil
  3. Ne g├╝zel biten bir s├╝r├╝ ├╝r├╝n g├Ârmek :) Gelsin yeniler :))

    Yan─▒tlaSil
  4. h─▒h─▒ d─▒m─▒ can─▒ms,─▒c─▒me s─▒nerek al─▒┼čveri┼č yap─▒yorum art─▒k depolama devr─▒n─▒ b─▒t─▒rd─▒m :D

    Yan─▒tlaSil
  5. Ohh yaras─▒n valla, bir s├╝r├╝ ├╝r├╝n bitimi┼čsin ne g├╝zel. Bioderma'y─▒ bende g├╝n├╝n birinde al─▒p kullanmay─▒ d├╝┼č├╝n├╝yorum ancak nedense s─▒ra bu ├╝r├╝ne gelince bir cimrilik kapl─▒yor beni:D G├Âz├╝ karartt─▒─č─▒m bir g├╝n alaca─č─▒m yani, yoksa akl─▒m kalacak:)

    Yan─▒tlaSil
  6. Ehihih oyle oduu azcuk tatl─▒mm . :,P ama Ml olarak fazla bence oyle v─▒cdan─▒n─▒ rahatlat─▒p al g─▒ts─▒n :)

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü