13 Mayıs 2013 Pazartesi

Ⓐnneler Ⓖünü Ⓐlışverişim !




HERKEZE SELAMLAR
Evet cicişciklerim sizinde farkettiğiniz gibi uzun zamandır alışveriş yapıyoruz :))Bu alışveriş baya iyiydi gratisteki uyanıklık stratejisini saymassak tabi! 2-3Tl'de oynasa fişlerde hatalar vardı bu olmamalıydı aslında,amma velakin gidip onlarlada uğraşmak istemedim 2Tl için,annem tuttu sağolsun gitme yapma etme kızım dedi boşver sadakan olsun dedi tamam dedim sustum oturdum yerime !Watsonsda fena değildi ama turkcellilere özel olması saçmaydı baya!Ama vodafonlu olsamda bana genede indirim yaptılar tabiki turkcellılere olan indirimden bende yararlandım ordaki bayan indirim kuponu verdi elime gittim kasada paşa paşa indirim yaptırdım!
İhtiyacım olan şeyleri aldım genellikle uzun bir süre bu tarz şeyler almam tabiki bitene kadar,hadi bakalım neler neler almışım...


 Nivea Sıkılaştırıcı Losyon:Oriflame sıkılaştırım geçen bitenlerde gördüyseniz,dibine kadar bitince bende nivea alıcaktım hemen alıp deniyim dedim,aldığım günden bu yana kullanıyorum harika bir kokusu var nivea kokusunun dışında bir koku daha yoğun daha güzel bir koku çok hoşuma gitti yumuşacık yapıyor emilmesi için uğraşıyorum yapış yapış bir his vermiyor gerginleştirmesi az oriflamede yapış bir his ve gerginleşme vardı aslında öyle olması daha iyi !bunda yok o ama olsun denemiş olucam vaadleri büyük.

♡ Loreal''Normal ve Karma Ciltler''Detoks Etkili Köpük Jel:Yüz yıkama jelim bitmek üzerdeyken hadi dedim bunuda kullanayım hemde pedli oluşundan dikatimi çekti aldım.Cildim karma,karma ciltli olanların jel formüllü ürünler kullanması gerekiyormuş kremde ve yüz jelinde jeli tercih etmek gerekiyor!

♡ Maybelline 2'si 1 Arada Yağsız Formül Göz Makyaj Temizleyicisi:Bu hassas gözlere uygun olan güzel bir makyaj temizleyici olarak çoğu yerde okuduğum gördüğüm bir losyon,rossmandan aldığım 50ml temizleyici yarılayınca hazır indirim varken alıp deniyim dedim birkaç kez kullandım gerçekten yakmadan gözü kızartmadan haşat etmeden çıkardı makyajımı kokusu yok.



♡ Mud Therapy Çamur Maskesi:Watsonsdan en son aldığım yeşil çaylı maske bitince bunu görünce hemen almak istedim çamur maskesi ama kil de var içinde çamurun yüze ve cilde iyi geldiğini bildiğimden denemek istedim yumuşacık ve derinlemesine temizlenen bir cilt diyor bakalım!

♡ Loreal Studıo Secrets Baz:Daha önce bi gratis alışverişimde kendilerini denemiştim ve çok beğenmiştim gözenekleri kapattığını düşünerek almak istedim.bunuda kullandım alın ve hafif yanaklarda gerçekten yumuşacık yapan güzel bir makyaj bazı gözenekleride kapatıyor ! İlk sürdüğümde hemen beklemeden bb krem geçtiğimden ve üzerine pudra sürmediğimden alındaki iki ince çizgiye doldu ama ikincisinden gayet rahat bekleye bekleye sindire sindire yaptım makyajımı  güzel oldu memnunum indirim olduğunu düşünerek denemek isteyerekten almış oldum.

♡ Kate Moss ''107''Numara:Harika bir rengi varmış kate mosslar çıktı çıkalı ilk defa deniyorum ve inceliyorum başka bordo varmı varmı diye sordum kıza ama o bu rengin numara'nın çok aranan çok istenen bir reng olduğunu söyledi bende anneme anneler günü için aldığımdan ince eleyip sık dokumak zorundaydım içine sinsin beğensin diye ve neticede öylede oldu ruju ve rengini çok beğendi ondan sonra bende sürdüm ilk defa bordo sürdüm normalde kırmızı severim ama bu reng bende harika durdu,kalıcı ve yumuşacık bir yapısı var artık karşılıklı süreriz (:

Evvet watsonsdan ilk gün yaptığım alışveriş böyleydi gelelim fiyatlara,indirimsiz olarak fiyatları yazdım çünkü fiş baya karışık olduğundan en azından toplamından ne kadar düştüklerini anlayabilirsiniz.

FİYATLAR
 Nivea Sıkılaştırıcı≈ 21 TL
Loreal Baz≈ 26,40 TL
Kate Moss Ruj≈ 10 TL
Çamur Maskesi≈ 5 TL
 Maybelline Göz Makyaj temizleyicisi≈ 15TL
................Toplamda........51TL 46 kuruş 



 Veee ROSSMANDAN ALDIKLARIM !
Gittiğimde öyle aman aman dencek kadar indirimde yoktu ihtiyaçta yoktu zaten oyüzden kısa ve öz bir alışveriş yapıp çıktım bakalım neler var!


♡ For Your Beauty:Pudra pomponunu ucuz görünce almak istedim watsonsdan aldıklarımın dikişleri çıkmıştı hemde ihtiyaç oluyor kirlenince atıyorum bunu deneme amaçlı aldım beğenirsem bu fiyattada olursa gidip alırım yine.

♡ Deko welt:Kalpli kalpli yapıştırıcıyı görünce dayanamadım aldım illaki buluyorum kötü duran yada boş duran  birşeylerin üzerlerine yapıştırıveriyorum yada arada sırada yazdığım günlüğüme yapıştırıyorum birde yumuşak yapısı  var tüylü üzerleri çocuklaşıverdim görünce aldım gitti(:

♡ Sebamed Eye Cream:Loreal göz kremim yarıda olduğu için bu kreminde fiyatı düştüğü için ve güvenilir bir marka olduğunu bildiğimden aldım deniycem bakcam 2015'e kadar vakti var !

♡ Loreal Mineralli True Match Pudra''Golden İvory'':Çok denemek istiyordum kendilerini kısmet bugüneymiş !Ama bunu rossmandan almadım rossmanda 35TL'ye inmişti bunlar,ykm'de rengini bulamadım bende kızılayda aldo kozmetik diye biryere girdim veee hazır lorealde tek başına -50 indirim olduğunu öğrenince hemen almak istedim!

Pudrayı aldığım yerin adresi ALDO KOZMETİK Yüksel CD.No:7/A-A.Bu rengi en açık rengi sözde ama bana turuncu geldi biraz ama denedim aldım zaten inşallah yüzüme sürdüğümde oturur,bugün jelatinini açtım hafif yanaklarıma sürdüm fırçasıda hiçte öyle bloglarda yazıldığı gibi sert falan değil gayet yumuşak ve kullanışlı severek kullanıcağımı umuyorum.

FİYATLAR
Deco kalpli yapıştırıcı2 TL
Pudra Pomponları2TL
Sebamed Göz Kremi16TL
Loreal True Match Pudra27,50 kuruş

GRATİS ALIŞVERİŞİ!

 Benrinin bu kare pamuklarından ilk  defa aldım ve çok beğendim hem  büyükler hemde yumuşaklar sanırım normaldede fiyatları 3TL ,pahalı bence birdaha almam ama indirim varken aldım.Bu mendillerden daha önce leoplar desenli olanını almıştım malum bahar ve alerji ayı gerçi benim için farketmiyor yaz kış akıyor su gibi çeşme gibi burnum :)

♡ Çok memnunum bu leoparlılardan aldım alalı bereketlilerki dışı kalın içi normal hem burnunuzu sildiğinizde dışından gözükmüyor hemde çok dayanıklı leplar kısmına zaten silemiyorsunuz ama içi yumuşacık böyle daha çok gidiyor bana hiç eksik olmaz peçete çantamdan deneyin bir derim resiminide çektim sizler için.





♡ Pastel Maskara:Bayıldım rengine eve gelip hemende denedim çok hoşuma gitti yeşil güzel bir rengi var,renkli bir maskara almak istiyordum bunların fiyatlarının ineceğini bildiğim için bekledim(:En son lise yıllarımda yine yeşil bir maskaram vardı markasını bilmiyorum ama oda pastel gibi sıvı yapıda bir maskaraydı.

♡ Befine Wild Nectar Vucüt Spreyi:Vücut spreyim bitince alayım dedim,ve aralarından en sevdiğim koku bu oldu,diğerlerinin kokusu nasıl kötü nasıl şekerli hiç beğenmedim yine bu aralarındaki en hoş koku denedim 1gün kalıyor vücutta ama hafif hafif kokuyor güzel ben sevdim.Bunu bu girdiğim gratisde bulamayınca diğerini gidip aldım 14'TLden 8TL'gibi bir fiyata geldi.

♡ Bebak Acı Badem Kremi:El kremlerinde bir indirim göremeyince ve el kremim bitince daha önce alıp bitirdiğim bu küçük kremden tekrar almak istedim kokusu ve yapısı çok iyi bebakların!


FİYATLAR
 Benri Kare Pamuk3,25
 Bebak Acı Badem Kremi≈ 1,50
 Pastel Waterproof Yeşil Maskara14,50
 Laction Maske3,75 
 Snıff Kedi Desenli Mendil2TL
 Snıff Zebra Desenli Mendil2TL
--------Toplam≈15,35 --------

♡ Bu ikisinide indirim başlamadan birkaç gün önce Gratisden almıştım GLISS Normal saçlar için olan şampuanının Fiyatı:7,5 TL

♡ Tırnak düzgünleştirici törpüsü&parlatıcının Fiyatı:2TL

TEKRAR WATSONS VE GRATİS ;)

♡ Essence Twılıght Far :Farın ucuza gelceğini öğrendikten sonra almaya karar verdim çok güzel simli bir mor rengi var kullandım bunuda pigmenti çok iyi alice diye yazıyor arkasında galiba vampir alice bu renglerden kullanıyordu :))

Cettua:Burun bantlarını denemek istiyordum daha önce watsonsdakini denedim karşılaştırma yapıcam bittikleri zaman. 

Bu iki alışverişide bahçelievlerdeki gratisten yaptım stoklar tamdı ilk önce oraya gitseydim diyorum şimdi ama nereden bilecektim dolu dolu olcağını dimi !

Bunlarada Toplamda;4,12 Tl ödedim.

Şu pespembe olarak görülen şey pompalı aseton watsonsdan 5 TL'ye aldım çilek kokulusu ananas kokulusu karışık kokulusu çeşitleri vardı içinde kimyasal yokmuş aseton yokmuş asetonsuz oje çıkarıcı diye geçiyor kullandım ve gerçekten yapısı çok yumuşak ojeyi zorlamadan çıkardı şaşırdım doğrusu !içeriğindede aseton yazısını görmedim zaten,muhtemelen bitince kutusunu atmıycam bittikten sonra aseton alıp içine doldurup pompalı olarak kullanmayı düşünüyorum.

Azcık daha ucuz olsaymış iyi olurmuş,ama azar azar geliyor bu daha ekonomik benim için daha önce kullandığım asetondan biraz daha ml olarak çok bu 140ML.


♡ Watsons papatyalı kağıt maske,bunu daha önceki 8.yaşa özelki bir watsons alışverişimde almıştım 2TL falandı,ogün sadece bunu alıp çıkmıştım -40 benim için bir indirim değildi çünkü !

 ♡ Salyangoz maskeyi daha önce denemiştim bu sefer hücre yenileyici olanını aldım.
1TL olması gerekiyor düşen fiyatıyla normalde 2TL.

♡ LActiona korkarak yaklaştım ama uygun fiyata inceği için denemek için ilk defa aldım.
3,5 TL düşen fiyatıda 1,5 sanırım.



♡ Bu 3 ojenin tanesi 1,5 TL idi bendede baktım yeşil fosforlu yokmuş hemen açıklı koyulu yeşil ojeleri kapıverdim .

♡ Sineplus bulanık güzel bir mavisi var içinde beyaz simler ve iri pullar var bayıldım ! Hem çok ucuz hemde çok güzel bir oje çıkartmış çok şaşırdım dahada renkleri varmış ama bitmiş golden rose jewels serisine çoook çook benziyor !

♡ Fiyatıda cabası 2TL bile değil diğer renklerinden kalmamış sanırım daha varmış pullu simli olanları görürsem onlarıda alırım !



Benim alışveriş bu kadardı bir dahaki alışverişe dek görüşmek üzere diyorum hoşçakalın kendinize iyi bakın!

18 yorum:

makyaj kelebeği dedi ki...

Güle güle kullan canım aldıklarını.Marakeş yağlı şampuanı merak ettim.Yazısını bekliyorum canım.

OjeBalonjoje dedi ki...

Sende Kate Moss 107 numaranın cazibesine dayanamamışsın :D

Tek Aşk A* dedi ki...

güle güle kullan canım hepsini :)

gonca t. dedi ki...

Sebamecd göz kreminden ben çok memnunum umarım sende seversin, güle güle kullan aldiklarini :)

AYSEL KAYA dedi ki...

ben bu ,ndirimi kaçırdım malesef :(( bir de anne olcam :P güzel günlerde kullan aldıklarını canım. :)

Aylin Ekşi dedi ki...

Güzel günlerde kullan hepsini, çok hoş şeyler kapmışsın!!! :)

BuseYavuz dedi ki...

oh ohh harikalarrr :)
güle güle kullan hepsini ♥

bir makyaj blogu yazarı işte dedi ki...

Güle güle kullan :)

к♢к♢ş dedi ki...

✿Makyaj Kelebeği✿
Çok sağolasın tatlım inş bir aksilik olmadan kullanırım.Bu şampuanı yaklaşık 1 haftadır diyelim,kullanıyorum güzel yorumlarım var bunun için beklemede kal sanırım 1,1buçuk ay sonra biter yorumlarım ozaman keyifle.

✿Oje Balon oje✿
Evet dayanamadım ama ben minyonum sadece ruj sürmem gerek onu kullanırsam göz makyajını hafif yapmak lazım,ogün saçım topuzdu ondan çok yakıştı ama normalde kadın gibi gösteriyor bu bordo gibi koyu ve ağır tonlar (:

✿Tek Aşk-A✿
Teşekkür ederim tatlım,çok naziksin {-:

✿Gonca T.✿
Gerçektende dediğin gibi gonca ilk defa bu sabah sürdüm inanılası gibi değil,hala göz altlarıma parmağımla dokunduğumda nemli hem uygun fiyatı hemde hijyenik sanırım bunu kullanıcam artık nemlendirmesi yeterli benim için,Teşekkür ediyorum çok sağol,sevgiler :*)

✿Aysel Kaya✿
Amann canım benim olsun boşver genede alırsın sen kız kısmetli bereketli gelir çünkü,senin en güzel hediyen bebişin oda yalnız kalamaz napalım annesi olsun bugünlük böyle seneye telafi edersin :}Çok sağol tatlım güzel dileğin için,kendine çook iyi bak!
Öpüyorum *-*

✿Aylin Ekşi✿
Rimel dışında hepside ihtiyaçtı gereksiz harcama yapmadım allahtan indirimde almış oldum teşekkür ediyorum (:

✿Buse Yavuz✿
Ay ay çok sağolasın tatlım inş hepimiz güzel güzel kullanırız bitiririz gereksiz alışverişlerde yapmayız inş. diyorum ;}}
Sevgiler :♥}

✿Bir Makyaj Bloğu Yazarı İşte✿
Teşekkürler çok sağol [=

Pembe Püskül dedi ki...

Güle güle kullan çook güzel seçimler :)

к♢к♢ş dedi ki...

✿Sevindim çok,teşekkürler en güzelleri senin olsun (: ✿

makyaj kitap ve 40 yaş dedi ki...

güle güle kullan aldıklarını:) nivea firming almışsın. DEmek oriflame daha etkili ben de onu denememiştim. O zaman ben arayışlara girişeyim daha etkilisi var mı diye. sevgiler...

к♢к♢ş dedi ki...

Teşekkür ederim :))Alıcam dedim aldım ama araştırdıktan sonra bakalım dediği kadar varmı şu 2 hafta olayı felanlar,oriflame al bir dene derim sana ciddi ciddi etkili o gerilip sıkılaştırdığını hisediyorsun,KRAUTERHOF alıcaktım birde kokusunu beğenmedim bıraktım birdahakinede onu alıcam :)

zuhal gündoğdu dedi ki...

güle güle kullan :) blogunu takibe aldım :) bana da beklerim çok yeni bir bloggerım:)
http://oreosevenkiz.blogspot.com

Renkli Masallar dedi ki...

aldıkların hayırlı olsun oh oh gözüm gönlüm açıldı =) Törpü de, kalpli etiketlerde çok şirinler. Nivea losyonun ve Befine vücut spreyinin kokuları nasıl tam olarak?

ʍaᖱaʍe к๏к๏ş dedi ki...

✿Zuhal Gündoğdu✿
Çok sağolasın zuhal,bakıcam bloğunada hayırlı olsun.


✿Renkli Masallar✿
Çok teşkürler cicim,:))Nivea bildiğimiz nivea kokusu ama daha yoğunu daha parfümlüsü anlatmayla pek olmaz bir gittiğinde parmağına azcık alıp kokla bence,befinede o sana bahsettiğim alıcam dediğim koku,aralarında en güzel olanı bu bana göre yaseminle armut karışımı bir koku bu çok değişik ve güzel.

Shiva dedi ki...

Ne güzel bi sürü şey almıssın hepsini güzel günlerde kullan=) ben de aldım ama hala yazamadım =) maskeleri merak ediyorum ben de kullandın mı memnun kaldın mı?

ʍaᖱaʍe к๏к๏ş dedi ki...

✿Çok teşekkürler bekliyorum senin alışveriş yazılarınıda =) Birkaçını kullandım ama en kısa zamanda ayrı bir post halinde yazıp güzelce bilgilendiricem sizleri :)