24 Ekim 2015 Cumartesi

ISANA HAIR | TROCKEN SHAMPOO |


Selamlar ; 
Kötü günün dostu kısaca kurtarıcısı bir ürünü anlatayım dedim bugünde..


Bildiğiniz üzere bu bir kuru şampuan , yani saçlarınız artık kirlenmeye dipleri yağlı yağlı gözükmeye başladığı zaman bunu alıyorsunuz elinize ve fıss fıss istediğiniz bölgeye sıkıyorsunuz. Aslında işin özü saçları yıkamaya vakit olmadığı ve evden acil çıkılası durumlarda gerçekten imdada yetışıyor. Çok sık kullandığım bir ürün değil şuanda,ama kahkül bıraktığım zamanlarda sıkça kullanıyordum.Alın bölgesininde yağlı oluşundan dolayı sürekli yapışmaya müsait olduğundan ötürü elim hep gidiyordu ürüne. Onun dışında hastayken veya zaruri durumlar varsa kullanıyorum. Gün için kurtarıcı oluyor ama ertesi gün için tekrar kullanmak gerekiyor. Tek sevmediğim yanı ;Saçta beyazlık bırakıyor olması :/ malesef uygulamadan sonra tarasamda dokunsamda kalıyor,o yüzden bende avonun normal kokulu saç spreyini üzerine sıkıp saçımı birazcık ıslatıyorum. Böylece hem beyazlık kayboluyor hemde saçlarım daha güzel kokuyor. Ürünün kokusuda güzel gerçi limonumsu ferah fireş bir kokusu var. Denediğim ilk kuru şampuanım,hala bitiremedim bitirirsem şu meşur olan Batiste markasınınkilerden denemek istiyorum.Ben 7- 8 tl arası bi fiyata aldım,zaten indirime çok giren bir ürün değil,1-2 tl oynuyor. Denemek isterseniz dezavantajınıda göze alıp satın alın derim.Saç rengi sarı veyahut daha açık olanlar daha rahat kullanır kanısındayım. .


ڪےevgilerimle !

3 yorum:

  1. bunu hiç denemedim ama uzun vadede kuru şampuanlar saçımı çok yağlandırıyor kullanmıyorum artık..

    YanıtlaSil
  2. Hiç kullanmadim ama denemek isterim

    YanıtlaSil
  3. audrey: Beyazlığı sorun etmessen dene bince, Aslında dedıgım gıbı arada yaglanma varken zor zamanlar ıcın kullanılması gerekıyor.

    Nılgun: Uygun zatin fiyatıda dene canım .

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁