1 Mart 2019 Cuma

SEPHORA 2'İN 1 WATERPROF EYE MAKEUP REMOVER GEL !

 Здравствуйте!

Selamlar! 
Bugünde sizlere sephora'nın suya dayanıklı makyajlar için olan,
jel göz makyaj temizleyicisinden bahsedeceğim.


Arkasında yazan özellikli kullanımı bu şekilde.

Gerçekten yağlı bir his bırakmıyor aksine rahatlatıyor bile diyebilirim.Kalıntısından hiç rahatsız olmadım bu zamana kadar. Gözdeki çıkan tek tük butoncuklarımada iyi geldiğini bile düşündüm hatta.Kokusu parfümlü değil,bitkiselimsi gibi hatta biraz zeytinyağı kokusu bile almış olabilirim (: Kirpiklerimde dökülme olmadı.Gözümün içine kaçtığında yanma ve bulanıklık yaptı, bir dezavantajı bu diyebilirim.

Ağır bir göz makyajı yaptıysam çıkarmakta zorlanıyor,fakat normali ise,çok kusursuz çıkartıyor.Hatta yazdığı gibi ürünü gözde birazcık sabrederekten uzun tutarsanız o ağır dumanlı yaptığınız makyajıda 2 çırpıda çıkartıverir.Banyoda ayrı odamda ayrı göz makyaj çıkarıcım vardır, bu ürünü genelde odamda bulunduruyordum,üşendikçe yada o an banyo müsait değilken direk bunu kullanıyordum. O yüzden 125 ml lik ürün bana uzun süre gittide yettide.Bitti bitecek artık, çok diplere yaklaştı çünkü,hatta tekrarda almayı düşünüyorum.Lens kullananlar için ideal demiş ama siz yinede lensiniz varken çıkartmayın makyajınızı,ne gerek var lensi boştan yere kirletmeye ! 


Sizin en severek kullandığınız makyaj temizleyiciniz hangisi?
yazarsanız çok sevinirim.💋


ڪےevgilerimle !



26 yorum:

  1. piki buna da bakmalı watsonsdaaa :) garnier :)

    YanıtlaSil
  2. bunu hep görüyorum ama alıp denemedim .. indirimde görürsem alayım madem..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çift fazlısı var birde jel olmayan oda güzel onu beğenmediysen buna bak dene tabi.

      Sil
  3. Aklımızda olsun. Teşekkürler canım :))

    YanıtlaSil
  4. Bu aralar yeni bir göz makyaj temizleyiciye ihtiyacım vardı iyi oldu bu paylaşımın deneyebilirim teşekkürler

    YanıtlaSil
  5. Zaman zaman suya dayanikli rimel kullaniyorum sephoranin bu makyaj temizleyicisine de bakacagim. Maiyaj temizligi önemli bir konu 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kesinlikle öyle mühim konu ve en sık bitirdiklerimiz arasında :D

      Sil
  6. Bana Diadermine hassas göz makyaj temizleyiciden başkası yaramıyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Diadermine sütünü seviyorum bir tek,(: g.m beğenmemiştim çokta.

      Sil
  7. not ettim, ihtiyacım varken iyi oldu bu yazı :D

    YanıtlaSil
  8. Göz makyajı temizlerken gözlerim hemen yanıyor ve sulanıyor.. Bu yüzden göz makyajı temizlemek benim için sıkıntılı bir durum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şans verebilirsin aslında buna, jelimsi olduğu için diğerleri gibi çıkartırken gözü çizmiyor bile kayıp gidiyor pamuk.

      Sil
  9. Geçen yıl severek kullandığım bir urundu 😊 sephora uzakta kalınca bana bu yıl pek bakamadım ama kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :) Onlıne varmı bilmiyorum lakin, trendyol gibi yerlere bakın yine temin edebilirsiniz.
      Teşekkürler çok sevgiler!!

      Sil
  10. Sephora'nın kendi koleksiyonu olan ürünleri yeni yeni kullanmaya başladım ben de, bu temizleyiciyi de hiç denememiştim.. Aklımda olsun. Ben çift aşamalı temizleme yapıyorum, ikinci adım olarak bu jel uygun olabilir belki :)

    Güle güle kullan! :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Denesen seversin sanki, çünkü jel formlu gözünü silerken normal çizer acıtır ya o partiküller bunda öyle bir sorun olmaması bir artı. Bazen bende çift aşamaya ihtiyaç duyuyorum ama artık çok doğal hafif makyajların güzel gösterdiğini keşvettiğimden beridir fresh'ler favorim :D

      Sil
  11. Ben goz makyaji icin ayri bir temizleyici kullanmaya cok useniyorum:((

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neyle çıkartıyorsun o zaman, yüz yıkama jeliylede geçmez ki ya :/

      Sil
  12. Bende de deneme boy misel su var sanırım ama hala kullanmadım. Bunu da not alayım bi kenara (:

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Miselini denemedim de güzeldir diye düşünüyorum. Al tabiyi çok farklı değişik bir ürün.:*

      Sil
  13. Çift fazlı olanını bitirdim, şu 200 ml olanı. Çok memnun kaldım diyebilirim. Şimdi de göz makyajı temizleyicisini aldım 50 ml olanı. Henüz açmadım ama ona da güveniyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim de aslında pahalı olmasına rağmen ön yargım vardı sephora ürünlerine ama aldıkça denedikçe sevdim .

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁