7 Mayıs 2013 Salı

Aylinden Gelen Güzel Hediyem ✖Teşekkür ✖ Biraz Dostluk ✖ İnsanlık ✖ Saygı !!!






Evet t t  Kızçeler Doğum günler o*bu*şu hariç hayatımda topu topu fazla bir hediye almamışımdır.Aldıysamda arkadaşım ne istersin diye sorardı biraz garip bir kızdı sorulurmu öyle yok böyle bi saçmalık yada aldığı hediyeyi söyleyiverirdi hemen :/ yada mecburi hissederdi kendini heralde sonuçta özel bir gün doğum günü vs.diye karşılıksız bir hediye almadım kısaca,bellide edilince insan ayrı üzülüyor hani resmen'' tabi bende beklerim''gibi konuşmalar geçerdi gizli sözcük ve şakalarının arasında!!Hep verdim alamadım derlerya içimden art niyet ve karşılık aslada geçmemiştir ısmarlamış etmişimdir vermişimdir helal olsun hepsinede şuan birçoğunu hatırlamıyorum bile ama onunda yapmasını bekleyerek değil,zaten bir anlamı kalmıyor o şekilde düşününce din noktasında da hiçbir manası  yok herkezin ve bence felsefeside ''iyilik yap denize at ve unut'' olmalıdır !

Taki bu kendi gönlünden kopup gelen aylinin hediyesine kadar,öyle hissediyordum 
''Namı diğer ,adıyla belki tanıyamazsınız diye hemen yazıyorum ''MAKYAJ MANYA''nın güzel yazarı sahibesi,bu ilk hediyem olduğu için içimden geldiği gibi yazmak istedim neyse odur isteyen istediğini söyleyebilir olumlu yada olumsuz ama ben mutlu oldum ve dile getirmek istedim,aramızda  telepatik şeylerde oldu o süre zarfında,evet ben bir insanı yazılarından yorumlarından anlayamam fakat az çok tavır ve konuşmalarından hissedebilirim  bunu herkez başaramaz tabiki his apayrı bir konudur herkezde bulunmaz.




Arkadaş dosluk ve bağ oluşması kurumu çok önemli malum insanım ve her durumda çok acizim,vede insan asla yalnız kalamaz sevdikleri ya bu dünyadadır yada diğer dünyadadır değer ve kıymet bilemeyen çok dost var ne yazık ki onları kaybetmeyin derim!Eğer gerçek bir dostsa gittiği gibi geri gelir,küstüğü gibi hemen dayanamaz ve barışır,bu kural bozulmaz.Benim için açık olmuş kapalı olmuş hiç önemli değildir ama 3 noktaya çok dikkat ederim bir insanda önce ahlak olmalı sonra edep sonra saygı !


Burada uzağız uzaktan yazıyoruz ediyoruz diye  kırılmamak alınmamak diye birşey yok hak geçmiceğinimi düşünüyorsunuz?yanılıyorsunuz ozaman,attığınız her adım bir hak beni düşündürüyorsan,vaktimi harcıyıp sana uzun uzun düşüncemi yada soruna cevap yorum yazmışsam,içten içe sinir etmek için yorumda bulunduysan veya mutlu ediyorsan mutluluğunu paylaşmıssan ben dinlemiş ve sır gibi onu kimseye söylemediysem yada anlattığım mevzuyu gidip başka birine dalga geçerek anlattıysan vs..vs ..bunlar haktır!üzerimizde birbirimizin hakkı var oyüzden daima iyi geçinmekten yanayım,herkez yazısını yazsın güzel güzel okuyucusu artsın inş.insanlar yararlansın bu en güzel şeydir dimi a dostlar!!



Yeni blogları görüyorum eski blogları görüyorumda her iki gruptakilerden bazıları  yapılan yorumlara cevap vermiyorlar ne kadar saygısızlık ve terbiyesizce bir durumdur bu insanın yazası takip edesi gelmiyor.Birçok arkadaşda twiter üzerinden söylemişti bunu ama huylu huyundan vazgeçmezmiş arkadaş!Bende laf söyliyeceğim sinir olacağım yere yorumda bulunmuyorum ayrıca takip etmiyorum şuda bir gerçekki bu onların üstün egolarını gösterir!Birisi demiş twiterdan yazın takip edeyim diye yahu zaten mailine düşmüyormu senin ?Herbir bildirimi takip edeni görüyorsun zaten sana mesajmı atsınlar nolur benide takip et ben seni takip ediyorum diye !Bu nasıl bir mantık anlamadım gitti.



Bloğum daha yeni ve böyle bir saygısızlıkta bulunmayı düşünmüyorum yazamıyacak durumda olucaksamda zaten tatilde olurum,ozamanda kısa bir yazı yazarım arkadaşlar ''10 gün yada neyse 5 gün yokum diye sonrada defolup giderim ! Şahsen benide takip edecek olanlar için söylüyorum daha yeniyim bloğun içeriğini beğenip okuyucaksanız fikir edinicekseniz izleyip takip edin sizide izliyim diye takip etmeyin link bırakmayın emri vaki yapmayın lüften!birsüre önce bloglara link bırakmak yerine istersen benide takip edebilirsin diye yazdım sonra bende sıkıldım bu durumdan bıraktım yazmayı isteyen dileyen beğenen geliyor izliyor zaten bu davranışlara girmenin anlamı olmadığı kanatine vardım,şimdi daha mutluyum :)


Açık bir aileyiz ve açık görüşlüyüm evet ama açığım diye birgünden birgüne saçılıp açılıp giyinmedim,teşir etmedim bazı yerlerimle kendimi,herşeyin bir dozu vardır ve o doz aşılmamalı türkiyede yaşıyoruz  malum çevredeki insanları belli,çevresi belli,bir amerikada değiliz bi tatil yerinde değilizki kısa şeyler giyelim dekolteyi açalım !(Açanlara giyinenlere asla bir lafım olamaz benide ilgilendirmez bunlar benim kişisel görüşümdür aslada kınamam )Ama o tarz insanlarda benim hayatımda olamaz yaramaz çünkü bana,hiçbirşey kazandıracağını sanmıyorum çünkü aklı fikri öyle işlerde olan  birinin!Birde şunu unutmayın genellikle çirkin hatunlar minicik giyip dekolte gösterirlerki bari fizikten kazanıyım diye,ama bilmiyorlar ne kadar kötü ve vahim durumda olduklarını,evlenilecek değil eğlenilecek gözle bakıyorlar aslında ilgiyi çekmek istediği tarafdakiler (:Ha tatile gidersin giyersin bende giyerim orası bambaşka konu zaten ne ala!Demek istediğimi anlamıssınızdır umuyorum fikir ve düşüncelerim yönünden birçok kişininde benim gibi düşündüğünü biliyorum en azından ben bu şekilde yetiştim bu şekilde büyüdüm çok şükür kötü çevrem olmadı,arkadaşlarımın arasında ağzı bozuk kızlar hiç olmadı dini noktada hep kendimi geliştirdim yetiştirdim öğrendikçe öğrendim dinledim..İyikide böyle yetişmişim diyorum şimdi,daha orucu tutamayan bilmeyen din noktasında ailesi yüzünden sıfır kalmış hayatı bomboş yaşayan insanlar var ne yazıkki!En yakın zamanda hidayete erişirler inşallah!



Yazacaklarım bittikten sonra gelelim hediyemize  ◕‿◕

 Kazancakmışım sanki benim olcakmış gibi hissedip clınıqueyi seçmiştim nerden bilebilirdim benim olacağını dimi ! Vede normalde okadar çekiliş oluyor ama şansızlaşıyorum.



Ayline tekrardan çoook amma çoook teşekkürlerimi sevgilerimi iletiyorum  buradan!


Bu şekilde çok güzel cicili bicili bir not kağıdına yazı yazmış
 ince düşünen  kibar insanın hali başka tabi !

Ayrıntılı bir şekilde bugün gelir gelmez hemen resimlerim ...



 Kabıda bu şekilde sade ve şık sağlam kapanan bir kapağı var.


 Rengi resimde çok koyu çıkmış ama tenimin üzerinde net olarak anlaşılıyor !

 Sürdüm bıraktım şeftali tonunda okadar güzel bir allıklı çok sevdim rengini heralde esmer olan birinin olsaydı kullanamazdı,beyaz olduğum için ap ayrı bir güzellik oldu :)

Dağıtılmış hali !


Gelir gelmez yanaklarıma sürdüm inanırmısınız hala yanaklarımda !
Ve kullandığım ilk krem allığım oldu kendileride çok sevdim dediği kadar kalıcı,ben ellerimi yanaklarıma çok koyarım kitap falan okurum yada seyahat ederken ve allığım kaybolur silinir okadar elimin yanağımla buluşmasına rağmen bozulma çıkma kayma olmadı allıkta çok memnunda kaldım yazın bol bol kullanıcağım ama bitirmeye kıyamıyacağım :(
Tekrar tekrar sevgilerimi iletiyorum sana buralardan...♡♥ ♡♥ ♡♥

İşin komik ve sevimli tarafını söylicem şimdi sevgili ''Aylin''bile bilmiyor bunu hehe :))))

Ben hediyeyi seçerken bunun allık olduğunu farketmemişim bile ruj sanmıştım galiba yada başka birşey hatırlamıyorum ama şöyle demiştim ''diğerlerine ihtiyacım yok bunu seçeyim bari diye seçtiğimi hatırlıyorum '' hayal meyal seçtim hem tereddütlü bir şekilde hemde kazanma arzulu bir şekilde,artı oda bir süprizdi hemde en güzel  süprizdi benim açımdan (((:

SEVGİLERİMLE♥




9 yorum:

alya dedi ki...

yazını çok keyifle okudum birçok düşüncenede katılıyorum bir tek oruç konusunda her oruç tutamayan aynı değil sağlık problemleri olabilir ben bu konuda çok hassasımda ailemdeki herkes tutabiliyor ben tutamıyorum bu yüzdende çok üzülüyorum bana çoçuk orucu tutturuyolar resmen benim şekerim düşük olduğu için her saat başı bişeyler atıştırmam ve bol su içmem gerekiyor :( hediyeni güle güle kullan :))

к♢к♢ş dedi ki...

Çook sevindim !!!
Aaa tabiki o ayrı sağlık yüzünden tutamayabilirsin ben bilmeyen ve bile bile tutmayanlardan bahsettim orda anlaşılmamış demekki :/heralde bu yorumumdan sonra anlaşılmıştır ama :)Geçmiş olsun ve teşekkür ediyorum çok sağol {{:

BuseYavuz dedi ki...

gerçekten yazılan yorumlara cevap vermeyen bloggerlar sinir bozucu oluyor. hele bazıları sorulara bile cevap vermiyor! şahsen bana sorulan soruları cevaplamak için, güzel dileklerde bulunanlara cevap vermek için can atıyorum. yorumları geç yayınlayıp cevap verdiğimde bile kendimi kötü hissediyorum. ha tamam çok izleyicisi vardır gelen yorumlar da haliyle çoktur ama en azından toplu bir teşekkür yazabilirler bence. neyse bu konu uzaar gider:) bu arada bu çekilişe ben de katılmıştım allık olduğunu şimdi farkettim ahaha :D:D çekiliş yazısını okuyorum allık yazıyor. allık nerede yahu ben niye göremiyorum diyorum :D senin kazanmana çokk sevindim güle güle kullan :)

к♢к♢ş dedi ki...

Evet ne yazıkki öyle busecim!!sinirimi bozmamak adına yorum yapmıyorum bir yapıyorum cevap yok ya en azından teşekkür et demi yok anacım kızda tık yok boşuna demiyorum kadın kıskançtır düşmandır,insan ayırıyorlar twitardaki sözlere gıcık olup bunu yapanda çok var hisedebiliyorum,demekki ön yargılı insanlar,tanıyamazsınki birini ordan burdan !!
Ne güzel düşünüyorsun aynı şekilde bende heyecanla açıyorum bakıyorum mailime düşüyor zaten kim ne yazmışsa çok kolay bu yolla yazı yazmak ama üşenen insanlarımız çok !
Evet yorum sayısı çoktur anlarım ama dediğin gibi sonuna en azından bir teşekkür edebilir bu insan onuda yapmıyorlar!
Birde herkeze gülüyor samimi konuşuyor sana gelince soğuk soğuk yabani yabani yorum yapanda çok,vala ben samimiyetten yanayım arkadaşım ademle havvadan gelmedikmi?Durduk yere bu neyin ciddiliği anlamadım !
Hahaa çok iyiya sende bendensin ozaman,desene biz şaşkalozlaşmısız :))Sağol canım güzel dileklerin için benim adıma mutlu olman için çok incesin öpüyorum ....

NihanlaMakyaj Nihan dedi ki...

selam canım,bloğunu takibe aldım,bana da beklerim :)

nihanlamakyaj.com

BuseYavuz dedi ki...

evet bu konuda aynı düşünüyoruz gerçekten..
ahaha evet şaşkolaşmışız gerçekten :D
ben de çok öpüyorumm ♥

к♢к♢ş dedi ki...

★Sevgili Nihan;bloğunu sevdim izleyicinim ama yazımıda okusaydın keşke şuanki bu durumla ilgili birşeyler yazmıştım :)

★Buse gerçekten böyle düşünenlerin var olması mutlu ediyor beni iyiki varsınız diyorum,yoksa insan olmayan bir kitleyle nasıl başa çıkacaktık bilemiyorum ♥♥
Hihihi bende öptüm çook ♥

Aylin Ekşi dedi ki...

Canım benim, nasıl da mutlu oldum!!! Ellerine sağlık çok doğrucu bir yazı olmuş! Güzel sözlerim ve içtenliğin için çok teşekkür ediyorum sana!!! :)))

Hediyeni güzel günlerde kullan!!! :)

к♢к♢ş dedi ki...

♥Senin mutlu olman artı benim bin kat daha yüzümün gülmesi demektir aylinciğim!!Yazımı beğenmene ve katılmanada çook çok sevindim! En sondaki resimide senin için yaptım''kız ve sağ üstteki çiçekler hariç''herşeyiyle bana ait teşekkür yazısının ve noktacıkların :)İçtenliğimi hakeden bir insan olduğunu biliyorum o yüzden hep yüzün gülsün !! ♥
Teşekkürr ederim bol bol hemde öptüm ♥♥♥