29 Nisan 2019 Pazartesi

Çöpe Чollananlar -49 ஜ




Selam ! 

Son zamanların en bitmiş ürünlerini gene topladım geldim.🙆



Evigen Ampul : Birini şampuanıma ekledim, birini ara ara cilt bakımında kullandım fazla yağlı cildime ama yarım avakadoyla falan karıştırdığımda cildim yumuşacık oluyordu. Tavsiyem maskelerle kullanmanız yönünde olacaktır. Saçlarıma her ampulü kullanmadığım için anlamadım bakım yaptığını hala dökülmeler seyrinde devam ediyor zaten her gün abartı olmayan saçların dökülmesi normaldir. Bazen saç uçlarımada sürdüm çok amaçlı bir yağ, ucuzda fiyatı var 6₺ civarında. El,ayak kreminize bile karıştırabilirsiniz fazla yoğun birden dökmeyin az az dökün.

Nature Papatyalı Kore Maskesi : Ülkemizde bu marka yok banada hediye geldi, genede yorumlayayım cildi aydınlatıyor ve rahatlatıyor papatya özlü maskeler. Tek kullanımlık zaten, arada alın bu tarzları. Pahalı oluyorlar çünkü pekte işe yaramaz düzgün yapmadıktan sonra.

Bim Apaks Pamuk : Genellikle uygun fiyatlı ve yumuşak kategorisinde olduğu için bittikçe alıyorum.

Avon Clearskin Sivilce Jeli : Sene bilmem kaç 😂 İçinde var ve işe yarıyor diye atmadım. Ne koku ne renk değişimi olmadı, her uyguladığımda sivilcemi rahatlatıyordu :) Şimdi formülünde ne vardır aynı mıdır alın diyemem riske giremem, çünkü avon cilt ürünlerini kullanmayalı çok oldu.

Yves Rocher Mangolu Duş Jeli : Markayı seviyorum ama kokuları beni sinir ediyor, bir hoş kafama göre hiç mi duj jeli kokusu yapmaz bu yves yahu ! Amberli yap mesela freş deniz kokulu falan yap çiçek yada meyve kokuları var ve güzel kokmayan duj jelleri😒 Temizlemesi güzeldi ama kolay kolay duj jellerini almıyorum. Doğum günü hediyemde vermişlerdi galiba.

Nivea Natural Deodorant : Nivea deolarını sevdim kendimi çeşit denemeye adadım bu aralar, 8x4 zam geldiğinden beri başka deolara bakınıyorum. Teri güzel önlüyor ve kokusu hoş,adı gibi freş! 💙

Urban Style Guide Saç Spreyi : İnanılmaz güzel bir saç spreyi ! maşa yada saçlarıma şekil verdikten sonra sıkıyorum ve öylece gün boyu kalıcılık sağlıyor. Kokusunu da çok beğeniyorum...

Beyond Nemlendirici Krem : Bir Kore markası olan beyondun tam boyunu almadım ama testerlarıda gayet anlamam için yetti, nemlendirmesi o dokusu o Kore kalitesi cildime çok iyi geldi sevdim diyebilirim. Fiyatı benim bütçeme göre pahalı fakat, siz gidip bakabilirsiniz. 

Body Shop Çilekli Jel Vucüt Nemlendiricisi : Bu zamana kadar vücut kremlerinde kokusunu en kalıcı bulduğum kremdir kendisi 💃 Misleer gibi kokuyor ! Çilekli ürünleride pek sevmem ama bunu sevdim, nemlendiriciside çok iyiydi ya büyüktü tester ml 2 kere kullandım. Tam boyunu alırım aslında ama sıkılaştırıcı ürünler kullanıyorum genellikle. Siz kullanıyorsanız tavsiyemdir.

Benri Islak Bebe Havlusu : Bilindik bir mendil ama biraz daha kalın, makyajımı silmek için bile kullandım. Yapısı sağlam alkol yok, bebekleriniz içinde alabilirsiniz. Ben elimin altında bulunsun diye almıştım.



Flormar Shıne & Colour Oje : Tam bir oje parlatıcı, koruyucu ve kalıcılığını arttırıcı. Amaaa çok çabuk yoğunlaşıyor kuruyor uhulaşıyor 🙅 2 kez aldım 3. kere alamadım haliyle. Şuanda Rimme London markasını kullanıyorum, memnunum.

Isana Duş Jeli : Kokusu fena değil, temizlemesi güzeldi ama gel yazanları almaya dikkat ediyorum creme olanları iyi temizlemiyor çünkü.

Kuruyan ojeler : Diğerleride kuruduğu için vedalaşmak zorunda olduklarımdı, sonuna kadar direnen marka flormarlardı😉 

Kate Moss Nude Ruj : Adına bakmadan attım sanırım :D Neyse, kokusu ilk başlarda da zaten ağırdı, meyve kokusu vardı. Ojenin kullanım zamanı geçtikçe kokusu dayanılacak gibi değildi bildiğiniz bozulmuştu artık ve hazin son ! 

Farmasi Star Look Maskara : Taaa, en baştan beri kullanamadığım, asfalt kokusu gibi iğrenç bir koku üretmişler çay ağacı özlüydü galiba. Yapısı desen yapısıda berbattı ben anlamadım acaba bozuk ürün falanmıydı :S Etkinlik hediyesiydi çünkü bu maskara, yapışık fırça kılları olan ve asla ıslak olmayan bir iç dünyası vardı.

Avon Color Trend Maskara : Fena değildi, ben bunu çantama atıyordum sadece günlük olarak değilde, o gün maskara sürmeyi unuttuysam veya tazelemek istediysem kullandım. Tek tek ayıran ama kirpikleri cılız gösteren bir maskaraydı kendileri. 

Hydrolonik Asitin Babası : (: Yengem estetik üzerine işler yaptığı için, geçen sene vermişti bunu, gıdı bölgem için kullandım sıkılaşsın diyerekten düzenli kullanımda ciddi etkileri oldu. Boyun bölgeme kullandım, bu haliyle bile düzen gerektiriyor her ürün bilin istedim. Başka başka elastikiyet arttırıcı kremler kullanıyorum şimdi.



Bir başka bitenlerde görüşmek dileğiyle ballar ! 
Buradan da merak ettiğiniz ürünler varsa yazın memnuniyetle yorumlarım.💋





ڪےevgilerimle

💚


32 yorum:

  1. Bitenler gitsin gelsin yeni ürünler

    YanıtlaSil
  2. Kozmetiklerle baya bi mesai yapmış, hangisi "in" hangisi "out" belirlemişsin. Bize de "Madame Kokoş öyle diyorsa öyledir" demek düşer :))

    Sevgiler :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yaa yıldızım utandırma beni ama 🤦🏼‍♀️ Eh yaptım bir anlaşma mesaisi işde ❤️🤩🙏🏻

      Sil
  3. Ne kadar cok sey bitmis, gelsin yeniler 😉

    YanıtlaSil
  4. Evigen'i ben de kullanıyorum birkaç farklı ampulle kombin edip..

    YanıtlaSil
  5. Yenilere yer açmak lazım ama demi? İçlerinde kullandıklarım var benimde. Ama bilmediklerimde var. Teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabi tabi mümkündür gelcek yenilerde inş ❤️

      Sil
  6. Harika süper ürünler bitmiş :)

    YanıtlaSil
  7. Bayağı ürün bitirmişsin canım, tebrikler :)

    YanıtlaSil
  8. benim blogumda hiç bitenler yazısı yok :)) çünkü direkt atıyorum çöpe birikmiyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yahh ah annelerin hepsi aynı zaten :)) ben dolabimda saklıyorum ortalığa koysam atar annemde. Atarken çeksene bize bi açıkla storylerde.

      Sil
  9. Bitenlere güle güle. Isana duj jeli ilgimi çekti. Denk düşerse alıp deneyeceğim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kokusuna bak öyle al ama, yeni çıkan çeşitleride var.

      Sil
  10. Harikasın canım ne kadar çok urun kuĺanmissn.Yerine gelenleri merak ediyorum❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sağolasın bebeyim benim <3 Fazla bişi gelmedi tek tük işte timem çeker atarım :)

      Sil
  11. Bitenlerden, "memnun olduklarım" ve "değiştireceklerim" şeklinde ipuçları versen harika olur.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hepsinin sonunda belli ediyorum rengimi aslında canım, olumsuz cümle kurmuşsam tekrar almam zaten alacaklarımada yazıyorum genelde alırım diye. Senin özellikle sormak istediğin ürün olursa çekinme yaz açıklama yaparım tekrardan.

      Sil
  12. Güzel tavsiyeler canım özellikle urban saç spreyi denemek isterim bende.Teşekkürler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Dene kuzuşkom, kokusu için alırım tekrar uyguna bulursam tabisi :)

      Sil
  13. Harika urunler bitirmissin gidi bolgen icin hareket yukari bak iyice ve tavana opucuk yolla 20 kere zurafayi op hareketin adi ise yariyor💖

    YanıtlaSil
  14. Yves Rocher Mangolu duş jeline bayılırım :)

    YanıtlaSil
  15. Ayy bitenler yazısı yazmak da, okumak da insana bir huzur veriyor değil mi?
    Bir sürü ürün bitmiş, yerine geleceklere yer açılmışşş!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yah ivit dadlum, azcuk üle oldu sanki :) yenileri yazmak şart oldu herkes istiyore.

      Sil

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁