13 Haziran 2018 Çarşamba

INK PERİPERA PURE IVORY BB CREAM ✔


Selam ballar; bugunde sızlere tamda böyle karma-yağlı ciltlere özel olan bir bb kremden bahsedeceğim.Bu tonuda cildi baya bi beyaz olup rengimi bulamıyorum diyenlere gelsin.



Kore kore yazdığı için okuyamıyore tabisi.
Bilenler varsa aşağıya yazsın ne yazdığını bizde bilelim(:








Yapısı kesinlikle yağlı değil kuruda değil işte tam arası diyim size.Çok güzel emilim sağlıyor dağılımı ciltte duruşunu çok beğeniyorum ben.

Vücudum genel olarak çok kurudur,bileğimde krem nemlendırıcı bişiler olmadığı ıcın pütür pütürdek çıkmış birazcık ama yüz bölgesinde krem sürdüğümüz için bu şekilde durmuyor tabisi korkutmasın bu durum sizi.

Gün içindeki kalıcılığı güzel bence, zaten benim için yanaklarımda allığı tutsun silinip gitmesin yeterli.Onuda çok güzel sağlıyor sağolsun.

Kokusu normal krem kokusundanda öte güzel değişik bir parfümsü kokusu var rahatsız,etmeyecek derecede.

Boyut olarak kucuk gıbı dursada normal bence idare edebilecek derece.Uzun süre gider,yapısı sıvı öyle koyu fondotenler gibi değil hanı.

Alerjik hassas bir cildim olmasına rağmen bende en ufak bir probleme yol açmadı.

Musmutlu gelecek günler dilerim !
Kendisine watsons mağazalarından ulaşabilirsiniz,ben aldığımda 30-35 tl fıyatı vardı şuan kore ürünlerinde bir zamlanma var ne kadardır bilemiyorum.

ڪےevgilerimle 


2 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁