12 Mayıs 2013 Pazar

Flormar Beyaz & Siyah Tekli Farlar !










-->Tanesi 5Tl'ye aldığımı hatırlayarak aynı zamanda yere düşüp parçalandığınıda hatırlayarak üzülüyorum :/

-->Kullanmakta zorluk çeksemde yinede göz pınarlarıma sürmekte işe yarar buluyorum,rengi gelin beyazı :)

-->Ben bu tarz beyazlara öyle diyorum kendim ürettim bu lafı,malum gelinlerimizinde göz  pınarlarına yoğun bir şekilde sürüyorlar.

-->Son kullanma tarihi uzun bir süre,tee 2015 lerde bitecek ve yine tahminimce 2010 da almıştım yada 11 de ikisinden biri ve yanımda sürebileceğim farım yoktu oyüzden sık kullandığım 2 rengi almak istemiştim,bazı kullanmadığım makyaj malzemelerimi ananeme falan götürürüm oradada lazım oluyor çünkü.

-->Son olarak güzel bir far olduğunu kalıcılığınında güzel olduğunu söylemek isterim.





-->Mükemmel bir siyah ve mükemmel bir kalıcılık diyorum başkada bir söz kullanarak abartmak istemiyorum!

-->İçinde mincik mincik simleri olan ama sürdüğünüzde belli olmayan bir rengi var,uzun zamandan beri kullanmıyorum bunuda,tabi yeni farlar alınca bitirememek sinir ediyor beni ama bir far nasıl biterki bilemiyorum belki hergün kullansam bitecek ama banamısın demiyor farcıklarım :[

-->Böyle uygun fiyata tekli far almak isteyenlere tavsiye ederim,yalnız hala bu farların aynısından varmıdır bilememekteyim varsa çok iyi yoksa yorumsuz !! 



Ve sizlere yararlı ufak bir uyarı !






Sevgiler mutlulukla kalın !

5 yorum:

  1. hayatım kırılan farını alkolle presleyip eski haline getirebilirsin bence :) flormarın tekli farlarından mat beyaz-krem olanı çok merak ediyorum ben de :)

    YanıtlaSil
  2. Farlar harika görünüyor, çok pigmentli. Son olarakta eklediğin bilgilendirici yazı çok şaşırttı beni, bunu hiç bilmiyordum! :)

    Annenin anneler günü kutlu olsun canım!!! :)

    YanıtlaSil
  3. benimde lacivert farım kırılmıştı flormarın onu alkolle presledim ama severek kullanıyorum

    YanıtlaSil
  4. O beyaz far kırılarak çok hata etmiş.Çok güzel görünüyor rengi :)

    YanıtlaSil
  5. ✿Buse yavuz✿
    ''Birde bu farı bastırmış halim,zaten belli bir süre basık bir halde durdu durdu ondan sonra gene patlak verince uğraşmadım birdahada dadlım:/ O dediğin farları bilmiyorum görmedimde canım ama baksamda almam fardan gınağ geldi bitmeyincede canım sıkılıyor[= ''

    ✿Aylin Ekşi✿
    Evet gerçekten güzeller ama bitmeeek bilmiyorlar(:düşün artık farklı yerlere bırakıyorum ananedir annenin işyeridir değerlensin orda diye (:
    Farkettiğin bilgilendiğin için mutlu oldum canım benim,geçen sene nişanlm söylemişti bu bilgiyi bana,birde eskiden beri annem ayakta içme falan der ama nedeni buymuş demekki,bende bu aralar araştırırken gördüm paylaşyım hemen dedim çok doğru birşey yani...
    Çook sağol ilettim tatlım oda senin annenin anneler gününü ktluyor,ayrıca seninde ❥''Anneler Günün Kutlu Olsun''❥anne adayıyız sonuçta hepimiz:P

    ✿Makyajlı Kareler✿
    Alkol farın yapısını rengini azda olsa yok eder bozar ama işe yarıyorsa denemek lazım tabi,ben dememem orası ayrı daha iyi bildiğim yöntemler var :]

    ✿Makyaj Kelebeği✿
    Efeet malesef hata etti yaktı beni ;-P Bencede iyi aynası var birde mincik,ya sevdiğim bir insan olsa vericem aslında isterse ama yok işte çevremde olanlarda arada bir makyaj yapıyorlar üstelik iş yerinde çalışan insanlar :D

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁