19 Eylül 2019 Perşembe

HUNCALIFE - NAR ÖZÜ İÇEREN KİL MASKESİ !



Selam !

Cilt tipiniz ne olursa bu kil maskesini seveceğinize eminim.

Kil maskelerini sevenler, bu yazımı umarım beğenirler😘


Ben biraz sevdiğim yazılarda uzatmayı sevmiyorum pat diye konuya giriyorum, beni bilenler bilir :) Buda onlardan birisi mesela. Sözde kil maskesi ama inanılmaz bir dokunuşu var sürüp bekletip yıkadıktan sonra cildimi yumuşacık yaptı. İlk defa bu markanın cilt ürününü kullandığım için kesin dedim sertleştirir kurutur yağlı görünümü alıp götürür, ama öyle olmadı. Tek eksi yönü kokusu olabilir, parfümsü bir nar kokusu var keşke olmasaydı. Buram buram kokmuyor ama ürünlerin içerisindeki koku parfüm olayına karşıyım biraz. Avantaj sağladığı yön ise; nemlendirmeden çok güzel bir şekilde cildimi gözeneklerimi temizliyor olması. Zaten bildiğiniz üzere kil çok yararlı cilt için. Haftada bir bazen ayda 2 kez falan uygulamaya çalışıyorum.


Farklı bir markadan denemek isterseniz bence 
bu ay ki kataloğa bir bakın bakalım.





ڪےevgilerimle💋


3 yorum:

  1. Kil maskelerinin verdigi sonuçları seviyorum, bu markayı da denemek isterim

    YanıtlaSil
  2. bilgilendirme için teşekkürler :)

    YanıtlaSil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁