20 May─▒s 2013 Pazartesi

Son Yap─▒lan Al─▒┼čveri┼čler ~~Migros indirimi~~ !




Hepinize Benden Kod Ad─▒:Al─▒┼čveri┼č canavar─▒ k─▒z├želere ''Selamlar,Sevgiler,Sayg─▒lar''!






 Heralde uzunnn uzunn bir s├╝re el kremi almam,elimde yetersiz el kremi olu┼čundan dolay─▒ bunlar─▒ hemen almak istedim,daha ├Ânce y─▒lba┼č─▒nda neutrogena'n─▒n el ve t─▒rnak kremi besleyici olan kremini alm─▒┼čt─▒m ├žok g├╝zeldi ama birde bu parf├╝ms├╝z olan kremi denemek istedim umar─▒m memnun kal─▒r─▒m yan─▒nda birde spf-20 lip balm─▒ vard─▒ m├╝thi┼č uyguna geldi  benim i├žin.

Vaselinin bu kokusunu sevmedim ama elime hafif s├╝rd├╝─č├╝mdede kokunun fazla kalmad─▒─č─▒n─▒ g├Ârd├╝m e al─▒y─▒m madem diyip ald─▒m vuc├╝t kremi yaz─▒yor ├╝zerindede zaten el kremi yazm─▒yor ben ellerime kollar─▒ma s├╝rmeyi d├╝┼č├╝n├╝yorum kako'nunda cildi ne kadar besledi─čini ve ne kadar cilde iyi geldi─čini biliyorum oy├╝zden kokusunu sevmesemde ald─▒m.

Bebak markas─▒ eski bir markad─▒r,daha ├Âncede k├╝├ž├╝k boyunu alm─▒┼čt─▒m ye┼čil olan─▒n─▒,bu pembe olan─▒ ├ž─▒k─▒nca merak ettim ac─▒ ac─▒ badem kokulu bir krem,t─▒rnaklar─▒mada belki iyi gelir umuduyla al─▒verdim,fekatt ellerime s├╝rd├╝m hemen etkisi inan─▒lmaz ho┼čuma gitti hemen emildi ve ellerimi nemlendirdi zaten bebakdanda bu beklenirdi!

F─░YATLARI
Neutrogena El Kremi 11-TL imi┼č 
5,45 Olmu┼č !

Bebak El Kremi 4,25-TL imi┼č
2,13 Olmu┼č !

Vaseline Cocoa Butter 5,50 imi┼č
2,75 Olmu┼č !



Loreal─▒n toni─čini kullan─▒yordum halada kullan─▒yorum ama yar─▒ya indi heran bitebilir korkusuyla alm─▒┼č oldu─čum bu diadermine'nin Nane ye┼čili rengindeki toni─čini denemek ├╝zere almak istedim,diadermine markas─▒na g├╝veniniz ┼čayet ├žok g├╝zel severek y├╝z temizleme s├╝t├╝n├╝ kulland─▒─č─▒m ho┼č bir marka,korkmadan rahat├ža alabilirsiniz dermotoloj─▒k olarak test edilen marka!
Normal Fiyat─▒ 17TL ─░nen fiyat─▒:9TL 

Vaseline el ve t─▒rnak bak─▒m─▒ i├žin olan kremi,birka├ž ay ├Ânce girdi─čim migrosda denemek i├žin sab─▒rs─▒zland─▒─č─▒m kremdi,ama ozaman nas─▒l olsa iner fiyat─▒ diyerekden mant─▒─č─▒m─▒ kurup almad─▒─č─▒m kremi bug├╝n alm─▒┼č bulunuyorum.
Normal Fiyat─▒ 8TL inen fiyat─▒ d├╝z 4TL.


2 du┼č jelinide du┼č jelim bitmek ├╝zere oldu─čundan ald─▒m,pearl beaty kokusunu rol-onunu kulland─▒─č─▒mdan biliyorum acayip ├Âtesi hafif kremsi parf├╝m├╝ms├╝,harika bir kokusu var!

Di─čerinin kokusunu be─čenmedim  ama 500 ml'di ve 5 TL idi di─čeride 5 TL oy├╝zden al─▒p denemek istedim ve san─▒r─▒m i├žinde krem var bug├╝n farkettim ama zaten yaz geliyor yaz─▒n v─▒c─▒k v─▒c─▒k krem y├╝z├╝nden terliyorum,bunlardan sonra kreme ihtiyac─▒m pek kalm─▒yacak oy├╝zden ho┼čuma gitti rossmandaki isanalar gibi bol kremli bir du┼č jeli de─čil,pearly olan─▒ kulland─▒m temizlemesi fena de─čildi bitirince tam yorumumu yazar─▒m 250ml kendileride.






Gratis indiriminden alamad─▒─č─▒m almak istedi─čim leoparl─▒ t─▒rnak bak─▒m setini ald─▒m,b├Âyle bir┼čeye ├žok ihtiyac─▒m vard─▒ e az─▒ndan kapakl─▒ olmas─▒ d─▒┼č─▒n─▒n deri olmas─▒ g├╝zel,seyahate giderken ├Âzellikle ├žok iyi olacak benim i├žin,i├žinde d─▒┼člar─▒ leopar olan t─▒rnak makas─▒,c─▒mb─▒z,makas,t├Ârp├╝ felan var di─čer t─▒rnak makas─▒m─▒ c─▒mb─▒z─▒m─▒ koyabilirim diyerektende ald─▒m.
''Gratise u─črarsan─▒z di─čer ├že┼čitleride var bir bak─▒n derim.Azc─▒k kulland─▒m inceledim makas─▒ ve c─▒mb─▒z─▒ d─▒┼č─▒ndaki her┼čeyi g├╝zel.Bu iki al─▒┼čveri┼čide ge├žen hafta sonu yapm─▒┼čt─▒m.fiyat─▒:6TL ''



Di─čer ye┼čil olan parmaklara oje s├╝rerken kurumas─▒ i├žin olan s├╝ngerlerede 1-5TL gibi fiyata alm─▒┼čt─▒m,bunu ayaklar─▒ma tak─▒nca eski siyah beyaz filmlerdeki aktrisler geliyor:)))



Bak─▒n─▒z !! (:





Sevgilerimle Mutlu ve  Huzurlu Kal─▒n !








11 yorum:

  1. Neutrogena el kremi ├žok bereketlidir.s├╝r s├╝r bitmez.Leoparl─▒ manik├╝r setini bulmu┼čsun sonunda.G├╝le g├╝le kullan can─▒m.

    Yan─▒tlaSil
  2. Yaa sormaa!!!ne memen bi┼čiydi o haketten ├Âyle bu ay bitenlerimde g├Âriceksin,ocakda y─▒lba┼č─▒nda indirimden ald─▒m daha yeni bitti dibindede var hala az bir┼čey,buldum buldum g├Âr├╝nce ├žok sevindim zaten kurcalad─▒m i├žine bakt─▒m iyice k─▒r─▒k d├Âk├╝k varm─▒ diye,annemde d─▒┼č kab─▒na bay─▒ld─▒ ├žok mersi te┼čekk├╝rler :]

    Yan─▒tlaSil
  3. G├╝le g├╝le kullan :)
    Vaseline'nin kokusunu nas─▒l sevmezsin
    ↘_↙

    Yan─▒tlaSil
  4. ma┼čallah bir ├žok ┼čey alm─▒┼čs─▒n g├╝zel g├╝nlerde kullan :)

    Yan─▒tlaSil
  5. ❤Bir makyaj blo─ču yazar─▒ i┼čte❤
    Te┼čekk├╝r ederim :)├çukulata koksa tamam dicem ama kakao kokuyor plastik gibi :P

    ❤PekBilmi┼č❤
    ├çok te┼čekk├╝rler can─▒m,in┼čallah ├Âyle olur :))

    Yan─▒tlaSil
  6. hahaha :D artis mi olcan koko┼č :D ├žok ┼čeker g├Âr├╝n├╝yorlar bencede :) neutrogena kokusuz konsantre el kremi bende de var ama yeniden almay─▒ d├╝┼č├╝nmesiemde iyi nemlendiriyor vazelin havas─▒nda bir krem ger├žekten konsantre ├žok az─▒ yetiyor ba┼člarda elde beyaz kalsada bir dk i├žinde cilt cekiyor ayn─▒ sek─▒lde normal fiyat─▒ndan set alm─▒st─▒m ocakta yar─▒sa─▒n─▒ kulland─▒m daha lip balm─▒n─▒ yegen─▒me verd─▒m ─▒ste boyle :)
    g├╝le g├╝le kullan d├╝┼č├╝ncelerini duymak isteriz ├╝r├╝nlerle ilgili;)

    Yan─▒tlaSil
  7. ❤Bedia cing├Âz❤
    Haha onlar─▒ tak─▒nca art─▒s gibiyim zaten bediaaa,yeniden bir artis olmaya luz├╝m yok istemem :) E─člence olsun diye birde ger├žekten i┼čimi g├Âr├╝rm├╝ diye almak istedim pedik├╝r yaparken zorlan─▒yorum rahat yapar─▒m heralde(: Lip balm─▒n─▒ ├žok sevdim ama ben sen neden verdin sfp side vard─▒ k─▒─▒ :) Bende memnun kalmak istiyorum bu kremden,hehe bak d├╝┼č├╝ncemi zor duyars─▒n ama el kremlerimi herg├╝n kullansamda zar-zor bitiriyorum ;)

    Yan─▒tlaSil
  8. Can─▒m seni mimledim :)

    http://www.makyajmanya.com/2013/05/gokkusag-renkleri-mim.html

    Yan─▒tlaSil
  9. ┼×imdi ben bunu nas─▒l yapaca─č─▒m bilmiyorum ilk mimim:)Cevab─▒n─▒
    mailime mesaj yoluyla atarm─▒s─▒n :)

    Yan─▒tlaSil
  10. Ke┼čke bende bebak alsayd─▒m indirimden hi├ž akl─▒ma gelmedi

    Yan─▒tlaSil
  11. 4Tl zaten hala istiyorsan stokda var ise alabilirsin .

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü