19 Mayıs 2013 Pazar

☆Oje Tasarımı {4}☆





Günün kahramanları bunlar !



Merhabalar  şekerler;
Frenc üzerine nail art fırçalı ojeyle yaptığım altın çizgilerden oluşan bir tasarım yapayım dedim umarım beğenirsiniz,biraz bozulmuş hali aslında ama zaten bantla falan yapmadım direk kendim çektim çizgisini birşey kullanmadan dahada düzgün olabilirdi tabi idare edin ((:



 

Tırnaklarım kırıldığı için hep kısalttım çok üzgünüm,ama 2 ay kadar idare ettiler beni sonunda dayanamadılar napsınlar kes beni diye intar ettiler yanlardan  çıt çıt :)Okadar Dayanmalardaki payı neutrogenanın el tırnak kremine veriyorum işe yarayan bir krem !


Sevgiler Herkeze Güzel Tasarımlar !






8 yorum:

  1. Bu kısa halleri mi ^_^ Çok hoş olmuş ama belki toz pembe üzerine yapabilirdin. Yani nude bir renk üzerine :)

    YanıtlaSil
  2. Teşekkürler canım:)düşündüm öylede aslında daha koyu bir renk diye ama zaten kıyafetime uymazdı,klasik frenc yapıcaktım yapmışken bu çizgileride geçeyim dedim,hesapda yoktu yani ama beğendim bende:))

    YanıtlaSil
  3. Oooo çok tatlı olmuş!!! :)

    YanıtlaSil
  4. Bence çok şeker olmuş!!! :)

    YanıtlaSil
  5. Ne kadar güzel olmuş! Ben çok beğendim!

    YanıtlaSil
  6. Çok hoş olmuş canım.Eline sağlık.Benim tırnaklarım seninkilerin kısaltılmış haline bile yetişemiyor maalesef :)

    YanıtlaSil
  7. bant falan kullanılıyormus demek haberım yoktu :D denerım bende. ee güzell yinede zor iş kendi kendine nail art yapmak :/

    YanıtlaSil
  8. ✿Tanya Tsybizova✿
    Tanya çok teşekkür ediyorum tatlım !!
    :)

    ✿Aylin Ekşi✿
    Yirim aylinim,çok sağol(:

    ✿Tie Bow-tie ✿
    Mutlu oldum canım beğendiğin için,thanks [:

    ✿Makyaj Kelebeği✿
    Çok mersi tatlım teşekkürler,:)
    Ya:(kırılınca hevesim kaçıyor yahu,napıcuğuz böyle çıt çıt bilemiyorum !!! =}

    ✿Bedia Cingöz✿
    OO bedia neler çıkıyor zaten bizim haberimiz yok! :)Dene dene mat siyah ojenin üzerinede altın süper gidiyor yakında denerim onuda,zor oldukça helede bütün tırnaklara karakter çizmek :/

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁