1 Ocak 2018 Pazartesi

LOREAL LUMİ MAGIQUE KAPATICI 👍



 Selam-Yepyeni yılın ilk yazısını geç kalınmış ama artık piyasada malesef ki
 bulamadığım bu güzelmi güzel kapatıcıdan bahsetmek üzere başlıyalım dedim.


Bendeki 1 numaralı lıght rengi.Herşeyden habersizce sırf ince yapılı
bir kapatıcı aradığım için almıştım.



Fırça ucu yumuşacık ve hiçbir zaman tıkanıklığa yol açmadı,öyle güzel kullandım ki 💖
Ambalajının altın şıklığına değinmeden olmaz 😍



Kullanıldığı alan neresi olursa olsun çok çok güzel aydınlık görünüm sağladı.
Sarı alt tonlu oluşu,çizgilerime fazla dolmayışıyla ve hafif morluklarımı gizlemesi yönünden kendisine hayran kalmıştım 😓 bileydim bulamayacağımı depolardım. İncecik güzelce yedirilip kolayca dağılım sağlıyor.Şehrinde olanlar için söylüyorum alıp bir deneyin eğerki bu yapıda bir ürün arayışındaysanız.Kokusu normal öyle parfümsü değil,rahatsız edici değildi.Merak ettiğiniz şeyler varsa sorabilirsiniz.





ڪےevgilerimle 

8 yorum:

𝓢ö𝔂𝓵𝓮, 𝓹𝓪𝔂𝓵𝓪ş, ç𝓸ğ𝓪𝓵𝓼ı𝓷 🍁