12 Şubat 2019 Salı

MİMMM# 26 # HANGİSİNİ TERCİH EDERSİN ???


Bir mim gününden daha herkese Selam!!
Sevgili yüreğimin iklimi ve deeptone beni yorumlarda mimlediler yani kaçamadım mimden o derece(: Seçim yapmak bir o kadar zor ve keyifliydi 



Hangisini tercih edersin? Uçabilme yeteneğinin olmasını mı yoksa su altında da nefes alabilmeyi mi? Neden?

Tabisi uçabilmek ! Daha önce paraşüt deneyimim olduğu için tereddüt etmeden cevap verdim. Ayakların yerden kesilmesi çok güzel bir duygu adrenalin yüklüyüm sanırım birazcık :)


Hangisini tercih edersin? Sonsuza dek etrafının kitaplarla çevrili olmasını mı yoksa evcil hayvanlarla mı? Neden?

Hayvan çok seviyorum hatta kedi arıyorum ne sahiplenebildim ne satın alabildim. Sonsuza dek dediği için kitaplar demek isterim.Beni devamlı geliştiren,büyüten bana arkadaş olan en iyi dost kitaplar.


Hangisini tercih edersin? Büyük ellere sahip olmayı mı yoksa
 büyük ayaklar mı? Neden?

😃 Ne değişik soru, yani şuan ki halimden memnunum gayet minyon bir yapım var, fekât ayaklarım derdim herhalde,görünmeyen yerdeler ya ondan :S :)

Hangisini tercih edersin? Geriye kalan hayatının tamamında çay içmeyi mi yoksa kahve içmeyi mi? Neden?

Aaa buda sorumu bi kahve ? ☕😍 Nedeni yok aslında beni dinç tutan her anlamda bana iyi gelen bir içecek olduğu için.

Hangisini tercih edersin? Pilav üstü kuru mu yoksa köfte patates mi? Neden?

Pilav üstü kuru.💓 Ben pek kızartma tarzı şeyleri sık yemiyorum dikkat ediyorum ondan.

Hangisini tercih edersin? Sınırsız döner mi yoksa sınırsız kokoreç mi? Neden?

Kokkoreçççç kok ko ko ko :) onsuz olmaz! Acılı baharatlı efsane. Bilmem ki, dönerde severim ama kokoreçin yeri bir başkadır.


Hangisini tercih edersin? Ölüm saatini bilmeyi mi yoksa nasıl öleceğini bilmeyi mi? (Ölüm tarihini ve ölüm şeklini değiştiremiyorsun.) Neden?

Ölüm saatimi tabisi,hatta varsa birde tarih alırım yanında. Bilebilseydim yapmadığım yaşamadığım ne varsa yapar yaşardım daha sağlam hazırlanırdım ahiretime. 

Hangisini tercih edersin? 500 yıl gelecekte yaşamayı mı yoksa 500 yıl geçmişte yaşamayı mı? Neden?

Eğer şimdiki halimle yaşayacaksam 500 yıl gelecekte yaşamak derdim. 

Hangisini tercih edersin? Her yıl yenilenen tek seferlik uluslararası bir uçuş bileti mi yoksa yurt içinde geçerli sınırsız uçak bileti mi? Neden?

Uçuş bileti ! Yabancı yerlere gidip yeni yerler görmeyi çok istiyorum.

Hangisini tercih edersin? daha çok dinlemeyi mi daha çok konuşmayı mı? Neden?

Dinlemek bana daha az zarar veren şey olduğu için çook dinlemek,az konuşmak diyorum.



Yapmayan kalmadı bi ben vardım herhalde bende yaptığıma göre tamamdır. Ama hala yapmayan yapmak isteyen varsa mimliyorummm herkesleri ✌ Bir başka mimde görüşmek üzere esen kalın! 



ڪےevgilerimle 


29 yorum:

  1. Keyifli bir mim olmuş 😊 kaleminize sağlık 😊

    YanıtlaSil
  2. Bende yaptım bu mimi.Cevaplarin çok keyifli olmus😊

    YanıtlaSil
  3. İlginç sorulara harika cevaplar.Yureğine sağlık
    Not:Bir oturusta 4 kokoreç yediğim gün olmuştur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım teşekkürler👱 oyy Maşallah nasıl başarıyorsun bunu 😸

      Sil
  4. Pozitif insanları bir tık daha yakından tanımayı çok seviyorum. Ve hemen hemen bütün cevaplarının da benim verceklerimle aynı oluşu beni okurken daha mutlu etti 😌 ❤️💋

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Pozitiflik ah daha çok çok olmak lazım kuzum çünkü negatiflik olunca bi yararı yok. Ya ne güzel öyleyse çok musmutlu oldum bak şimdi 😗 sende yap ama bu mimi timami.

      Sil
  5. Madam koko-ş ile kokoreç arasında bi aliterasyon oluşmuş, güzel cevaptı. Bir de ölüm sorusunun cevabı da hoşuma gitti. Tebrikler, gayet güzel bir mim olmuş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hiç aklıma gelmedi desem 🙊iyi fark ediş👍 Evet keske öyle bişi olsada bilsem.Cok mersi teşekürler 💟

      Sil
  6. praşüt deneyimi.. harika. eminim çok heyecanlıdır. ben cesaret edemem ama...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ef sa ne ydi ya! Keşke imkanım olsada tekrar yaşasam diyorum hep🚀 ya evet kalbi duranlar olabilir böyle şeylerde korkunun üzerine gidilmez zaten.

      Sil
  7. ayyyyy hani fethiyede var, parapan mı ne, yamaçtan uçuyolar, onu yap o zaman, korkarım ben anneee :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yeyyy evet orası muhteşem olur işte ayarlada gidelim😂 koykmaa koykma🙈

      Sil
  8. Biraz çılgınlık seziyorum sankii :D Çok keyifli bir yazı olmuş canım, böyle mim yazılarını çok seviyorum :) Bu arada bende Ankara da yaşıyorum bir ara kokoreç yemeye gidelim beraber :)) ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eh işte çılgınlıktan hallice canım hehe😆 Güzel sorular oldumu dayanamam.Ïyi olur valla gidelim,güzel kokoreçi olan biryer varsa💖 ben genelde arabalar falan varya onların muptelasiyim 😄

      Sil
    2. Bendee öyle yemesi daha keyifli oluyor 😄 Atatürk Orman Çiftliğinde varmış galiba herkes çok övüyor orayı ama bende daha gidemedim 😄❤

      Sil
  9. Ben de yapmıştim ✌️ çok keyiflidir sorulara cevap vermek 😉 ama bir iki soru eklenmiş galiba 😃

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Eveet gayet tatlıştı :) ya bende hiç farketmedim sanki eksik gibi bile geldi yani.

      Sil
  10. Sorular da cevaplar da bir harikaymış. Çok eğlendim okurken...

    YanıtlaSil
  11. Bu sıcacık yazıyı keyifle okudum

    YanıtlaSil
  12. Neredeyse tüm cevaplarımız aynı 🌸
    Kokoreç sensiz olmaz bence de

    YanıtlaSil
  13. Bu ara en bol okuduğum mim bu kesinlikle.. 3'e cevap bulamadım bi yaaa :)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yani haklısın, onu desen olmaz öbürünü desen olmaz seçim yapmak zorunda bırakıldık :))

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁