14 Eylül 2019 Cumartesi

HUNCALİFE - NAR ÖZÜ İÇEREN GÖZ JELİ !



Merhaba! 
Göz bakımınıza siz ne kadar önem veriyorsunuz hadi bakalım, e bende
fazla tüyo vermeden geçiyorum yorumlarıma...




Şeffaf, içinde pembe ışıltıları olan ve göz çevreme çok iyi gelen bir göz jeli. Evet genelde daha kremsi yoğun yapılı olan göz kremlerini severim fakat son zamanlardaki iş yoğunluğumdan ötürü haliyle uykusuz kaldığım için göz çevrem oldukça yorgun ve ağır oluyordu. Yatmadan önce sürüyorum sabaha daha dingin ve rahatlamış olarak uyanıyorum. Kafein ve naz özü sanırım bana çok iyi geldi. Taa en başta hatırlarsınız belki garnierin jeli vardı kafeinli, o zamanlar bu tarz kremler yoktu, ben genede içtiğim kahvenin içerisine parmağımı daldırır göz altlarıma sürerdim. Hem içten hem dıştan kahve severliğimi belli ettim sanırsam😊 Nemlendirmesi düşük ama rahatlatması fazla olduğu için satın alma tercihlerim arasına girdi kendileri. 





Sorularınız varsa aşağıya yazın memnuniyetle cevaplarım.
Satın almayı düşünürseniz instagramda huncalife ürünlerini çok iyi bilen ''Selin hanımla'' iletişime geçebilirsiniz.



ڪےevgilerimle 



6 yorum:

  1. Markayı henüz denemedim, keyifle kullanılsın :)

    YanıtlaSil
  2. Markayı henüz denemedim ama aklımda bulunsun, güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
  3. Müthiş göz yorgunluğum var.. Not alıp da deneyeyim ben de..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Geceleri kullan alıncada, al bendende o kadar ama iyi geldi.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁