23 Şubat 2019 Cumartesi

CATHERİNE ARLEY POWDER !



Merhaba ! 
Uzun zamandır hatta yıllardır bizimle olan kalitesini bozmayan bir marka,bilenler bilir,
sevenler sever. Anlatmaya gerek var aslında hadi o zaman yorumlara...








Sizler için fotolamak için ruj sürmüştüm,
ruj sonrasında kalan kırmızılıklara ve damarlarıma dikkat edin,birazdan kapanacaklar :)


ve pudradan sonra ki hal ve durum.

Transparan gibi görünmesine rağmen,oldukça yoğun kapatıcılığa sahip bir pudra(en azından bana kafi)

Kokusu yıllardır aynı kalan Catherine a.kokusu,yani müthiş.

Rengi çok beyaz değil görüldüğü üzere,yüzümde de aynen böyle hafif bir turunculuk oluşturuyor ama bitsin gidip en açık rengi hangisiyse onu alacağım.

İyi nemlendirmezseniz, pütür pütür bir görüntü sergileme olasılığı yüksek,Ha birde fırçayla sürmezseniz, direk yuvarlak pudra pomponuyla yüzünüze uygularsanız da bu olasılık yüksek,bunlara dikkat etmek gerekiyor.

Gün boyu yüzünüzde kalıyor,akşam eve gelince silerken o turunculuğunu görebiliyorum.

Gerçekten de harika bir pudra, bana etkinlikte hediye edildiği için rengini seçmek gibi bir şansım olmadı açıkçası,en açık rengi olsaydı daha bir severek kullanacağım kesindi.

Sivilce veya başka bir problem oluşturmadı.

Karma olan ve t bölgemi özellikle alın bölgemin yağlanma sorununu gayet iyi engelledi.

Simi yada ışıltısı yok mat yumuşacık ciltte kadifemsi bir his bırakan pudra.


Aslında çok pudra insanı değilimdir, ama nadirde olsa ihtiyaç olabiliyor.
Peki sizin en sevdiğiniz pudranız hangisi yada var mı? 



ڪےevgilerimle


26 yorum:

  1. Bu benim ilk kullandığım pudra olabilir, o yüzden bende değeri büyüktür:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ya ne güzel<3 benimde avondu ilk kullandığım :)

      Sil
  2. catherine Arley'in bir rujunu çok severek kullanıyordum yıllar önce.. Elimden düşmedi o derece.. Ama numarasını unuttum. Şimdi bu yazıyı görünce aklıma geldi..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Rujlarıda çok tutucu kalıcı ve kokusunda değişikliğe uğramayan yapıdaydı güzel marka.

      Sil
  3. üniversite yıllarımda bile kullandığım en eski markalardan

    YanıtlaSil
  4. Yanıtlar
    1. Tam aslında ama bir iki tık daha beyaz olsa yine kullanılır gideri var.

      Sil
  5. Catherine Arley klasiktir ilk pudralarımdan bir tanesidir. Hala kullanmaya devam ettiğim bir markadır. Teşekkür ederim 🙏

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kaç sene geçti bilmem ama bende hala kullanıyorum,rica ederim <3

      Sil
  6. ben de çok pudra insanı değilim ama bir tane bulunmalı, deneyeceğim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaz ayında özellikle güzel oluyor,veya özel günlerde (:

      Sil
  7. Kullandığım ilk pudra, hatta belki de ilk makyaj ürünü. Görünce duygulandım :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaaa canım :* Şimdilerde isim değiştirmiş olarak bir yerde görmüştüm tam hatırlayamadım ama hala satılıyor.

      Sil
  8. Kozmetikle çok alakadar olmayan benim bile bildiğim marka. Rujunu kullanmıştım

    YanıtlaSil
  9. ne kadar da eski bir markadır değil mi? Ve gerçekten de hiç çizgisini bozmadı.

    YanıtlaSil
  10. Fondöten ve BB kullanamayan biri olarak pudralar tam benlik :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Direk krem yada cilde sürmek çok zararlı aslında ama arada sırada da olsa kullanılabilir,gözenekleri çok tıkıyorlar.

      Sil
  11. Ya eskileri yad etmek icin gordukce alirim ah o kokusu bana maziyi hatirlatir cok guzel bir pudraydi💖

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Öyle ya! Al evınde yoksa kokla sür sür dur <3 :)

      Sil
  12. Gerçekten çok eski bir marka ablam kullanirdı hatırlıyorum.😊 Ama pütürlü bir görüntü veriyordu. Hala öyle mi? Ya da dediğin gibi iyi nemlendirilmeli.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet ya :) Şöyle ki ,cildinde soyulmuş deriler varsa iyi peeling yapılmamış veya çok kuru olduğu dönemde uygularsan evet ne sürsen sür kötü bir görünüm olur,ama nemdir,bazdır bunlar okeyse her şey okey (:

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁