17 Aralık 2018 Pazartesi

DENE BUNU KASIM KUTUSU ❤

 Здравствуйте!

Merhaba !
Kasım ayı deneme ürünleri ağırlıklı olarak hijyene yönelik olmuş,
hadi bakalım neler varmış 👇


Duru Doğal Matik Sabun; daha önce hiç görmediğim belkide ilgi alanıma girmeyen bir şey olmadığı için farketmedim (: Anneme bırakıyorum bu ürünü denesin bakalım. Simple Yüz Temizleme Jeli;gratislerde görmüştüm ilk defa,içindeki kimyasalların az olması yönünden çok iyi bence,denemek için oldukça güzel ama yinede bitenlerimde yorumlarım.
Colour Catcher Renk Koruyucu ; Renk koruyucu markalarında ilk defa gördüğüm bir marka daha, aram iyidir aslında ama bakalım bunu beğenecek miyiz!? Dove Şampuan; Yeni çıkan bir şampuanın testerı tabiki tek kullanımlık bir şampuan için ,iyi kötü diyemeyeceğim ama marka olarak severim.




ڪےevgilerimle 💋





49 yorum:

  1. Dogal sabunları çocuklar için kullanıyorum.Bu ürünleri de bir deneyeyim

    YanıtlaSil
  2. Kasım ayı için bana da bir kutu çıkmış ama hala bekliyoruz bakalım ne zaman ulaşacak :)))))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evde olmadığın an vın gidiyor ve haberin olmuyor o yüzden kargon yola çıktıysa sürekli evde beklemeni tavsiye ederim :DD pusuda bekle (:

      Sil
    2. Aaaa bak bunu bilmiyordum, kargo firmaları genelde telefon açar ulaşamayınca. Bunda o yoksa kötü o zaman. O kutu bana asla ulaşamaz :))))))

      Sil
  3. Benim kutu hala gelmedi 😊 denebunu da eskisi gibi değil artık

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gelir bu hafta içinde ilden ile değişiklik gösteriyor.Eskiden nasıldı ki (:

      Sil
  4. Geri güle kullan ^^ simple ürünlerini çok merak ediyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler,jeli hoşuma gitti ama kokusuz güzel.

      Sil
  5. İyi günlerde kullann :):)

    YanıtlaSil
  6. Yaa, kutunun tasarımı çok hoşmuş!! Güle güle kullan hepsini:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dimi ya, yazıdan itibaren kestim hediye paketi falan yaparım belki diyerekten,❥

      Sil
  7. Güle güle kullan hepsini 😊

    YanıtlaSil
  8. Güzel günlerde kullanın. Bloğunuzu beğendim ve takipteyim kendi bloğuma da bekliyorum🌸🌸 Sevgiyle kalın.

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan Kokoşcum. Dove'un yeni şampuanını denemek isterdim. Ben Dove kullanıyorum şampuan olarak. Bir de doğal sabun iyiymiş. Dediğin gibi herkes kullanmalı bence. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok mersi guloşcumm :* Benim saçlarıma iyi gelmiyor dove kremli gibi ama denedim bitti bile :)

      Sil
  10. Kutunun güzelliğine takılıp kaldım. Hediyelerinizi güle güle kullanın.
    Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, evet kutu efsane kıyamadım kestim yarısını kullanıcam :)

      Sevgiyle...

      Sil
  11. ben dene bunu kutularına nasıl sahip olunuyor bir türlü anlayamadım. Aslında sayfalarına üyeyim de ama daha kapımı çalan olmadı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ara ara ay sonlarına doğru kontrol etmen gerekiyor sitelerini, anında tükeniyor canım.

      Sil
  12. Kutunun tasarımını çok beğendiim, içeriği de güzel gibi. Bana çıkmamıştı bu ay, güle güle kullan hepsini ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler canım evet pek tatlıştoo :* Site dondu zaten izdiham yaşandı çöktü falan :DD

      Sil
  13. Denebunu ürünleri hakkında daha detaylı açıklamalar bekliyoruz :) bende üye oldum ama bana daha hiç hediye vermediler :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bi önceki kozmetikleri yorumlarım ama bunlar minik olduğu için bitenlerimde görebilirsiniz ancak yorumlarımı :) Öyle hediye vermiyorlar zaten, siz takip edeceksiniz sürekli ay sonlarına doğru sitelerine bakın.

      Sil
  14. Bana da geldi ama bendeki ürünler farklı. İyi günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet öyle olabiliyor ellerinde tükendiyse başka bir ürün koyuyorlar onlarda güzel görmüştüm :) Teşekkürler sende güzel günlerde kullan.

      Sil
  15. Duru ve Dove severek kullandığım markalar. İyi günlerde sağlıkla kullan.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Güzeller eskilerin markası yıllandıkça şarap gibi kalıyorlar,çok teşekkürleer 🍁

      Sil
  16. çok güzel bende bu siteyi takip ediyorum yanlız kutu yakalamak birazda zor :) bu arada bende bloguma beklerim :)

    YanıtlaSil
  17. Güzel günlerde kullan 💋🎄

    YanıtlaSil
  18. Sana daha guzel.seyler gelmis bana bit kovucu cikti😂

    YanıtlaSil
  19. Bana da aralık gelecek ilk defa heyecanlıyım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aralıkta buda aynı hemen hemen bu sefer yakalayamadım ama üzülmedim (:

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁