18 Haziran 2018 Pazartesi

├ç├Âpe đžollananlar -46 Ó«ť

Merhaba; evet  fark─▒nday─▒m yine aray─▒ uzun tuttum,bitenlerde nedense bir ├╝┼čengecim ben ­čśî neredeyse 3-4 ayl─▒k ├╝r├╝n b─▒r─▒kt─▒ gene hadi iyi okumalar sizlere..





Hc Hair Care Ovex : Detayl─▒cana bloguma ge├žen haftalarda yazm─▒┼čt─▒m okuyab─▒l─▒rs─▒n─▒z. K─▒saca bahsedersem ├žok memnun kald─▒─č─▒m h─▒zl─▒ kurtar─▒c─▒lar─▒mdan sadece birtanesidir diyebiliyorum.

Otac─▒ ┼×ampuan :Kulland─▒─č─▒m s├╝re boyunca sa├žlar─▒m─▒ yumu┼čac─▒k yapan ama kremsi ├Âzelli─čini fazla buldu─čum bir ┼čampuan sadece,temizlemesiydi k├Âp├╝rmesiydi sevdim.

Bioblas ┼×ampuan:Sa├žlar─▒m─▒ olduk├ža temizleyen ama bunun yan─▒nda sertle┼čtiren bir ┼čampuan oldu─čundan ├Ât├╝r├╝ ben pekte ├žok sevemedim.

N─▒vea Deo: Kokusunu ├Âzlemi┼čim tam b├Âyle o eski n─▒vea kokusunu ta┼č─▒yan belkide tek kalan koku. Ter kokusunu ├žok g├╝zel ├Ânledi,iz b─▒rakmad─▒ ka┼č─▒nd─▒rma yapmad─▒.Deolarda bakt─▒─č─▒m ├Âzellikler aras─▒nda yer al─▒yor bu sayd─▒klar─▒m.Ke┼čke kimyasal ├Âzellikleride s─▒f─▒ra indirgense ama nirdeee....

8x4 Deo : San─▒r─▒m kokusundan nefret etti─čim deolardan birisi oldu kendileri.Normalde ter onlemes─▒ ve f─▒yat performans a├ž─▒s─▒ndan be─čen─▒rd─▒m hep ama nedense bunu sevmedim ya bozdu bu marka yada baz─▒ yen─▒ ├ž─▒kan deolar─▒nda s─▒k─▒nt─▒ var.K─▒sacas─▒ bu seriyi bir daha almam.

B─▒o True Lens Solusyonu: En severek kullad─▒─č─▒m g├Âz├╝ yumu┼čcac─▒k tutan lens─▒m─▒ tem─▒zled─▒g─▒ne ─▒nand─▒g─▒m solusyon.Batma sorunlar─▒n─▒ en aza indiriyor.

Avon Makyaj Sab─▒tleme Spreyi:  Valla tar─▒hi m─▒ad─▒ ge├žmi┼čtir d─▒yerekten at─▒yorum yoksa g├╝zeldi sab─▒tlemesi ben sevmi┼čtim ba┼čda.Ama ├žok el─▒m─▒n gitti─či bir ara├ž gere├ž olamad─▒ bana nedense.O bak─▒mdan olucakki ├ž├Âpe at─▒y─▒m gitsin dedim.


Farmasi Keratin Bak─▒m Kremi: Sa├ž diplerinede ge├žerli olmak ├╝zere t├╝m sa├ža uygulanan bir bak─▒m.Benden ├žok annem sevdi bu kremi ama bana sa├žlar─▒ma zerre kadar iyi gelen sa├žlar─▒m─▒ a├žan yumu┼čatan bir krem de─čildi. Belk─▒ surekl─▒ kullansayd─▒m etk─▒s─▒n─▒ gor├╝rd├╝m ama s─▒rf ba┼čdak─▒ olumsuz etk─▒ler─▒nden oturu kullanmaya devam etmed─▒m.

Watsons Aseton: Asetonsuz zararl─▒ etk─▒ler─▒ en az olan aseton asl─▒nda.Ben ├žok severek kulland─▒m.Biraz f─▒yatlar─▒ artm─▒┼č ama ─▒nd─▒me g─▒rd─▒g─▒ an y─▒ne al─▒r─▒m.Hem ojey─▒ guzel ├ž─▒kart─▒yor hemde t─▒rnaklar─▒ma zarar─▒n─▒n az oldu─čunu g├Ârd├╝m.

Nivea G├Âz Makyaj Temizleyicisi: S├Âzde hassas g├Âzler i├žin iyi ├ž─▒kar─▒c─▒ falan fistan. T─▒rtt bir ├╝r├╝n cidden hi├ž sevmedim tek sili┼čte ├ž─▒karsayd─▒ ke┼čke ama nerdee. G├Âzlerimde ka┼č─▒nt─▒ya sebep oldu birde neden boyle yapt─▒ n─▒vea anlam veremedim, halbuk─▒s─▒ bu yen─▒ formul yen─▒ urun d─▒yerekten meraktan ald─▒m ama yaln─▒┼č yapm─▒┼č─▒m haber─▒m yok.B─▒z─▒mle de─čils─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒─▒n! 

Yves Rocher S─▒k─▒la┼čt─▒r─▒c─▒ Vucut Kremi: %50 ─▒nd─▒r─▒ml─▒ olarak alm─▒┼čt─▒m san─▒yorum 50 tl falan gelmi┼čti. Yap─▒s─▒ em─▒l─▒m─▒ guzeld─▒, s─▒k─▒la┼čt─▒r─▒c─▒ etk─▒s─▒ varm─▒ b─▒lm─▒yorum zaman ─▒c─▒ndede bolgesel olarak bir┼čey h─▒ssetmed─▒m ama anl─▒k bir gerg─▒nle┼čtirir gibi oluyordu o kadar. Onun d─▒┼č─▒nda duzenl─▒ her spor sonras─▒ onces─▒ kulland─▒─č─▒m halde ├žokda be─čenmedim yan─▒.

Equal Deodorant : Kokusunu sevdi─čim s─▒rf kokudan ├Ât├╝r├╝ ald─▒─č─▒m bir deodorant kal─▒c─▒l─▒g─▒ tab─▒s─▒ az d├╝┼č├╝k ama f─▒ss f─▒ss yani  ­čĺükremsi pudrams─▒ koku sevenlere tavs─▒ye eder─▒m baz─▒ g─▒ys─▒lerde kal─▒c─▒ tenlerdede keza ├Âyle denemeden karar vermemek laz─▒m.

 Aqua Lens Solusyonu : M─▒nnak boy zaten ama ├žok sevmed─▒m tab─▒k─▒ b─▒o true yer─▒n─▒ tutamaz ama ben─▒ seyahatlerde falan ─▒dare ed─▒ver─▒yor.


Sebamed G├Âz Kremi :Asl─▒nda bu ya┼č aral─▒g─▒ma ├žok uymad─▒g─▒ halde 2. al─▒┼č─▒m.Ilk ald─▒g─▒mda kaz ayaklar─▒ma ├žok ─▒y─▒ geld─▒g─▒ ─▒c─▒n tekrar almak ─▒stem─▒┼čtim.Ama gariptir ki bu al─▒┼č─▒mdada pek be─čenmedim,etkisi olmad─▒ ,nemlendirmes─▒nden ba┼čka bir i┼če yaramad─▒.

Benr─▒-Rossman Pamuklar: anlatmaya gerek yok bence hang─▒s─▒ uygun hang─▒s─▒ ─▒s─▒me yarar ona g├Âre al─▒yorum.

Is─▒s Pharma Tester : ├çok guzel b─▒r c─▒lt toparlay─▒c─▒ s─▒k─▒la┼čt─▒r─▒ krem.M─▒n─▒k olduguna bakmay─▒n baya b─▒ kulland─▒m ben bunu. Pahal─▒ b─▒r guruba g─▒rd─▒─č─▒ ─▒c─▒n tab─▒k─▒ buuyk boy almam. Bugun gunumuzde art─▒k o kadar cok urun c─▒kt─▒k─▒ gerek b─▒tk─▒sel gerek evde kend─▒n yap ┼čekl─▒nde, o yuzden s─▒z s─▒z olun c─▒ltte olsa buyuk oyle aman aman paralar harcayarak abartmay─▒n b├╝t├ženizi tehl─▒keye sokmay─▒n paran─▒n de─čeri b├╝y├╝k ├ž├╝nk├╝.

Essence Sorbe : Ke┼čke s─▒md─▒de olsayd─▒ yahu, ├žok guzel b─▒r ─▒s─▒lt─▒s─▒ var .Goz kapag─▒ma s├╝r├╝p c─▒k─▒yordum bazen,sim sim oluyordu hafif pembede bir yans─▒mas─▒ vard─▒ bay─▒l─▒yordum.Bilenler bilir bu seriyi­čĺô zaten g├╝zel olan ne varsa kald─▒rd─▒lar piyasadan anlamad─▒m ben.

Sabamed ─░ntim Jel : Bu m─▒nnak b─▒r boy olup, b─▒r grat─▒s maceramda denk gelip ald─▒m. Normalde mend─▒l kullanmak daha pratik gelirken hadi birde bunu deniyeyim diyerek ald─▒─č─▒m bir ├╝r├╝nd├╝r kendisi. M─▒n─▒k olmas─▒na bakmay─▒n, bezelye tanesi kadar s─▒k─▒p b├Âlgeyi temizlemem yetiyor.Rahat bir 2-3 ay kulland─▒m.Denemek i├žin al─▒nabilir herhangi bir s─▒k─▒nt─▒ ya┼čamad─▒m ben,ama tekrar b├╝y├╝k boyunuda almam.

The Balm schwing Eyel─▒ner : Detayl─▒ca yaz─▒s─▒ blogumda mevcut oradan okuyab─▒l─▒rs─▒n─▒z, Okumak i├žin T─▒kk t─▒kk !! 

Gosh 01 L─▒ght Concealer : Bunuda ge├žen ay yazm─▒┼čt─▒m, ama malesef ├╝lkemizde art─▒k bulunmuyor. T─▒ksssss !

Essence ┼×effaf Ka┼č Kirpik Maskaras─▒ : Sabitleyici olarak kulland─▒─č─▒mdan beridir ├žok memnunum.Fakat bu 2.al─▒┼č─▒m ama ─▒lk ald─▒g─▒m kadar etki performans yonunden beni hi├žmi hi├ž tatmin etmedi.Yahu anlam─▒yorum neden i├žeri─čini de─či┼čtirirlerki neden yani, halbuk─▒s─▒ bu efsane sertle┼čtirip,ka┼člar─▒m─▒n saatlerce sabit kalmas─▒n─▒ sa─člayan bir ├╝r├╝nken, neredeyse yerlerdeydi performans─▒ ­čĹç­čśą

Rimmel Scandaleyes Maskara : Bu markada en en sevdi─čim kirpikleri ├Âr├╝mcek kirpik gibi yapan efsane rimelimdi, baya benle kald─▒ ama art─▒k bozulmaya ba┼člad─▒─č─▒n─▒ anlay─▒p atma zaman─▒n─▒n geldi─čini hissettim.Ke┼čke ayn─▒ maskara ┼čimdide olsa, belk─▒ vard─▒r ama farkl─▒ bir isimde farkl─▒ bir ambalajda.Onuda ben bilemem tabisi. E─čer bunu kullan─▒p bunun gibi olan farkl─▒ bir maskara ├Ânerisi olan varsa yorumlarda bekliyorum.

Caudalie Detox Mask : Pembemsi kuruyunca ├žorak bir ├ž├Âl gibi olan efso maske :)  Detayl─▒ yaz─▒s─▒ i├žin ­čĹë TIK ! 


Avon Secret Fantasy Parf├╝me : Tatl─▒┼čm─▒ tatl─▒┼č ambalaj─▒n─▒n verdi─či bir kullan─▒m g├╝zelli─či var :D ┼×ekerimsi ├ži├žekimsi de─či┼čik bir kokusu var.Normalde bu tarz kokular favorim olamaz veyahut daimi kullanabilece─čim bir koku olamaz.Ama ne gariptirki tenimdede b├Âyle kokular veya ├žokca a─č─▒r odunumsu kokular daha kal─▒c─▒.K─▒saca kal─▒c─▒ de─či┼čik fresh temiz bir kokusu var,ama tekrar al─▒rm─▒r─▒m derseniz almayacag─▒m kes─▒n,s─▒k─▒ld─▒m kokudan birazc─▒k o kadar yoksa bir s─▒k─▒nt─▒m yok (:
Avondada en favori kokumu merak edecek olursan─▒z ┼č├╝phesiz ka├ž adet bitirdi─čimi unuttu─čum Little ├člack, onun d─▒┼č─▒nda pek de─či┼čik koku deniyeyim gibi heyecanlar─▒m olmuyor.

Splat Max─▒mum Di┼č Macunu : ├çok kez sat─▒n ald─▒─č─▒m her bir ├že┼čidini sevdi─čim nadir di┼č macunlar─▒ndan birisi. Deneyin ve di─čer k├Âp├╝r├╝p a─č─▒zdan bir t├╝rl├╝ ar─▒nmayan di┼č macunlar─▒yla aralar─▒ndaki fark─▒ g├Âr├╝n.

Bioz Sar─▒msakl─▒ ┼×ampuan : Sa├ž d├Âk├╝lmesine kar┼č─▒ geli┼čtirilmi┼č form├╝l├╝ ile hem engel oluyor hemde yeni sa├ž olu┼čumunda yard─▒mc─▒ diyebiliriz. D├Âk├╝lme sorunum yoktu fakat son zamanlardaki normal olan d├Âk├╝lme seviyesinide aza indirgedi diyebilirim.Sar─▒msak kokusuda yok ger├žekten,:D K├Âp├╝rmesi,sa├žlar─▒ temizlemesi gayet normal d├╝zeydeydi.Bu tarz sorun ya┼čayanlar i├žin kullan─▒l─▒r deneyin derim bi.

8x4 Deodorant : Markay─▒ seviyorum ama h─▒jyen ac─▒s─▒ndanm─▒d─▒r nedir anlamad─▒m hem bu tarz ┼či┼čedek─▒ler ka┼č─▒nt─▒ yap─▒yor hemde ter kokusunu ├Ânlem─▒yorlar.Hediye gelmi┼čti bu i┼č yer─▒m taraf─▒mdan gerc─▒,normalde sat─▒nda al─▒p kulland─▒─č─▒m bir ├╝r├╝n de─čildir.Hassas alerj─▒k bir c─▒lt yap─▒n─▒z varsa akl─▒n─▒zda olsun bu tarz ├╝r├╝nler yaram─▒yor genell─▒kle bizlere.☺✌

Seranem ┼×ampuan : Bir├žok kimyasal ├╝r├╝n├╝n i├žinde olmad─▒─č─▒ g├╝zel temiz i├žerikli bir ┼čampuan, eksi bir ├Âzelli─či varki oda boyal─▒ sa├žlar─▒ma pekte iyi gelmeyi┼či sertle┼čtirmesini sevmedim.Onun d─▒┼č─▒nda temizlemesi g├╝zel, fazla k├Âp├╝rmesi yok. Temiz i├žeri─če dikkat edenler a├ž─▒s─▒ndan bi├žilmi┼č kaftan.

Loreal Sa├ž Maskesi : Boya sonras─▒nda kulland─▒g─▒m m─▒sler gibi kokan ve sa├žlar─▒m─▒ yumu┼čac─▒k yapan loreal boyadan ├ž─▒kan en sevdi─čim krem. Hep diyorum raflarda sat─▒lsa b├╝y├╝k boyu olsada sat─▒n alsak .

Mystical {Noa }Parfum : Kremsi bebekimsi pudrams─▒s─▒ misimsi kokan kal─▒c─▒ g├╝zel bir parf├╝md├╝r kendileri. B├Âyle kokular─▒ seviyorsan─▒z bir deneyin dirim.



Cec─▒le oje - kokusu uhu gibi bana ├žok a─č─▒r gelen bir kokuydu bu.Renk olarak fena de─čldi ama san─▒yorum ben bunu 1 tl ye ald─▒m ve orj─▒nall─▒g─▒nden ┼č├╝phe duydum hep. Golden rose na─▒l art yapmak i├žin s─▒k├ža kulland─▒─č─▒m bir renk oldu kendileri,sev─▒yorum kolay kolayda bozulma yapm─▒yor zaten o a├ž─▒dandada g├╝zel.Ama art─▒k uzun zaman ge├žti ve atma vakti gelmi┼čti. Essence T─▒rnak Sertle┼čtirici oje; bunuda ilk ald─▒g─▒mda ├žok severek kullanm─▒┼čt─▒m fakat bu 2.yd─▒ ve ben y─▒ne ─▒lk kulland─▒g─▒mdak─▒ g─▒b─▒ b─▒r etk─▒ g├Âremed─▒m.Bence essence markas─▒n─▒n ─▒cer─▒g─▒ toptan de─či┼čti galiba ├ž├╝nk├╝ ilk zamanlardaki etk─▒ler─▒n h─▒cb─▒r─▒n─▒ g├Âremedim ben. Golden rose kum oje, ├žok ├žabuk bozuldu bu ben─▒ hayal k─▒r─▒kl─▒g─▒na u─čratt─▒ :/ Ve di─čer art─▒k piyasada uzun zamand─▒r olmayan ├žift tarafl─▒ essence ojelerim. ─░kisinide ├žok kulland─▒m ikiside renk olarak kal─▒c─▒l─▒k olarak ├žokca g├╝zellerdi. Baya bereketli ├ž─▒kt─▒lar yaln─▒z kullan kullan anca bu zamana kadar geldiler.

Hametan Krem : Asl─▒nda bu ve ba┼čka bir kremle daha ayr─▒ bir yaz─▒ haz─▒rlayacakt─▒m ama araya s─▒k─▒┼č─▒vermi┼č. Excipial kremle bu hameten─▒n birle┼čimi ger├žekten efsane ! ├ľzellikle roaccutane kulland─▒g─▒m zamanlarda bolca kar─▒┼čt─▒r─▒p s├╝rd├╝─č├╝m bir iksirdir kendileri.­čĺÜ


Splat Di┼č macunu: Bu markan─▒n macunlar─▒n─▒ seviyorum,bunuda severek kulland─▒m ama exstra bir beyazlat─▒c─▒ etkisini g├Ârmedim. Rahatlatmas─▒ a─čz─▒mdaki hissiyat─▒ ├žok g├╝zel.
­čĹć­čĹç

Bunlarda severek kulland─▒─č─▒m testerlar─▒m, 
sormak istedikleriniz varsa i├žlerinde merak edip keyifle cevaplar─▒m ­čĺő





┼×imdilik bitenler bu kadar canlar,bir ba┼čka bitenler yaz─▒s─▒nda g├Âr├╝┼čmek dile─čiyle.

┌¬█ĺevgilerimle 


7 yorum:

  1. o sar─▒msakl─▒ ┼čampuandan baya bitirdik biz de :)

    Yan─▒tlaSil
  2. Baya─č─▒ baya─č─▒ ├╝r├╝n bitirmi┼čsin, gelsin yeniler :)

    Yan─▒tlaSil
  3. ├ťmran : Etkileri g├╝zel olunca kulllanmaya doyam─▒yor ─▒nsan (:
    S─▒h─▒rl─▒ M : Evet sorma yav (: Gelsiiin :D

    Yan─▒tlaSil
  4. Bioblas'─▒ e┼čim kullan─▒yor ama ben sevemedim. Sar─▒msakl─▒ ┼čampuan da ├Âyle. sevilmeyenlerden oldu...

    Yan─▒tlaSil
  5. Bende a┼č─▒k olamad─▒m :D sar─▒msakl─▒y─▒ sevende var yerende belli olmuyor durumu.
    Sa─čol can─▒m f─▒k─▒rler─▒n─▒ payla┼čt─▒g─▒n ─▒c─▒n :*

    Sevgiler

    Yan─▒tlaSil
  6. Baya─č─▒ uzun zamand─▒r yay─▒n─▒n yok, nerelerdesin?

    Yan─▒tlaSil
  7. Evet i┼čten gucten f─▒rsat bulamama falan ablo┼č ya nap─▒m giricem ama tamam :)) b─▒rde yorum yok bir┼čy yok modum d├╝┼čt├╝ iyice. Instagramda aktifim genelde.

    Yan─▒tlaSil

­Łôó├­Łöé­ŁôÁ­Łô«, ­Łô╣­Łô¬­Łöé­ŁôÁ­Łô¬┼č, ├ž­ŁôŞ─č­Łô¬­ŁôÁ­Łô╝─▒­ŁôĚ ­čŹü