17 Mayıs 2013 Cuma

Maybellıne Dream Fresh BB Cream ❤










 

BB kremler çıktı çıkalı iyiki çıkmışlar diyorum !

Bu Lıght rengi açıktan sonra gelen bir ton koyu reng neden bunu aldım derseniz,bazı günler yüzümü çok soluk ve cansız buluyorum aynı ruh gibi kireç gibi oluyorum,işte bunu sürdüğümde yüzümde öyle doğal duruyor ki hafif şeftali gibi hafif turuncu bir rengi var çok severek kullanıyorum kendisini,kore ürünü olmamasına rağmen çok güzel üretilmiş güzel bir bb krem,gel gelelim sevdiğim yanlarına;!



Doğal bir ışıltı katıyor cilde !

Kapatıcılık özelliği fazla yok bana yetiyor,eğerki yüzünüzde fazla kusur yoksa sizde seveceksiniz!

Yağlanmaya sebebiyet vermiyor !

Üzerine allık vs sürdüğünüzde kesinlikle daha kalıcı oluyor sürdüğünüz ürün!

30 faktör olmasıda benim sevdiğim diğer özelliklerden birisi!

Nemlendirmeside iyi denecek kadar güzel!

Ve evet cilt tonuna gerçektende uyum sağlıyor bir süre sonra gene kendi ten rengime dönmüş oluyorum tabi o şeftali tonunun doğal canlılığını korumuş olarak.

Çok akışkan ve sıvı bir yapısı var nemlendirici sürüp biraz bekledikten sonra kolayca cildime ellerimle yedirebiliyorum,bb'yi ben dik bir şekilde koyuyorum ki kapağına akıp boşuna gitmesin diye. 

Kokusuna gelicek olursam,çokta hoş olmayan bir kokusu var ama rahatsız edici değil bir süre sonra geçiyor!

Fiyatı 15TL yani normalde 20 ama 15'e düşünce alırsanız pek mükemmel olur !



Tavsiye edebiliceğim güzel ve nadir ürünlerden biriside budur bitince kesinlikle tekrar alıcağım.
Denemeyenlere denemelisiniz diyebilirim !!!



Günün Önemli Bilgisi !

-Ayrıca cilde çok güzel etkiside var kayısının her sabah cevizle birlikte 3-4 tane bile yeseniz kar!
-Cildi aydınlatıyor ve kırışıkların oluşmasını önlüyor kayısı !

Sevgiler Kendinize Güzel Bakın !!!





12 yorum:

  1. Merak ediyorum kokoşum bu ürünü ! twitter hesabın yok mu kaynatırız ordan da :D

    YanıtlaSil
  2. Ah meri :)Al canım eminimki sevinecek seveceksin bb kremini :) Olmamı olmamı https://twitter.com/Kokoskzmtk ışınlan :P

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım :)İndirimde 10 TL'ye satıldığını okuyunca alıp deneseydim dedim ama,bana kapatıcılık gerekiyor maalesef o yüzden Garnier'e devam :)

    YanıtlaSil
  4. Sağol tatlım,iyi yapmıssın ozaman zaten benimde bb'lerimden birisi bitince deniyeceğim ürün garnier olucak herkezler yeni çıkan garnierden memnun e bende karmayim uyacaktır diye düşünüyorum (:

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
  6. merhaba güzellik! bloguna bayıldım
    takipteyim:)
    öpücükler!

    YanıtlaSil
  7. Merhaba coco'bolinhoocum,çok mutlu oldum artııı çok sevindim :))Hoşgeldin hoşlar getirdin ((:

    ♥*-*Öpücükkksss*-*♥

    YanıtlaSil
  8. en sevdigim bu :) sevgiler..

    YanıtlaSil
  9. Güzel bir ürün kore malı olmasada doğru seçim :)
    Sevgiler

    YanıtlaSil
  10. hala bir bb krem almadım ma çok merak ediyorum okadar çok paylaşılıyorki mutlaka en kısa zamanda edineceğim kendime:)))

    YanıtlaSil
  11. Maybellıne,pure beauty soothing şuan favori bb kremlerim soothingide tavsiye ederim çok güzel bir bb krem ;))

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁